۹۱۹۴۴۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

سیفی‌: طلای جهانی را برای دخترم می‌گیرم

کاپیتان تیم ملی ووشو گفت: تولد دخترم انگیزه مضاعفی به من داده تمریناتم را خیلی جدی‌تر و بهتر انجام می‌دهم، امیدوارم وقتی برمی‌گردم در فرودگاه مدال طلا را بر گردن دخترم بیندازم.

خبرورزشی: محسن محمدسیفی کاپیتان باتجربه تیم ملی ووشو می‌خواهد با طلای پنجم قهرمانی جهان رکوردشکنی کند. سیفی حالا آماده‌آماده است: «سه ماه دور از خانواده، تمرینات سخت، سرعتی و تکنیکی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و با آمادگی خوبی که دارم، می‌خواهم با طلای جهانی رکورد‌شکنی کنم.»

سیفی از حالا مدالش را برای دخترش کنار گذاشته‌: «تولد دخترم انگیزه مضاعفی به من داده تمریناتم را خیلی جدی‌تر و بهتر انجام می‌دهم، امیدوارم وقتی برمی‌گردم در فرودگاه مدال طلا را بر گردن دخترم بیندازم.»

سیفی‌: طلای جهانی را برای دخترم می‌گیرم

کاپیتان تیم ملی به حریف چینی فکر نمی‌کند‌: «هنوز مشخص نیست چه کشور‌هایی در چه اوزانی شرکت می‌کنند و برای من هم فرقی نمی‌کند، حریف چینی در وزنم باشد یا ووشوکار دیگری. هدف من طلاست و خودم را برای سخت‌ترین مبارزات تا رسیدن به هدفم آماده کرده‌ام. البته خیلی دلم می‌خواهد با شکست حریف چینی، آن هم در مهد ووشو جهان، پنجمین مدال طلایم را بگیرم.»

سیفی ادامه می‌دهد‌: «رقابت‌های ووشو قهرمانی جهان با حضور تیم‌های برتر دنیا در بالاترین سطح فنی برگزار می‌شود، اما با تغییراتی که در روش وزن‌کشی بازی‌ها در این دوره اجرا می‌شود، سطح کمی و کیفی این دوره مسابقات با دوره‌های قبل متفاوت خواهد بود.»

کاپیتان تیم ملی تکرار قهرمانی را دور از دسترس نمی‌داند‌: «با تغییراتی که در لیست نفرات اعزامی صورت گرفته به همه بازیکنان امیدوار هستم. هر ۵ بازیکن طلای بازی‌های آسیایی، طلای جهان و طلای جوانان جهان را در کارنامه دارند و استحقاق کسب مدال طلا را دارند و ما با انگیزه کسب ۸ مدال طلا در دو بخش آقایان و بانوان به چین می‌رویم، امیدوارم مشکلات داوری و سیاست میزبانی گریبانگیر‌مان نشود و بهترین نتیجه را رقم بزنیم.»

سیفی به استراحت فکر می‌کند‌: «بعد از رقابت‌های جهانی قصد دارم، در مدت استراحت کنار خانواده‌ام، با دخترم بازی کنم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاءالله که اسرائیلیها تو وزن فایتر نداشته باشن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج