۹۱۹۶۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیل باید به تاتنهام برگردد

کلیو آلن، بازیکن و سرمربی سابق تاتنهام، معتقد است که گرت بیل باید برای بازگشت به دوران اوج به تیم سابق خود یعنی تاتنهام بازگردد.

ورزش سه: گرت بیل، ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید، در سال ۲۰۱۳ از تاتنهام به این تیم پیوست. بیل طی شش فصل حضورش در این تیم مادریدی تا به اینجا یک جام لالیگا و ۴ لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است. این بازیکن ولزی و ۲۹ ساله طی سال های اخیر با مصدومیت های مختلفی دست و پنجه نرم کرده است؛ موضوعی که باعث شده انتقادات زیادی نسبت به او مطرح شود تا جایی که در ابتدای فصل زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که علاقه‌ای به حضور گرت بیل در تیمش ندارد.

با این وجود بیل در رئال مادرید ماندگار شد و توانست نظر مثبت زیدان را جلب کند. او در اکثر بازی‌های این فصل به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب تیم رئال مادرید به میدان رفته است.

بیل باید به تاتنهام برگردد

کلیو آلن، سرمربی سابق گرت بیل در تاتنهام، اما معتقد است که این ستاره ولزی برای بازگشت به دوران اوج باید به تاتنهام برگردد. او در این باره گفت:" گرت بیل بازیکنی است که شما هیچ وقت نمی توانید او را دست‌کم بگیرید. بیل نه تنها یک استعداد بسیار بزرگ محسوب می شود بلکه سطح سایر بازیکنان تیم را نیز بالا می برد.
گرت بیل هنگامی تاتنهام را ترک کرد که بازیکنی جوان بود و سن و سال زیادی نداشت اما او حالا از لحاظ جسمی و روحی بسیار رشد کرده است.
اولین باری که بیل خود را به فوتبال دنیا معرفی کرد در بازی تاتنهام مقابل اینتر بود که او یک هتریک باور نکردنی از خود به ثبت رساند.
به نظر من بازگشت گرت بیل به تاتنهام برای این تیم فوق العاده خواهد بود و او می تواند چیزهای زیادی را برای این تیم لندنی ارائه دهد."

بیل باید به تاتنهام برگردد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج