جاباما
۹۱۹۶۸۳
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

فریبا: استقلال هنوز در گلزنی مشکل دارد

پیشکسوت تیم استقلال، گفت: استقلال هنوز زیبا بازی نمی‌کند و در زدن ضربات آخر و گلزنی مشکل دارد.

خبرگزاری فارس: بهتاش فریبا در گفت‌وگویی در مورد پیروزی ۳ بر صفر استقلال مقابل فجر سپاسی در جام حذفی گفت: نیمه اول بازی چنگی به دل نمی‌زد اما نیمه دوم تیم شرایط خوبی پیدا کرد.

با این حال فجر سپاسی هم خیلی خوب دفاع می‌کرد و به موقع جمع می‌شد و اکثر فضاها را هم از استقلال گرفته بود البته شانس هم داشت زیرا ۳ توپ به تیرک دروازه خورد که اگر یکی از آنها گل می‌شد همین نتیجه ۳ بر صفر در ۹۰ دقیقه رخ می‌داد.

اگر همان شوت شجاعیان گل می‌شد این نتیجه در وقت‌های قانونی هم رخ می‌داد زیرا در جام حذفی فرقی نمی‌کند که یک گل بخورید یا ۵ گل.

وی افزود: بازیکنان استقلال بعد از آنکه گل اول را به فجر سپاسی زدند فشار از روی آنها برداشته شد و دیدید که در فاصله ۷ دقیقه توانستند ۳ گل به حریف بزنند این برد خیلی مهم بود اما به نظر من استقلال هنوز زیبا بازی نمی‌کند و مهاجم هم ندارد و در زدن ضربات آخر مشکل دارد البته استقلال هافبک‌های خوبی دارد که پاس‌های خوبی می‌دهند اما در زدن ضربه آخر مشکل وجود دارد.

این پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به اینکه جذب یک بازیکن خوب در این مقطع فصل سخت است،‌گفت: در این زمان تمام بازیکنان خوب در تیم‌هایشان حضور دارند و پیدا کردن بازیکن آزاد و باکیفیت خیلی سخت است. امیدوارم هر چه زودتر دیاباته برسد، فرشید باقری هم به تیم اضافه شود.

بازیکنان استقلال دوندگی خوبی دارند فقط روی مسائل روحی و روانی باید کار شود. تیم از این نظر دچار مشکل است. هفته آینده هم استقلال با سایپا بازی دارد که یک تیم جوان و دونده است.

فریبا با اشاره به مصدومیت و محرومیت بازیکنان استقلال، گفت: استقلال در مجموع جام حذفی و لیگ برتر ۸ بازی انجام داده است که در هیچ کدام از این مسابقات استراماچونی تمام نفراتش را در اختیار نداشته است بازیکنان استقلال یا مصدوم بوده‌اند یا محروم. اگر سرمربی تیم کامل را در اختیار داشته باشد بهتر می‌توانیم در مورد عملکرد او صحبت کنیم.

وی تصریح کرد: استراماچونی در بازی با فجر کنار زمین آرامش داشت که این به تیم کمک کرد اما در بازی‌‌های قبل به قول ما فوتبالی‌ها او کنار زمین بپر بپر می‌کرد که این می‌توانست آرامش تیم را به هم بزند. استقلال اگر بازیکنان کاملش را در اختیار داشته باشد بهتر می‌توان در مورد عملکرد سرمربی هم صحبت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس اس 3 استار

      این که باشگاه استقلال اعلام کرده با قهرمانی در جام حذفی تعداد قهرمانیها به عدد ده میرسد وستاره سوم اماده است برای نصب ایا صحت دارد گویا با صحبتهای سخنگوی فدراسیون که گفته درست است مثل لنگ که قهرمانی هاش به عدد ده رسید وستاره نصب کرد در صورت اول شدن استقلال در جام حذفی این باشگاه می تواند نسبت به نصب ستاره بالای لوگو اقدام کند

    • الفت

      احسنت فریباخانوم قربونت شکلت

      پاسخ ها

      • کیسه کشا سلام

        کیسه کشا ستاره میخان خخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      خنگ ترین تیم سطح آخر تم خخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج