جاباما
۹۱۹۴۵۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

وقتی رویای منصوریان خیلی زود پرپر شد

حذف ذوب‌آهن از جام‌حذفی برای خیلی‌ها غیرقابل باور بود. مخصوصا بعد از اینکه صحبت‌های علیرضا منصوریان در خصوص اهمیت این رقابت‌ها برای خودش و تیمش، هواداران ذوب را حسابی امیدوار کرده بود.

خبرآنلاین: شکست خانگی ۴-۲ و حذف از رقابت های جام حذفی برای علیرضا منصوریان و ذوب آهنی ها طعم تلخی داشت. انقدر تلخ که منصوریان حتی بازی استقلالی که هدایتش را بر عهده داشت مقابل العین را از خاطر برد و گفت شکست دیروز بدترین تجربه دوران مربیگری اش بوده.

ذوب آهنی ها در حالی از گردونه رقابت های جام حذفی کنار رفتند که در لیگ برتر هم هنوز موفق به کسب برتری نشدند. شکست مقابل مس کرمان برای آنها شبیه پرپر شدن رویای سرمربی تیم شان بود. چراکه منصوریان پیش از بازی تیمش در مرحله قبل مقابل پارس جنوبی جم از این گفته بود که روی جام حذفی حساب ویژه ای باز کرده و این رقابت ها برای او و بازیکنانش اهمیت زیادی دارد. حالا ولی منصوریان مانده و تیمی که در لیگ برتر هنوز به برتری نرسیده و جام حذفی را هم از دست داده. این شاید بعد گذراندن روزهای سخت حضور در استقلال، یکی از سخت ترین چالش های زندگی ورزشی علی منصور باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kardook

      جکوزیان میدونه که تیم کیسه به شیش تا خوردن عادت داره و قطعا اون شیش تایی که با کیسه از عربا خورده چیز جدیدی نبوده و خاطره بدی نیست .

    • چهار فينال اسيا

      لنگي به تو چه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج