جاباما
۹۱۹۶۸۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سوارکاری ایران به دنبال سهمیه المپیک ۲۰۲۰

مسعود خلیلی می‌گوید که سهیلا سهی شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک در رشته درساژ دارد و قرار است به زودی میدان اسب سواری استانداری در کیش تاسیس شود.

خبرگزاری ایسنا: مسعود خلیلی می‌گوید که سهیلا سهی شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک در رشته درساژ دارد و قرار است به زودی میدان اسب سواری استانداری در کیش تاسیس شود.

مسعود خلیلی در گفتگویی در باره مسابقات برگزار شده در رشته اسب سواری گفت: مسابقات داخلی پرش با اسب هر هفته برگزار می شود و این هفته میزبان این رقابت ها استان البرز است حتی در زنجان مسابقات بزرگی را خواهیم داشت.

مسابقات اسب سواری هفته چهارم را پشت سر می گذارد و این مسابقات در استان گلستان و در میدان اسب سواری آق قلا به مدت ۱۰ هفته برگزار می شود و بعد از ۱۰ هفته این مسابقات به میدان گنبد کاووس منتقل می شود و تاپایان امسال این مسابقه ادامه خواهد داشت.

او افزود: در خصوص مسابقات برون مرزی بازی های بزرگی را در پیش داریم. قرار است فدراسیون اسب سواری در رده سنی نوجوانان سه نفر را به مسابقات پرش از مانع به تایلند اعزام کند. این تیم متشکل از محمدرضاخانلو محمد، امین خواجوی و آرمان افشاری خواهد بود که این مسابقات از ۲۶ آبان تا ۲۹ آبان ماه برگزار خواهد شد.

خلیلی در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا گفت: اسب سواری ایران هم مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارد و برای مسابقات پرش از مانع در رده بزرگسالان و درساژ قهرمانی آسیا سه نفر اعزام خواهند شد. این مسابقات از ۱۲ تا ۱۸ آذر ماه به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد.

در رشته درساژ خانم سهیلا سهی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهد شد. او در این هفته مسابقاتی را در بلژیک انجام داد و بعد از این مسابقات به فرانسه خواهد رفت و بعد از انجام مسابقه در فرانسه به تایلند اعزام خواهد شد.

رئیس فدراسیون سوارکاری افزود: برای اولین بار شایدخانم سهی بتواند سهمیه المیپک را کسب کند. او اسب خوبی دارد و شرایط خوبی را پشت سرگذاشته است.

سهیلا سهی در دو سال اخیر تمرینات مداومی را پشت سر گذاشته است و باحضور در مسابقات بین المللی تجربه خوبی را کسب کرده است و برای اولین بار در رشته درساژ امیدواریم سهمیه المپیک را کسب کنیم.

معتقدم این خانم یکی از بهترین های اسب سواری در رشته درساژ است. او در مسابقات قهرمانی آسیای سال گذشته ششم شد اما اکنون شرایطش بهتر از سال گذشته است.

خلیلی در پاسخ به اینکه اهداف فدراسیون سوارکاری در سال های آینده چیست؟ پاسخ داد: بحث اصلی در واقع بهبود زیرساخت میدان های سوارکاری است.

امیدواریم که با کمک شرکت توسعه و تجهزیز بتوانیم میدان های اسب سواری استانداری بسازیم. یکی از استاندار ترین میدان های اسب سواری در یزد است که اتفاقات خوبی در آن افتاد و به یکی از میدان خوب کشور تبدیل شد. امیدواریم با همکاری شرکت توسعه و تجهیز در تهران میدان خوبی ایجاد کنیم.

او در پایان افزود: یکی از بزرگترین اهدافی که فدراسیون سوارکاری دنبال می‌کند همکاری با بخش خصوصی در منطقه آزاد کیش است تا بتوانیم یک میدان استاندارد و عالی برای مسابقات اسب سواری ایجاد کنیم تا از اسب سوارهای خارجی برای مسابقات به آنجا دعوت شود.

حتی پیش نویس قرارداد با بخش خصوصی نوشته شده است. قرار است در کنار احداث این میدان اسب سواری، سازمان دامپزشکی گروهی را برای قرنطینه بین‌المللی به کیش اعزام کند و همزمان با احداث میدانی استاندارد در کیش، قرنطینه بین المللی اسب هم ساخته شود. امیدوارم بتوانیم تحولی در ایجاد و بهبود زیرساخت ها داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج