جاباما
۹۱۹۱۴۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تنابنده و محمدزاده در آسیاپاسیفیک کاندید شدند

فهرست نامزد‌های سیزدهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک اعلام شد که سینمای ایران در شش شاخه از جمله بهترین بازیگری، مستند، انیمیشن و فیلمنامه نامزد کسب جایزه است.

ایسنا: در بخش بهترین بازیگر مرد این جوایز سینمایی نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی و محسن تنابنده برای نفش ‌آفرینی در فیلم «رونا مادر عظیم» به کارگردانی جمشید محمودی نامزد کسب جایزه شده‌اند.

تنابنده و محمدزاده در آسیاپاسیفیک کاندید شدند

فیلم «رونا مادر عظیم» به تهیه‌کنندگی نوید محمودی یکی از پنج نامزد جایزه تنوع فرهنگی یونسکو نیز هست و با فیلم‌هایی از کشورهای هند، فلسطین، بنگلادش و روسیه برای کسب این جایزه رقابت می‌کند.

«کاغذ پاره‌ها» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهزاد نعلبندی نیز نماینده سینمای ایران در میان نامزدهای بهترین انیمشن این جوایز سینمایی است و مستند «خط باریک قرمز» به کارگردانی فرزاد خوش‌دست نیز برای کسب جایزه بهترین مستند بلند این جشنواره با آثاری از بریتانیا، استرالیا و چین رقابت می‌کند.

پنجمین نامزدی سینمای ایران در جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک در شاخه بهترین فیلمنامه رقم خورده است، جایی که محسن قرایی و محمد داوودی برای فیلم «قصر شیرین» ساخته رضا میرکریمی نامزد جایزه بهترین فیلمنامه شده‌اند.

سینمای ایران سال گذشته نیز در 4 شاخه بهترین فیلمنامه (بمب: یک داستان عاشقانه)، بهترین بازیگر مرد (بهمن فرمان‌آرا، حکایت دریا)، بهترین موسیقی متن (بمب: یک داستان عاشقانه، النی کاریندور) و بهترین فیلم بلند جوانان (آوا، صدف فروغی) نامزد کسب جایزه بود که سینمای ایران هیچ جایزه‌ای نبرد.

نوید محمدزاده که امسال نامزد جایزه آسیاپاسفیک شده است، برای سومین بار این نامزدی را تجربه می‌کند و پیش از این در سال 2014 برای فیلم «عصبانی نیستم» و در سال 2017 برای فیلم بدون تاریخ بدون امضاء نامزد شد که در همان سال تقدیر ویژه هیات داوران جایزه آسیاپاسفیک را دریافت کرد.

مراسم پایانی سیزدهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک در تاریخ ۳۰ آبان (۲۰ نوامبر) برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج