جاباما
۹۱۹۱۰۹
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

کی‌روش: عذر می‌خواهم، حرفی برای گفتن نیست!

سرمربی سابق تیم ملی کشورمان و کنونی کلمبیا بعد از باخت سنگین مقابل الجزایر عذرخواهی کرد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی الجزایر، قهرمان قاره آفریقا رفت که با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.

کی روش، سرمربی سابق ایران بعد از این شکست گفت: نتیجه بدی کسب کردیم. الجزایر در این دیدار خیلی خوب بازی کرد و مخصوصا در دفاع بدون نقص بود. آنها ۴ موقعیت گلزنی داشتند که ۳ بار موفق شدند به گل برسند. ما در این بازی نتوانستیم گلزنی کنیم و ۲ گل دریافتی روند بازی را تغییر داد.

وی افزود: وقتی گل اول را خوردیم تلاش کردیم تا به بازی برگردیم اما با یک لغزش گل دوم را دریافت کردیم و روند بازی تغییر کرد. تنها چیزی که باید بگویم روح جنگندگی تیم بود اما شبی تراژدی داشتیم و چیزی برای گفتن نیست. از تمام هواداران به خاطر این شکست عذرخواهی می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این کی روش تیم و درست میکنه حالا ببیند تغییر نسل و مشکلاتی داره نبودن فالکاو و خامس ...

      پاسخ ها

      • موسوی

        دوست عزیز ،کی روش تیم ملی برزیل را بگیره ،با مالدیو هم دفاعی بازی میکنه.مردیم ۸ سال با تمام تیمهای ضعیف و قوی دفاعی بازی کردیم.

    • م

      قابل توجه کسانی که دم از کی روش میزنند !! ایران در جام جهانی روسیه از گروه خودش بالا نیامد !! میلیونهادلار از جیب ملت ایران هدررفت. چه کسی جواب پس داد؟؟ هیچکس .نوع دیگری از اختلاس را ملت ایران تجربه می کنند.چرا ؟؟؟؟ حالا لابداینبار نوبت آقایان بلژیکی است؟؟؟وزارت ورزش وفدراسیون فوتبال کلاهشان رابه هوا پرتاب کنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بلزی دوستانه بود

      • بدون نام

        عزیزم شونزده تا تیم از گروها بالا نمیان. باید در فوتبالشون رو ببندن؟!!!! یا از همون اول با اون شونزده تا تیم که قراره بیان بالا شروع کنیم؟!! یا چی

      • پیرمرد تنها

        کیروش مقصر نبود آنها که حاشیه سازی وتخریب برعلیه بازیکنان و سرمربی فهیم زحمت کشیده کردن، درضمن درتاریخ فوتبال ایران آیا تا کنون ایران از گروه خود بالا رفتن،؟؟؟ بالاترین امتیاز در جام جهانی ایران گرفته، با سه قهرمان همگروه شدن مراکش قهرمان آفریقاجنوبی شکست داد قهرمان جهان با پرتقال ، مساوی کرد یک هیچ به قهرمان جام جهانی قبل باخت با آنهمه کارشکنی بر علیه تیم شد،شما با نسل طلایی خود ساخته بازیکنانی چون علی کریمی و دایی و مهدوی کیا عزیزی و عابدزاده و خاکپور و گل محمدی چکار کردید؟ شد چهار امتیاز در تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی بگیرید، با آن همه حمایت همه جانبه، وجدان شما کجا رفت؟ شما منتقدان ناجوانمردانه تا آنجا پیش رفتید وایراد بنی اسرائیل گرفتید گفتید دربازی رسمی چرا به فلان تیم بیشتر گل زد، هواداران باشگاهی برعلیه سرمربی وبازیکنان تیم ملی کردید، بازی دوستانه در کلمبیا فرق داره خود بازی تاکتیک وثکنیک برای بازی رسمی است، الآن این منتقدان نابخرد کیروش خجالت بکشید بحرین شما را برد وجدان اگه داری بفرما تاکتیک و تکنیک ایران در مقابل بحرین چی بود؟ کامبوجی؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خوب دفاع کردن هنره

    • sara esbo

      مگه عذرخواهی هم بلده این؟؟؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج