جاباما
۹۱۹۲۱۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

اردکانیان در حاشیه جلسه دولت:

مجوز مشروط برای انتقال آب خزر به سمنان نداده‌ایم

وزیر نیرو درباره بحث انتقال آب دریای خزر به سمنان، گفت: آنچه امروز مطرح است اعطای مجوز نبوده و حتی مجوز مشروطی نیز دریافت نشده است.

خبرگزاری مهر: وزیر نیرو درباره بحث انتقال آب دریای خزر به سمنان، گفت: آنچه امروز مطرح است اعطای مجوز نبوده و حتی مجوز مشروطی نیز دریافت نشده است.

رضا اردکانیان وزیر نیرو امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره بحث انتقال آب دریای خزر به سمنان، گفت: بحث اولیه در مورد این موضوع مربوط به سال ۱۳۹۱ است و بعد از آن که سازمان حفاظت از محیط زیست با آن مخالفت کرد، این بحث تا سال ۱۳۹۶ مسکوت ماند.

مجوز مشروط برای انتقال آب خزر به سمنان نداده‌ایم

وی افزود: با بررسی‌هایی که صورت پذیرفت در سال ۹۶ مجوز مشروطی از سوی سازمان محیط زیست به وزارت نیرو داده شد که چون شرط آن عملی نبود، این مجوز عملیاتی نشد و مجددا در سال ۹۷ این مجوز مشروط دریافت شد که به مانند مجوز قبلی اجرایی نشد.

وزیر نیرو با بیان اینکه آنچه امروز مطرح است اعطای مجوز نبوده و حتی مجوز مشروطی نیز دریافت نشده است، اظهار داشت: آنچه در حال حاضر مطرح است، ادامه بررسی طرح بوده که نیاز به برگزاری جلساتی با حضور معاونین سازمان حفاظت محیط زیست و مدیران کل این سازمان در استان‌های مازندران و سمنان است. در این جلسات اطلاعات و مطالعات جدید که لزوم آن مطرح شده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اردکانیان تاکید کرد: باید این نکته را اذعان داشت که این طرح هنوز در مرحله‌ای است که قبل از این هم بوده است.

وی با اشاره به موضوع استیضاح خود در مجلس، گفت: باید با نمایندگان گفتگو شود و نقطه نظرات آنها شنیده و توضیحاتی نیز ارائه شود و در نهایت به تصمیم مجلس احترام خواهیم گذاشت.

وزیر نیرو با اشاره به موضوع انتقال آب دریای خزر به سمنان به دلیل این موضوع که این استان زادگاه رئیس جمهور است، تصریح کرد: همان‌طور که پیش‌تر در این رابطه عرض کردم، تاکید دولت، شخص رئیس جمهور و معاون اول بر اساس قانون بوده و ما در اجرای طرح‌ها، همه ملاحظات فنی، زیست محیطی، انسانی و اجتماعی را در نظر می‌گیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سازمان محیط زیست باز تا قبل از سرکار اومدن کلانتری یه ذره حفظ ظاهر میکرد کلانتری که هم با انتقال آب موافقه هم با کشت تراریخته ها

    • بدون نام

      چرا عوض انتقال آب و کشاورزی تو سمنان خلیج گرگان و تالاب انزلی رو احیا نمیکنید ؟ کدوم به خزر نزدیکتره ؟ تزار روسیه حق داشت شمال خزر و گرفت اینکار و کنید تا جنوبشم بگیرن ایران و چه به خزر

    • ماشالله

      تو بیخود میکنی تو با چه مجوزی و با چه کارشناسی این شکار را میکنی تو در سمتی هستی که شایسته آن نیستی. این چه طرح مزخرف ایه. آیا همسایه های دریای خزر از این طرح شما خبر دارند، خودت سنگین و رنگین استعفا بده،

    • ماشالله

      رییس جمهور بیکاری و گرانی را درست کند رییس جمهور رشوه گرفتن ها و باندبازی ها را از بین ببرد رییس جمهور فکر شکم های گرسنه باشد آقای رییس جمهور چقدر راحت و زود کلیدش را گم کرد، و هزاران درد بی درمان که هیچ ربطی به اب دریای خزر ندارد

    • بدون نام

      خیانت پشت خیانت.
      تا نابودی کامل شمال فاصله ی زیادی نیست

      پاسخ ها

      • امیر

        همین الان هم شماتل نابود شده توی مازندران جاده هراز کوه دو سه هزارمتری را دارن میخورن لغنت به این وزیر نیرو بی خاصیت و رییس سازمان محیط زیست دشمن محیط زیست شما دوتا وزارت روح پادشاهان قاجار را سفید کردید

    • زمانی سوادکوه شمالی

      کشور ایران که دارای اقلیم نیمه خشک والیبالیست همین نوار باریک سبز را در شمال دارد که از قضا تفرجگاه همین از ما بهارانه و بهره مال که اهل آن داریم کمتر از آنهاست بی کفایتی بیسوادی مسئولان مربوطه ،حیوانات وحشی ساکن در رودخانه‌ای،جنگلها و حتی دریا را از بین برده،بخش اعظم جنگل نیز از بین رفته ،تالابها وگاوداری‌های سنتی همچنین ،زمینهای کشاورزی هم بخش اعظم آن تبدیل به ویلا شده،دریا را هم اگر از بین ببرید،واقعا از زحمات شما سپاسگزار میشویم ،چون در از بین بردن یک اقلیم چند هزار ساله در زمانی اندک رکورد زدید،نمایندگان ما هم که در خوابند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انقدر سکوت کنید تا بدتر بشه

    • پسر شمالي

      شمالي ها عمرا بزارن اين طرح نسل کش عملي بشه

    • بدون نام

      این خیانت بد تر از سد گتوند است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تازه کجاش و دیدی یه سد هم دارن میزنن شمال به اسم شفا رود یعنی اون و بزنن دقیقا گتوند دوم میشه عبرت نمیگیرن که یه اشتباه و هی تکرار میکنن شپا همون سد گتوند و که تو جنوب زاییدید و به حرف هیچکس گوش نکردید و خوزستان و کارون و به مشکل انداختید بزرگ کنید مشکلش و رفع و رجوع کنید بعدا بیاید گتوند دوم و به اسم شفا رود تو شمال بسازید بیسوادها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج