۹۱۹۱۶۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

درمانِ سرپاییِ حدود ۱۹هزار زائر اربعین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به گزارش خدمات امداد و نجات اربعین از ۱۳ مهرماه تا ساعت ۸ صبح امروز (۲۴مهرماه) گفت: ۱۸ هزار و ۹۳۵ زائر مراسم اربعین در سراسر کشور با مراجعه به پایگاه‌های ثابت و موقت جمعیت هلال احمر از خدمت درمان سرپایی برخوردار شدند.

خبرگزاری ایلنا: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به گزارش خدمات امداد و نجات اربعین از ۱۳ مهرماه تا ساعت ۸ صبح امروز (۲۴مهرماه) گفت: ۱۸ هزار و ۹۳۵ زائر مراسم اربعین در سراسر کشور با مراجعه به پایگاه های ثابت و موقت جمعیت هلال احمر از خدمت درمان سرپایی برخوردار شدند.

مرتضی سلیمی درباره گزارش خدمات امداد و نجات در اربعین ۹۸ در ایران، گفت: ۷۷ هزار و ۵۹۲ نفر از زائران از ۱۳ مهر تا ساعت ۸ صبح امروز (۲۴ مهرماه) در پایگاه‌های ثابت و موقت و قرارگاه‌های مرزی خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.

وی به ارائه خدمات درمان سرپایی به ۱۸ هزار و ۹۳۵ نفر از زائران مراسم اربعین اشاره و تاکید کرد: ۱۳۴ مصدوم هم به وسیله عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون ۴۵ هزار و ۱۸۴ زائر از خدمات اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر در قرارگاه‌های مرزی، پایگاه ها و پست های ثابت و موقت این جمعیت برخوردار شده‌اند؛ به علاوه ۱۵هزار و ۶۵۶ نفر از زائران هم از خدمات تست قند خون و فشار خون برخوردار شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهین

      اقااگرمیشه مثل همه کشورهاکسانی که ازخارج میایندتست بیماری بشوندودرصورت لزوم قرنطینه شوندکه مثل الان یک موج بیماری واردکشورنشود.بعدازبازگشت زائران محترم انواع بیماری توی کشور شیوع کرده .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج