۹۱۹۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آموزش ریاضی به سبک مورینیو!

پیگرینی به طور آکادمیک یک مهندس است و نیازی به ماشین‌حساب برای کار کردن ندارد. ما خوان ماتا را در ازای ۳۷ میلیون پوند و کوین دی‌بروین را ۱۸ میلیون پوند فروختیم که مجموعا ۵۵ میلیون پوند می‌شود. از سوی دیگر...

تسنیم: سرمربی تیم فوتبال چلسی با انتقاد از مانوئل پیگرینی از منچسترسیتی به عنوان تیم حال یاد کرد نه تیمی برای ۱۰ سال دیگر!

سرمربی پرتغالی چلسی معتقد است این تیم لندنی در فصل نقل‌و‌انتقالات زمستانی بر اساس قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا کار کرده و مانوئل پلگرینی در محاسباتش درباره هزینه‌های چلسی در فصل نقل‌و‌انتقالات زمستانی مرتکب اشتباه شده است.

مورینیو پیش از این چلسی را «اسب کوچک» کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس توصیف کرده بود و سرمربی شلیایی منچسترسیتی در پاسخ به او گفته بود که چلسی «اسب کوچک پولدار» است و در ۱۰ سال گذشته پول زیادی خرج کرده است.

ژوزه مورینیو در پاسخ به اظهارات اخیر مانوئل پگیرینی گفت: منچسترسیتی تیمی برای حال است نه تیمی برای ۱۰ سال آینده ولی آنها برای ۳ سال ۴ سال آینده به اندازه کافی قدرت، پتانسیل و تجربه کافی را دارند. آنها از بابت بازی جوانمردانه مالی نگرانی ندارند و در نقل‌وانتقالات تابستانی هم به اندازه کافی خرج خواهند کرد.

سرمربی ۵۰ ساله چلسی با کنایه به سرمربی من‌سیتی اظهار داشت: پیگرینی به طور آکادمیک یک مهندس است و نیازی به ماشین‌حساب برای کار کردن ندارد. ما خوان ماتا را در ازای ۳۷ میلیون پوند و کوین دی‌بروین را ۱۸ میلیون پوند فروختیم که مجموعا ۵۵ میلیون پوند می‌شود. از سوی دیگر نمانیا ماتیچ را با ۲۱ میلیون پوند و محمد صلاح را با ۱۱ میلیون پوند به خدمت گرفتیم که مجموعا ۳۲ میلیون پوند می‌شود. ۵۵ میلیون منهای ۳۲ میلیون پوند می‌شود ۲۳ میلیون پوند پس چلسی در پنجره زمستانی ۲۳ میلیون پوند هم به دست آورده و مانوئل پیگرینی برای محاسبه این رقم نیازی به ماشین حساب ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج