جاباما
۹۱۹۶۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پوچتینو: نیازی به خرید بازیکن جدید نداریم

سرمربی تاتنهام با وجود شروع ضعیف این تیم در فصل جدید لیگ برتر انگلیس، می‌گوید که به خرید بازیکن جدید نیازی ندارد.

خبرگزاری تسنیم: مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام می‌گوید که این تیم به خرید بازیکن جدید در پنجره نقل‌وانتقالات ماه ژانویه نیاز ندارد.

به دنبال شروع ضعیف تاتنهام در این فصل که از هشت بازی تنها سه تا را برده است، به تیم‌هایی مانند برایتون، لسترسیتی و نیوکاسل باخته و در لیگ قهرمانان اروپا هم در یک بازی خانگی مقابل بایرن مونیخ با نتیجه ۷ بر ۲ مغلوب شده است، فشار زیادی روی پوچتینو و شاگردانش وجود داشته است.

با توجه به صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته، سطح انتظارات از این تیم بالا رفته است و نتایج اخیر نارضایتی‌ها را در میان هواداران ایجاد کرده است. با این حال پوچتینو می‌گوید که تیمش به خرید بازیکن جدید نیاز ندارد.

پوچتینو در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل واتفورد در هفته نهم لیگ برتر انگلیس، به خبرنگاران گفت: من فکر نمی‌کنم که تیم ما به خرید بازیکن جدید نیاز داشته باشد.

به توانایی بازیکنانم ایمان دارم. برای نظر آنهایی که می‌گوید تیم ما نیاز به تغییر دارد، احترام قائلم اما اگر من در این تصمیم‌گیرنده هستم، می‌گویم باز هم به بازیکنانی که دارم اعتماد می‌کنم، چون می‌دانم که آنها برای چیزهای که انتظار داریم، خواهند جنگید.

پوچتینو با اشاره به وضعیت کنونی تاتنهام افزود: من به تیمم ۲۰۰ درصد اعتماد دارم و معتقدم که این تیم پتانسیل بردن بازی‌های بعدی‌اش و تغییر وضعیت فعلی را دارد.

تمام باشگاه‌ها ممکن است چنین شرایطی را تجربه کنند. ما اما مطمئنیم که این وضعیت تغییر می‌کند و دیر یا زود اوضاع روبه‌راه می‌شود. مسئله تیم، انتخاب بازیکن برای ترکیب اصلی یا نداشتن بازیکنان بزرگ نیست، بلکه مشکل در کار گروهی و عملکرد تیمی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج