۹۱۹۴۹۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

زائران برای بازگشت، استراحت کافی داشته باشند

رئیس ستاد اربعین با بیان این‌که« ۷۷ نفر از زائران اربعین جان خود را از دست داده‌اند»، گفت: بیش از نیمی از این افراد جان خود را در حوادث رانندگی از دست داده‌اند؛ بنابراین توصیه ما این است که کسانی که خودوری شخصی دارند، قبل از استراحت کافی حرکت نکنند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس ستاد اربعین با بیان این‌که« ۷۷ نفر از زائران اربعین جان خود را از دست داده‌اند»، گفت: بیش از نیمی از این افراد جان خود را در حوادث رانندگی از دست داده‌اند؛ بنابراین توصیه ما این است که کسانی که خودوری شخصی دارند، قبل از استراحت کافی حرکت نکنند.

حسین ذوالفقاری صبح امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد: از ابتدای محرم تاکنون بیش از سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر زائر حسینی از مرزها خارج و به عراق سفر کردند و تاکنون حدود ۲ میلیون نفر به ایران بازگشتند. روند بازگشت زائران افزایش داشته است و از ساعت صفر بامداد تا ۸ صبح امروز حدود ۱۰۰ هزار زائر به کشور بازگشته‌اند.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای تغذیه، اسکان و انتقال زائران برای شرایط ورود حداقل ۳۰۰ هزار زائر به مرزها فراهم است و برای جمعیت بیشتر زائران هم تدبیرهای لازم را داریم. اتوبوس‌های بین‌شهری، شهرداری‌های کشور و همچنین امکانات ستادکل نیروهای مسلح در مرزها مستقر است تا بتوانیم خدمات مناسبی به زائران ارائه کنیم. اگر روند بازگشت زائران مثل امروز و روزهای گذشته باشد، هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

رئیس ستاد اربعین با بیان اینکه ۷۷ نفر از زائران جان خود را از دست داده‌اند، گفت: بیش از نیمی از این افراد جان خود را در حوادث رانندگی از دست داده‌اند بنابراین توصیه ما این است که کسانی که خودوری شخصی دارند، قبل از استراحت کافی حرکت نکنند. آرامش بیشتری داشته باشند تا به سلامت به کشور بازگردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دکتر هم برن خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج