جاباما
۹۱۹۳۱۲
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

وداع زودهنگام یحیی و علیمنصور از جام حذفی

تیم فوتبال مس کرمان و نفت مسجد سلیمان با برتری برابر ذوب‌آهن اصفهان و شهر خودرو به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کرد.

خبرگزاری ایسنا: تیم‌های فوتبال شهر خودرو و نفت مسجد سلیمان امروز(چهارشنبه) از مرحله یک‌ هشتم نهایی جام حذفی و از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود نفت به پایان رسید تا شاگردان تارتار راهی مرحله بعدی شوند.

نیمه نخست در شرایطی به پایان رسید که هیچ‌یک از دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند.

در نیمه دوم، بازیکنان نفت مسجدسلیمان با دفاع بسته، چشم به ضدحملات دوختند و توانستند با اشتباه علی نبی‌زاده، هافبک دفاعی تیم شهرخودرو، به گل برسند. احمد الجبوری در دقیقه ۶۰ با سرعت بالای خود توانست توپ را از روی سر مهدی رحمتی وارد دروازه شهرخودرو کند.

در ادامه گل‌محمدی با اضافه کردن روح‌الله باقری سعی کرد بر توان هجومی تیمش بیافزاید، اما این تعویض هم اثرگذار نبود و شهرخودرو نتوانست موقعیت آنچنان خطرناکی روی دروازه حریف خلق کند تا در نهایت تیم پدیده خداحافظی زود هنگامی با جام حذفی داشته باشد.

*******

در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۶:۵۰ میزبان مس کرمان بود که این دیدار در نهایت با برتری چهار بر دو مس به پایان رسید.

برای مس در این دیدار حسین شنانی در دقیقه ۵ و شروین بزرگ در دقایق ۵۱ و ۵۹ گلزنی کردند و تک گل ذوب آهن را دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۲۴ به ثمر رساند.

در دقایق آغازین نیمه نخست بازیکنان مس صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و با استفاده از این فرصت توپ بلندی را به درون محوطه جریمه ذوب‌آهن ارسال کردند تا توپ به حسین شنانی برسد و این بازیکن نیز با یک شوت زیبا، در دقیقه ۵ مس را پیش انداخت.

در ادامه شاگردان منصوریان در دقیقه ۲۴ صاحب ضربه کرنر شدند و با استفاده از این فرصت، توپ را به درون محوطه جریمه مس ارسال کردند و سپس توپ به دانیال اسماعیلی‌فر رسید تا این بازیکن با یک ضربه ساده، بازی را به تساوی بکشد.

دو تیم در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند و در نیمه دوم، سفید پوشان مس روی یک ضد حمله صاحب فرصت بسیار خوبی شدند در ادامه با یک پاس زیبا، موقیت بسیار خوبی برای شروین بزرگ ایجاد شد تا این بازیکن در دقیقه ۵۱ با یک شوت پای راست، گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

در ادامه این دیدار و در دقیقه ۵۹ ارسال بلندی که از سمت چپ روی دروازه ذوب‌آهن انجام شد، فرصت بسیار خوبی برای شروین بزرگ ایجاد کرد و این بازیکن نیز با یک ضربه سر، گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

اما تیم مس موفق شد به گل چهارم هم برسد. این تیم توسط امیرحسین عسگری در دقیقه ۸۴ روی ارسال یک توپ بلند از جناح راست و با یک شوت محکم دروازه ذوب‌آهن را برای بار چهارم باز کرد ولی این پایان کار نبود و ذوب‌آهن موفق شود توسط خلعتبری در دقیقه ۸۶ یکی از گل‌های خورده را جبران کند تا این بازی در نهایت چهار بر دو به پایان برسد و ذوب‌آهن وداع زودهنگامی با جام حذفی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علی منصور بای بای فکر کنم حکم اخراجت امشب زده شود

    • بدون نام

      یحیی بای بای فکرکنم حکم اخراجت امروز زده شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج