۹۱۹۰۹۷
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

سرنوشت برانکو در انتظار کی‌روش؟

نتایج ضعیف کلمبیا و موضع کی‌روش نسبت به بازیکنان این تیم از جمله خامس باعث ناراحتی اهالی فوتبال کلمبیا شده است و آن‌ها اخراج این مربی را خواستار شدند.

ایسنا: تیم ملی فوتبال کلمبیا در دومین دیدار دوستانه خود در ماه جاری میلادی نیز نتوانست به برد برسد و برابر الجزایر با ۳ گل شکست خورد. کارلوس کی‌روش بعد از این دیدار عنوان کرد تیمش بازی بهتری نسبت به حریف ارائه داد ولی دریافت دو گل در فاصله زمانی کوتاه باعث شد تا شیرازه این تیم از هم بپاشد. او عنوان کرد این بازی دوستانه به تیمش کمک خواهد کرد تا بازی در شرایط سخت را یاد بگیرد و بتواند بازی را در شرایط سخت و وقتی که عقب است را مدیریت کند.

به نقل از Bogotá Alert، هواداران تیم ملی فوتبال کلمبیا از نتیجه مقابل الجزایر اصلا راضی نیستند. آن‌ها انتظار داشتند نتایج تیم‌شان بعد از حضور کی‌روش به جای پکرمن در راس کار هدایت تیم ملی کلمبیا بهبود یابد ولی این اتفاق رخ نداد و به همین خاطر این هواداران خواستار اخراج کی‌روش و بازگشت پکرمن به تیم ملی فوتبال کلمبیا شدند.

این مربی پرتغالی پیش‌تر نیز با خبرنگاران این کشور درباره حضور خامس رودریگس در این تیم و موضوع مصدومیت او دچار درگیری لفظی شده بود.

به نظر می‌رسد اتفاقی که برای برانکو در عربستان رخ داد و بعد از چند سال موفق با پرسپولیس از هدایت این تیم اخراج شد، این بار برای کی‌روش در کلمبیا رخ داده است و نتایج ضعیف در کوپا و بازی‌های دوستانه باعث شده است تا زمزمه‌های برکناری این مربی پرتغالی نیز به گوش برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا فرافکنی میکنید مجله مارکار و بقیه دارند از کی روش وتغییرنسل و سبک بازی کلمبیا تمجید میکنند ...وجدان داشته باشید

      پاسخ ها

      • موسوی

        تمجید!!!!؟؟؟؟؟ دوست عزیز کلمبیا ۵ بازی نبرده ،اونوقت از کی ردش تمجید میکنن!!!! کاری ندارم اقتی کی روش الان موفق هست یا نه،ولی خداروشکر که بعد از ۸ سال تیم ملی ایران داره فوتبال بازی میکنه ،فوتبال.با تیم مالدیو هم بازی میکردیم مالکیت ۳۰ ،۷۰ به نفع مالدیو بود

    • عباس قلی

      چرت و پرت ها و آرزوهای نویسنده ایرانی..
      دست بردارید به شما ها چه ربطی داره شدین فضول مردمی که حتی ایران دیگه نیستن.
      حیف پولی که شماها برای این اراجیف میگیرین

    • ایرج دهیار

      ایسالا که اخراج بشه بیاد دوباره تیم ملی رو جم کنه اصلا کیروش بود بچه ها از دل جون مایه میذاشتن ون کیروش باریکنی مثل جهانبخش رو هیچ وقت از دست نمیداد چون تو بهترین لیگ دنیا بازی می کنه واقعا برای همچین مربی بی در پیکری متاسفم چون واقعا نبود جهانبخش و قلیزاده تو تیم بد جور حس می شد اینم از لیگمون حالا دلتون خنک شد الان ۳۰% احتمال داره به مرحله بد بریم چه برسه جام جهانی

    • بدون نام

      هوووووو برترینای لنگی اخه بدبخت مگه کلمبیا ایران و عربستانه که واسه یک بازی تدارکاتی مربی و اخراج کنند و بعد هم کیروش کجا و اون برانکو کجا ..این مدیر قسمت ورزش این برنامه عقده ای بودنشو از حد گذرونده ببند دهنتو شما لنگیها گندی زدید که با هیچی پاک نمیشه نمیخواد عقده رکب زدن دلالتون و اینطوری خالی کنید کیروش سر ور همه تون بوده و هست ...اون واسه شما ها خیلی زیاد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج