جاباما
۹۱۹۴۶۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تهران خنک می‌شود

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: از روز شنبه (۲۷ مهر ماه) سامانه بارشی جدیدی از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: از روز شنبه (۲۷ مهر ماه) سامانه بارشی جدیدی از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود.

صادق ضیائیان در مورد آخرین وضعیت هوای کشور گفت: طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق واقع در جنوب شرق فارس، غرب و شمال هرمزگان و همچنین ارتفاعات مرکزی کرمان رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.

وی همچنین افزود: از اواخر وقت شنبه (۲۷ مهر) نیز با ورود سامانه بارشی به کشور بارش خفیف باران در برخی مناطق غرب و شمال غرب کشور آغاز می‌شود.

به گفته ضیائیان، روزهای یکشنبه و دوشنبه با توجه به تشدید فعالیت این سامانه، کاهش دما و رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی و مرکز کشور پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از روز یکشنبه (۲۸ مهر) تا سه شنبه (۳۰ مهر) دمای هوا در این مناطق بین ۴ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد.

ضیائیان در مورد وضعیت هوای تهران نیز گفت: برای روز پنجشنبه تهران پیش بینی می‌شود که آسمان کمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود و این وضعیت تا روز شنبه ادامه خواهد داشت اما پیش بینی‌ها نشان می‌دهد که احتمال بارش پراکنده در روز یکشنبه (۲۸ مهر) و رعد و برق و وزش باد برای روز دوشنبه تهران (۲۹ مهر) وجود دارد و کمینه دما تا ۱۵ درجه نیز کاهش می یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا را شکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج