جاباما
۹۱۹۳۵۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

در روز خیلی بد ما، مس کرمان روزی خوب داشت

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از عملکرد تیمش در دیدار مقابل مس کرمان به شدت انتقاد کرد.

در روز خیلی بد ما، مس کرمان روزی خوب داشت

خبرگزاری تسنیم: علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل مس کرمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی اظهار داشت: تبریک می‌گویم به تیم مس کرمان بابت برد امروزشان. در مورد تیم خودم باید بگویم متأسفانه این بدترین بازی بود که در این نزدیک به یک سال که اینجا هستم انجام دادیم و به جرأت باید بگویم بدترین بازی بود که در 10 سال اخیر تیمم انجام داده است.

در تمام نقاط زمین به شدت بد بودیم. امروز کلاً خوب نبودیم. خیلی کم پیش می‌آید که تیمم کیفیت به این حد بدی داشته باشد. به نمایندگی از باشگاه ذوب‌آهن معذرت‌خواهی می‌کنم از خانواده ذوب‌آهن. دیروز هم گفتم خیلی سخت است که این فضا را تغییر دهیم. تفکرات بازیکنانم امروز جالب نبود و کلاً کادرفنی و بازیکنان، خوب نبودیم.

وی در ادامه افزود: ما چهار پنج روز بعد یک بازی سخت با تیم شهر خودرو داریم و باید تیمم را برای آن بازی آماده کنم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در مورد اینکه مدافع خارجی و مهاجم خارجی تیمش عملکرد بسیار ضعیفی داشتند،‌ خاطر نشان کرد: نمی‌شود فقط بگوییم این دو بازیکن بد بودند، ما در تمام نقاط بد بودیم. از کاپیتان ما قاسم حدادی‌فر که اعتقاد ویژه‌ای به او دارم تا خلعتبری، کلاً خوب نبودیم. نمی‌شود گفت که این دو بازیکن باعث شدند شکست بخوریم. اینها هم جزو خریدهای ما هستند.

خیلی سخت است که یک روز یک مجموعه در روز بد قرار داشته باشد. در کل تیم ما یک مجموعه 26 نفره است و هر کسی خوب باشد درون زمین قرار می‌رود. نمی‌توانیم بگویم این خوب بود یا آن،‌ فقط از مصطفی آقاجانی که امروز در ترکیب بود راضی بودم، اما در بقیه نقاط نه، در مورد تعویض‌ها هم من از خودم راضی نبودم. کل تیم ما خوب نبودند، اگر بقیه خوب بودند حرف شما را قبول می‌کردم.

منصوریان در واکنش به این موضوع که برخی بازیکنان از لحاظ عصبی به‌هم ریخته بودند و با یکدیگر درگیر شدند، گفت: در مورد درگیری‌های لفظی باید بگویم این مسئله خیلی طبیعی است. وقتی تیم از تیمی لیگ یکی عقب می‌افتد، به‌هم ریختگی ایجاد می‌شود. این چیزها خیلی عادی است. من در دوران بازیگری‌ام با محمود فکری و محمد خرمگاه بعضاً حرف‌مان هم می‌شد، اما این مسائل طبیعی است. برای اینکه بازی را منظم کنید هر کسی از یک قابلیت ذهنی خودش استفاده می‌کند.

وی در واکنش به اینکه بیشتر از سایر بازیکنان از عملکرد محمدباقر صادقی انتقاد می‌شود، تصریح کرد: هیچ‌گونه شانسی در لیست‌مان برای خرید نداریم و باید از موجودی‌مان استفاده کنیم. خود من علاقه داشتم از صادقی استفاده کنم، او هم بدشانس بود که امروز در ترکیب قرار گرفت. در رختکن هم به بچه‌ها گفتم باید امروز به او کمک کنند، اما کمکی نشد. صادقی هم مثل بقیه خوب نبود. انتقاد می‌شود، اما باید سازنده باشد.

من پشت این تریبون روزهای سخت داشتم روزهای خوب هم داشتم، اما باید از روزهای بد درس‌های مثبت و منفی گرفت. توقع از تیم ما زیاد است، از همه، چه از صادقی و چه از سایر بازیکنان. در روزی که فکر می‌کردم می‌تواند برگردد این شانس را به او دادم، اما در روزی که تیم‌مان سر حال نبود دروازه‌بان‌مان هم روز خوبی نداشت.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: ما یک خانواده هستیم و باید کمک کنیم مشکلات رفع شود. این‌طور نیست که ما نگاه کنیم کدام پست مشکل دارد و بعد فشار را به آن نقطه بیاوریم. این تیم شکلش خیلی خوب است، اما متأسفانه روز بدش در جام حذفی رقم خورد.

از خودم خیلی ناراحت هستم وقتی تورنمنتی را از دست می‌دهم به‌هم می‌ریزیم. یک میانبر خوب برای رفتن به آسیا را از دست دادیم. طبیعی است وقتی شکل یک چیز خوب نباشد همه می‌خواهند کمک کنند که شرایط خوب شود، اما باید ببینیم تفکر کمک کردن هر فرد چطور است.

«ذوب‌آهن معمولاً گل اول را در مسابقات خود دریافت می‌کند و چرا این مشکل برطرف نمی‌شود؟»، منصوریان در واکنش به طرح این سؤال گفت: قطعاً ما یک تغییر سیستم از هفته بعد در تاکتیک دفاعی‌مان خواهیم داشت. تغییر نفر نمی‌تواند به ما کمک کند و قطعاً در هفته بعد تغییر سیستم خواهیم داشت. ساختار سیستم جلوی دفاعی‌مان را باید تقویت کنیم.

وی افزود: متأسفانه بعد از گل چهارم تیم‌مان از پا درآمد و دیگر از حالت نظم خارج شدیم، چون می‌خواستیم با کمترین ضربه به دروازه حریف برسیم. اندوخته حریف هم اجازه می‌داد تا با تمرکز بیشتری کار کند. در حالی که روز خیلی بد ما بود باید اقرار کنیم روز بسیار خوب مس هم بود. نباید منکر بازی خوب حریف هم شویم.

سرمربی ذوب‌آهن در پایان یادآور شد: بازهم به نمایندگی از تیم ذوب‌آهن از اندک هواداران و کارگران خوب کارخانه ذوب‌آهن که حاصل دست رنج آن‌ها را استفاده می‌کنیم، معذرت می‌خواهم. ما یک خانواده هستیم و باید دست‌مان در دست هم باشد. شما (خبرنگاران) هم جزوی از خانواده ما هستید. اگر تهران بودم این حرف را نمی‌زدم،‌ اما شما در این شهر جزو خانواده ما هستید. در اصفهان یک عظم قوی برای کمک به این دو تیم (ذوب‌آهن و سپاهان) وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انگار بازی با العین یادش رفته

    • بدون نام

      یعنی ازبازی العین که باکیسه شش تای شدی هم بدتربودید؟ خب چون یه کیسه کشی شش تای قبلاشده بودی شاید واسه همون اون بدترین شکست ده سالت نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج