جاباما
۹۱۹۴۱۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کالدرون درخواست خرید بازیکن نداده است

پرسپولیس خود را برای بازی با پیکان آماده می‌کند. این تیم در برابر تیم‌های مدعی فقط موفق به شکست استقلال شد و مقابل تراکتورسازی، شهرخودرو و سپاهان شکست خورد تا حالا همه بازی‌هایش برای هوادارانش مهم باشد.

فرهیختگان: پرسپولیس خود را برای بازی با پیکان آماده می‌کند. این تیم در برابر تیم‌های مدعی فقط موفق به شکست استقلال شد و مقابل تراکتورسازی، شهرخودرو و سپاهان شکست خورد تا حالا همه بازی‌هایش برای هوادارانش مهم باشد. پرسپولیس که سه فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر شده حالا راه قهرمانی را برای خودش سخت‌تر از قبل می‌بیند.

هرچند هوادارانش هنوز هم به بازگشت تیم محبوب‌شان امیدوارند. پرسپولیس این روزها ظاهری آرام دارد. اخبارش خیلی گیرا و جذاب نیست اما شاید به‌زودی باز هم با اخباری خاص همه را غافلگیر کند. «فرهیختگان» نگاهی به اتفاقات اخیر باشگاه و تایید و تکذیب‌هایی انداخته که مسئولان باشگاه مشغول به انجامش هستند.

کالدرون دستور خرید نداده

اخبار نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به‌رغم پر بودن لیست بزرگسالش و البته پایان زمان نقل و انتقالات و نبود گزینه خوب برای جذب، همچنان داغ مانده است. تیم نیاز به مهاجم دارد و برای همین خبر بازگشت کریم انصاری‌فرد به این تیم برای هوادارانش بسیار جذاب است.

به‌خصوص که روزنامه‌های قطری از خروج نام این بازیکن از لیست السیلیه قطر خبر دادند اما با این وجود باشگاه پرسپولیس و شخص محمد حسن انصاری‌فرد تاکید دارد که کالدرون هیچ درخواستی برای جذب بازیکن نداده و اصلا تا نیم‌فصل قرار نیست این تیم بازیکنی جذب کند. آنها حرفی از نیم‌فصل و اتفاقات بعدی نمی‌زنند اما تاکید دارند کالدرون در هیچ جلسه‌ای درخواست جذب بازیکن نداده و تا او درخواست ندهد باشگاه با هیچ بازیکنی مذاکره نخواهد کرد.

کریم یونان را دوست دارد، رامین الشحانیه را

خبر می‌رسد کریم انصاری‌فرد در صورت جدایی از السیلیه قصد بازگشت به یونان را دارد. همسر کریم یونانی است و ترجیح می‌دهد در کشور خودش زندگی کند و کریم هم بدش نمی‌آید به فوتبال یونان باز گردد. نمی‌دانیم اسم رامین رضاییان از کجا برای حضور در پرسپولیس مطرح شد.

معلوم نیست باشگاه در حالی که نیاز به یک مهاجم دارد چرا باید دنبال بازیکنی باشد که قرارداد خوبی با الشحانیه دارد و از حضور در این تیم راضی است! این هم حرفی است که باشگاه در مورد رامین رضاییان می‌زند. به نظر می‌رسد دلایل محکمی برای منتفی شدن حضور این دو نفر در پرسپولیس وجود دارد. هرچند تا نیم‌فصل باید صبر کنیم تا ابعاد پنهان احتمالی این اخبار آشکار شود. فعلا باید این انتقالات را نادیده گرفت!

هفته جدید، قرارداد با ۲ اسپانسر جدید؟

گفته می‌شود مذاکرات انصاری‌فرد با دو اسپانسر به‌زودی به نتیجه می‌رسد و حتی عنوان شده هفته بعد قرارداد میان پرسپولیس با این دو شرکت به امضا می‌رسد. انصاری‌فرد برای تامین منابع مالی مورد نیازش جهت پرداخت طلب بازیکنان و کادرفنی در تلاش است تا هرچه سریع‌تر قرارداد با اسپانسرهای جدید را به مرحله امضا برساند. باید دید بالاخره وعده‌های انصاری‌فرد برای حل مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس عملی خواهد شد.

اعضای هیات‌مدیره قصد رفتن ندارند!

می‌گویند هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس به‌زودی تغییر می‌کند. در مورد حضور محمد حسن انصاری‌فرد در هیات‌مدیره پرسپولیس با قاطعیت صحبت می‌کنند اما شنیده‌ایم نه نبی قرار است از هیات‌مدیره برود، نه رغبتی و هاشمی و رسول‌پناه. در مورد عرب هم می‌گویند او قرار است مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز شود، اما خودش می‌گوید اگر وزارتخانه او را ملزم به حضور در این پست کند آن را می‌پذیرد در غیر این‌صورت خودش تمایلی به پذیرش این پیشنهاد ندارد. تا اینجای کار کسی قصد رفتن ندارد. حتی رغبتی هم می‌خواهد همزمان هم در وزارت ورزش پست داشته باشد هم در هیات‌مدیره پرسپولیس چون اگر غیر از این بود طبق قانون وزارتخانه او نمی‌توانست همزمان در دو پست حضور داشته باشد. باید ببینیم قصد وزارت ورزش در ایجاد تغییرات به چه شکل است.

مذاکره با ریحان فیلم برای بازپرداخت قسطی

باشگاه پرسپولیس هفت میلیارد تومان بابت قرارداد بلیت فروشی از شرکت ریحان فیلم گرفته و باید آن را به این شرکت باز گرداند و این مساله بدجور فکر انصاری‌فرد را مشغول کرده است. جالب است وزارت ورزش و جوانان که یکی از زیرمجموعه‌هایش بلیت فروشی بازی‌های لیگ برتر را در اختیار گرفته و عامل اصلی بروز این مشکل شده هیچ اظهارنظری در مورد این بدهی نمی‌کند! شنیده‌ایم انصاری‌فرد در تلاش است تا موافقت ریحان فیلم را برای پرداخت اقساطی طلب این شرکت جلب کند. باید دید ریحان فیلم با این پیشنهاد موافقت خواهد کرد یا نه.

دانشگاه بحران‌زده پرسپولیس!

پرسپولیس کم بحران دارد، شنیده‌ایم دانشگاه این باشگاه هم دچار بحران شده است. انصاری‌فرد تصمیم گرفت این دانشگاه را که زمان مدیریت محمد رویانیان احداث شده بود و توانسته بود تعداد رشته‌هایش را به عدد ۲۲ برساند، مجددا فعال کند. او داریوش سودی را مجددا به‌عنوان رئیس دانشگاه انتخاب کرد و قرار است ۶ رشته باقی‌مانده در دانشگاه را فعال کنند و بر تعداد رشته‌های آن بیفزایند.

جالب است بدانید این اواخر حقوق پرسنل این دانشگاه را هم خود باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌کرده و این دانشگاه از حالت درآمدزایی خارج شده است! ظاهرا یکی از دلایل انصاری‌فرد برای احیای این دانشگاه درخواست‌های مرحوم جعفر کاشانی در آخرین جلسات هیات‌مدیره پرسپولیس برای فعال کردن مجدد دانشگاه پرسپولیس بوده است. گفتنی است این دانشگاه زمان مدیریت طاهری فعالیتش کم شد و مدتی هم مدیریت آن برعهده برخی از اعضای وزارت ورزش به درخواست وزیر وقت بوده است.

پرسپولیس منتظر پدر برزگر!

باشگاه پرسپولیس مذاکراتش را با آریا برزگر، مهاجم تیم ملی جوانان ادامه می‌دهد. گفته می‌شود پدر این بازیکن که قیم او محسوب می‌شود باید به باشگاه برود تا بعد از مذاکره بر سر محل اسکان این بازیکن قرارداد پسرش را امضا کند. برزگر در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارد و ظاهرا پدرش مذاکرات را پیگیری می‌کند.

پیروانی آمد

مدتی پیش خبر دادیم که انصاری‌فرد قصد دارد تغییراتی ایجاد کند و یکی از این تغییرات حضور پیروانی به جای محسن خلیلی است. دیروز این اتفاق رخ داد و انصاری‌فرد حکم پیروانی را امضا کرد تا او دوباره مدیر تیم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج