جاباما
۹۱۹۵۸۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

توضیح درباره ورود عبدالله موحد به تالار مشاهیر جهان

فدراسیون کشتی ایران با توجه به مکاتباتی که با اتحادیه جهانی کشتی داشته است زمینه بازگشت عبدالله موحد به تالار مشاهیر را فراهم کرده است.

روابط عمومی فدراسیون کشتی: عبدالله موحد، دارنده ۶ مدال طلای کشتی آزاد در مسابقات جهانی و بازی‌های المپیک در سال ۲۰۰۴ بود که به عنوان یکی از مفاخر کشتی ایران و به عنوان اولین ایرانی به عضویت تالار مشاهیر فیلا (نام فدراسیون جهانی کشتی در آن سال‌ها) در آمد، اما بنابر دلایلی نام وی از این فهرست خارج شد.

بعد از تغییرات در فدراسیون کشتی و روی کار آمدن علیرضا دبیر، موحد که برای دیدار با خانوده‌اش به ایران سفر کرده بود با دعوت فدراسیون کشتی در این فدراسیون حضور پیدا کرد و در همان زمان علیرضا دبیر، قول رایزنی برای بازگشت وی به تالار مشاهیر کشتی را داد.

توضیح درباره ورود عبدالله موحد به تالار مشاهیر جهان

بعد از پیگیری‌های صورت گرفته روز سه شنبه گذشته اتحادیه جهانی کشتی با ارسال ایمیلی به فدراسیون با این موضوع موافقت کرد تا نام موحد به عنوان یکی از اسطوره‌های کشتی ایران و جهان به تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی بازگردد.

البته در این بین برخی شبهات مطرح شد که نام موحد در تالار مشاهیر وجود داشته است، اما مکاتبات صورت گرفته توسط فدراسیون کشتی با اتحادیه جهانی کشتی که در زیر آمده است نشان دهنده به روز بودن این اتفاق است.

ترجمه نامه ای که برای رئیس فدراسیون ایران نوشته شده به شرح زیر است:

«آقای دبیر عزیز
ممنون که به ما تذکر دادید. بعد از تحقیقات زیادی که انجام دادیم به نظر می‌رسد که این قهرمان (آقای موحد) سال ۲۰۰۴ به عضویت تالار افتخارات و مشاهیر اتحاد جهانی در آمده و هیچ تصمیمی برای حذف نام وی از تالار اتخاذ نشده است.
دلیل اینکه نام ایشان در لیست دیده نمی‌شود معلوم نیست. به هرحال ما در اولین فرصت این مشکل را رفع خواهیم کرد و نام او و افتخاراتش در سایت اتحاد جهانی منتشر خواهد شد.
ما از بابت این موضوع از شما عذرخواهی می کنیم.
با تقدیم احترام
کارلوس رویم

و ترجمه نامه دوم:

«آقای دبیر
من نمی‌دانم چرا نام آقای عبدالله موحد در بین اعضای تالار افتخارات اتحاد جهانی نیست. در اجلاس اخیر هیأت اجرایی در قزاقستان مصوب شد که «اگر از این پس تست دوپینگ ورزشکاری مثبت اعلام شود نام او از لیست اعضای تالار مشاهیر حذف می‌شود» اما من می‌دانم که تا بحال تستی از آقای موحد مثبت نبوده است.

من کارلوس و سباستین را در این نامه رونوشت قرار می‌دهم. اگر حذف عبدالله موحد دلیلی داشته باشد کارلوس برای شما توضیح خواهد داد و اگر فقط یک اشتباه فنی باشد سباستین آن را اصلاح خواهد کرد. در هر دو حال یکی از این 2 نفر با شما مکاتبه خواهد کرد.
با تقدیم احترام
استان دزدیک
نایب رئیس اتحاد جهانی»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج