۹۱۹۵۷۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پاسخ آلگری به شایعه رفتنش به منچستریونایتد

سرمربی پیشین تیم فوتبال یوونتوس که در پایان فصل گذشته از این تیم جدا شد، نه تنها حاضر نشد شایعه پیوستن‌اش به منچستریونایتد را رد کند بلکه به آن دامن زد.

خبرگزاری تسنیم: اخیراً گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال انتصاب قریب‌الوقوع ماسیمیلیانو آلگری از سوی منچستریونایتد به‌عنوان جانشین اولگنار سولسشایر صورت گرفته است. منچستریونایتد در هشت هفته سپری شده از فصل جدید لیگ برتر انگلیس تنها دو پیروزی کسب کرده است و اکنون در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

به همین دلیل اخباری مبنی بر مذاکره این باشگاه با سرمربی سابق یوونتوس که فصل گذشته پس از پنج سال به حضورش در این تیم خاتمه داد، شنیده می‌شود. در همین حال از تیم فوتبال تاتنهام هم به‌عنوان دیگر مشتری انگلیسی آلگری یاد شده است. این مرد ایتالیایی نیز حاضر به رد کردن این موضوع نشد.

پاسخ آلگری به شایعه رفتنش به منچستریونایتد

آلگری در پاسخ به نشریه پرژگلاد اسپورتووی لهستان مبنی بر اینکه آیا شایعات منتشر شده درباره احتمال مربیگری او در لیگ برتر انگلیس در آینده‌ای نزدیک صحت دارد، گفت: انگلیسی من هنوز به اندازه کافی خوب نیست، اما دارم این زبان را یاد می‌گیرم.

آلگری 52 ساله در پنج فصل حضورش در یوونتوس پنج قهرمانی در سری A کسب کرد و دو بار هم این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند. او در فصل تابستان برکنار شد و جای خود را به مائوریتزیو ساری داد، اما قراردادش با بانوی پیر تا ماه ژوئن سال 2020 اعتبار دارد. گفته می‌شود که آلگری از زمان جدا شدنش از یوونتوس در ماه ژوئن، شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج