جاباما
۹۱۹۲۲۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رکورد عجیب جنیفر آنیستن در اینستاگرام

اکانت جنیفر آنیستن در اینستاگرام غوغا به پا کرد.

ایران آرت: جنیفر آنیستن که سال‌ها از حضور در شبکه‌های اجتماعی دوری می‌کرد، ۶۰دقیقه پس از باز کردن یک صفحه شخصی تازه در اینستاگرام رکورد ۱۱۶هزار و کمتر از یک روز بعد رکورد شش میلیون دنبال‌کننده را زد.

رکورد عجیب جنیفر آنیستن در اینستاگرام

همسر پیشین براد پیت و ستاره سریال محبوب و پربیننده "فرندز" از مشهورترین چهره‌های گوشه‌گیر در فضای مجازی است. او روز سه‌شنبه با گذاشتن یک تصویر از همبازی‌هایش در آن سریال صفحه رسمی خود را در اینستاگرام افتتاح کرد و البته باعث شد این شبکه اجتماعی از هجوم هواداران برای چند دقیقه به کما برود.

به گزارش همشهری، در کمتر از یک ساعت صفحه آنیستن بیش از ۱۱۶ هزار فالوئر جذب کرد و نخستین مطلب او صدها هزار لایک خورد. این اتفاق‌ها پیش از آن افتاد که اینستاگرام از دسترس خارج شود. بازیگر ۵۰ ساله آمریکایی یک سلفی همراه با دیگر بازیگران "فرندز" از جمله کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت له‌بلانک، متیو پری و دیوید شوییمر منتشر کرد و زیر آن نوشت: "و حالا ما دوستان دوباره در اینستاگرام هستیم. سلام اینستاگرام."

ریس ویترسپون، بازیگر و ستاره هالیوودی از نخستین چهره‌هایی بود که حضور دوستش آنیستن را در اینستاگرام تبریک گفت. بازیگر "فرندز" هم با دنبال کردن آدام سندلر و جاستین ترو فعالیت در فضای مجازی را آغاز کرد و زیر یکی از پست‌های له‌بلانک کامنت گذاشت. تعداد دنبال‌کننده‌های صفحه او در کمتر از ۲۴ ساعت از مرز شش میلیون نفر گذشت.

آنیستن از ۲۵ سالگی به جمع بازیگران سریال "فرندز" پیوست و ۱۰ فصل در آن حضور داشت. او امسال در جشن ۲۵ سالگی "فرندز" شرکت کرد و ماه جاری میلادی احتمال ساخته شدن نسخه سینمایی این سریال محبوب را از اساس منتفی دانست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج