۹۱۹۰۷۵
۱۱ نظر
۵۰۰۷
۱۱ نظر
۵۰۰۷
پ

گوشت یخی به جای گوشت گرم!

با کاهش قیمت گوشت قرمز گرم در بازار، تب و تاب عرضه گوشت‌های منجمد فروکش کرده و دیگر خبری از صف‌های طولانی و ازدحام مردم برای خرید گوشت منجمد نیست.

خبرگزاری ایسنا: با کاهش قیمت گوشت قرمز گرم در بازار، تب و تاب عرضه گوشت‌های منجمد فروکش کرده و دیگر خبری از صف‌های طولانی و ازدحام مردم برای خرید گوشت منجمد نیست.

این روزها با وجود اینکه متقاضی گوشت منجمد در بازار کم شده، اما عرضه آن همچنان انجام می‌شود و گاهی در یخچال فروشگاه‌های بزرگ می‌ماند.

این امر باعث شده برخی برخی افراد سودجو این گوشت‌های منجمد را خریداری کرده و با توجه به تفاوت قیمت ۲۰ تا ۳۰ هزار تومانی، آن را بجای گوشت گرم در رستورانها و یا تهیه فرآورده‌های گوشتی مورد استفاده قرار دهند. حتی عنوان می شود در برخی موارد برخی قصابی‌های متخلف نیز سراغ این کار می‌روند و گوشت یخی آب شده را به جای گوشت گرم عرضه می‌کنند و یا آن را چرخ کرده و به عنوان گوشت چرخ شده به مصرف کننده می‌فروشند.

حسن آمویی رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه قصابی‌های معتبر به هیچ عنوان چنین تخلفی را انجام نمی‌دهند، گفت: در هر صنفی افراد متخلف وجود دارد و ممکن است عده‌ای متخلف در لباس قصاب اقدام به عرضه گوشت یخی به جای گوشت گرم کنند.

آمویی اظهار کرد: نمی‌توان گفت در قصابی‌ها هیچ تخلفی رخ نمی‌دهد زیرا ما به تعداد همه قصابی‌های شهر نیروی بازرس نداریم که آنها را رصد کنیم و ممکن است در این بین تخلفاتی هم صورت گیرد. البته وجود تخلف صرفا محدود به صنف قصابی‌ها نمی‌شود و ممکن است در هر صنف دیگری هم رخ دهد.

وی با بیان اینکه خود مردم باید آگاه باشند و گوشت را از مراکز مجاز و معتبر بخرند، ادامه داد: در شرایطی که قیمت هر کیلوگرم گوشت چرخ شده روی تابلوی قصابی ۸۰ هزار تومان است مردم باید بدانند گوشت کیلویی ۵۰ یا ۶۰ هزار تومان حتما ایرادی دارد که تا این اندازه ارزان فروخته می‌شود.

رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه تاکید کرد: چرخ کردن گوشت باید در حضور مشتری صورت بگیرد، آن هم در شرایطی که چرخ گوشت کمترین فاصله را با مشتری داشته باشد و مشتری بتواند روند چرخ شدن را ببیند.

آمویی با بیان اینکه در برخی موارد رکود بازار هم می‌تواند زمینه‌ای برای تخلفات بیشتر باشد، گفت: کشتار دام به دلیل کاهش مصرف بسیار پایین آمده و فروش و صرفه اقتصادی برای قصابی‌ها کم شده است.

وی افزود: در گذشته یک قصابی گاهی روزانه یک یا دو گوساله به فروش می‌رساند، اما اکنون این میزان به هفته‌ای دو گوساله رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • shanjani.............

      ''''''' لطفا مردم هوشیار باشند '''' تاریخ انقضا '' این گوشت های منجمد برزیلی ' که به قیمت ۵۱۰۰۰ هزار تومان به فروش میرود و به حد وفور در مغازه های قصابی و مرغ فروشی وجود دارد ' فقط تا چند روز آینده به اتمام میرسد'''' تاریخ تولید این گوشتها 11。 2018 میباشد'

    • بدون نام

      مردم متخلفان را گزارش کنن............

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین
        امیدوارم فرهنگ سوت زدن (گزارش تخلفات) جنبه عمومی پیدا کند و مردم به جای غر زدن به دنبال راهکار عملیاتی رفع مشکلات باشند

    • بدون نام

      کجا ارزان شده !

    • بدون نام

      البته فروکش کردن صف خرید مردم دلیل بر خرید گوشت گرم نمی باشد بلکه کم کردن و یا حذف کردن گوشت از سفره مردم می باشد .

    • بدون نام

      کجا ۵۱ هست من در شهرستان ۵۷ خربدم

      پاسخ ها

      • shanjani.............

        ''' گوشت های منجمد برزیلی '' در تهران تشریف دارند ' درخیابان انبار نفت '' مغازه مرغ فروشی میکاییل '' هر کیلو پایین تر از ۵۰ هزار تومان'

    • منوچهر

      خواهشن درموقع خریدگوشت ازقصابیهادقت لازم داشته باشیدمخصوصآگوشت جرخی که اکثرقصابیها ازگوشت ماده گاوپیریاگوشت یخی استفاده می کنن

    • عبدالرحمن

      همین گوشت هم از سر این مردم زیاده تو هم بهتره بری با پیاده های اربعین مصاحبه کنی بلگه یکی دو وعده غذای گرم کاسب بشی!

    • سیاوش مفیدی

      گوشت یخی؟؟؟گوشت گرم؟)اینایی که میگیدچی هست خوراکیه؟؟؟

    • بدون نام

      رای دادن به روحانی این چیزا رو هم داره !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج