جاباما
۹۱۹۷۵۳
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش علم‌الهدی به دستگیری زم: کار خدا بود

امام جمعه مشهدمقدس گفت: اقتدار عظیم سپاه است که سرشبکه اخبار ضدانقلاب را دستگیر کردند. این خیلی مهم نیست که یک سرسپرده را دستگیر کردند بلکه مهم این است که با همه حفاظتی که داشت و تمام جریان رسانه‌ای ضد انقلاب به این کیفیت ایجاد می‌کردند و توسط اطلاعات فرانسه حفاظت می‌شد اما عزیزان ما بر آنان مسلط شدند. این کار خداست.

خبرگزاری ایلنا: امام جمعه مشهدمقدس گفت: اقتدار عظیم سپاه است که سرشبکه اخبار ضدانقلاب را دستگیر کردند. این خیلی مهم نیست که یک سرسپرده را دستگیر کردند بلکه مهم این است که با همه حفاظتی که داشت و تمام جریان رسانه‌ای ضد انقلاب به این کیفیت ایجاد می‌کردند و توسط اطلاعات فرانسه حفاظت می‌شد اما عزیزان ما بر آنان مسلط شدند. این کار خداست.

واکنش علم‌الهدی به دستگیری زم: کار خدا بود

آیت الله علم الهدی:

* هرجور که در این سفر به انسان بگذرد از آنچه که به فرزندان حضرت گذشت راحت‌تر است. بچه‌های سه چهار ساله را روی کوهان شتر سوار می‌کردند. اربعین خیلی حرف دارد. انشالله فردا در همین مکان تحلیل اربعین را عرض خواهم کرد. مهم امسال است نه اربعین زمان سید الشهدا چرا که اربعین امسال جهان را زیر و رور کرد و تکان داد.

* {با اشاره به بیانات رهبری درباره اربعین}: مقام معظم رهبری فرمودند اربعین امسال نشانه اراده الهی بر نصرت اسلامی است یعنی این مردمی که رفتند خودشان نرفتند و این‌ها را خدا برد. اینطور نبود که جمعیت میلیونی در جاده کربلا راه افتند و این کار خداست و این یعنی خدا خواسته اسلام توسعه یابد و دین جهانی شود. ظاهرا اراده خدا قطعی شده که فرج حضرت نزدیک شود چون این راهپیمایی نشانه اراده الهی بر نصرت اسلام است. ما بعضی جریان‌ها می‌بینیم که امداد غیبی پروردگار برای ما ملموس و محسوس است.

* دو حادثه به وجود آمد که نشان می‌دهد همه کاره خدا است گرچه به واسطه بندگان خالص خدا انجام می‌شود. یکی اقتدار عظیم سپاه پاسداران و اطلاعات سپاه پاسداران است که سرشبکه اخبار ضد انقلاب را دستگیر کردند. بحث دستگیری یک نفر نیست. این خیلی مهم نیست که یک سرسپرده را دستگیر کردند بلکه مهم این است که با همه حفاظتی که داشت و تمام جریان رسانه‌ای ضد انقلاب به این کیفیت ایجاد می‌کردند و توسط اطلاعات فرانسه حفاظت می‌شد اما عزیزان ما بر آنان مسلط شدند. این کار خداست. یعنی آدمی اینگونه که دستگاه‌هایی محافظ او هستند به منطقه ‌ای بیاید که در ید قدرت ایران است. قدرت ایران تنها در مرز جغرافیایی ایران نیست بلکه در منطقه هم هست. اینکه دستگیرش کنند مثل یک موش مرده بگیرندش کار خداست.

* نکته دوم هم این بود که آمریکا و عواملش به این نتیجه رسیده بودند که برای فروپاشی مقاومت جنگ‌های نیابتی در سوریه راه بیاندازند و دلاورمردان سپاه ما و وطن دوست سوری مبارزه و دفاع کردند و بیرون کردند و قدرت توطئه دشمن در شمال سوریه متمرکز شده بود. مزدوران تکفیری و امریکا را هم انجا بود و مانع بودند که تمام سوریه تحت حکومت مرکزی دراید و نمی‌گذاشتند و خود ترامپ با یک محاسبه اقتصادی به نتیجه رسید نیروهایش از سوریه خارج کند و ترکیه هم فکر کرد ناامنی‌های شرقی ترکیه از ناحیه این‌ها است و وقتی بی پناه شدند ترکیه حمله کرد و این‌ها بی‌پناه شد و ارتش سوریه بدون دردسر وارد این منطقه شد آن که ضرر دید امریکا بود.

* آمریکا مزدوران خود را خارج کرد و ترامپ به ترکیه نامه التماس نوشت و ترکیه هم نامه ترامپ را در سطل زباله انداخت. اسرائیلی که دردانه آمریکا بود و هست الان در محاصره حلقه مقاومت قرار گرفت. سوریه مسلط شد و از طرف دیگر حماس و حزب‌الله لبنان اسرائیل را در محاصره کردند و این لطف خدا بود. خدا بنایش این است که دشمنان را با دست و پای خود هلاک می‌کند. این از برکت اربعین است. این نتیجه یا حسین گفتن در جاده کربلا است و مورد توجه مقرباتن درگاه خدا قرار گرفتند و خدا هم لطف کرد.

* برحسب دستور رهبری بحث و کلام ما در خطبه اول درباره مصادیق تقوا است. این امر جزو واجبات خطبه اول است. باید مصادیق تقوا در زندگی مشخص شود که چه کنیم که امر به تقوا در زندگی ما محقق شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حاج اقا از سفره باباش بگید

    • دراکولا تا به تا

      خدا کنه که خدا کمک کنه و خاوری را بگیرند

    • بدون نام

      دم سپاه گرم ولی مفسدان داخلی هم ایران خودرو دستگیر کنند

      پاسخ ها

      • shanjani.............

        '''' ان شاالله '' کار خدا هم شامل ' دستگیری امثال خاوری ها و شرکا هم بشود!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج