جاباما
۹۲۰۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

استان‌های دارای بیشترین تعداد پرونده‌ی قاچاق

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق با بیان اینکه در ۵ ماهه امسال ۴۸ هزار و ۶۵ فقره پرونده متشکله مظنون به قاچاق داشتیم، گفت:سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و هرمزگان بیشترین تعداد پرونده را داشتند.

خبرگزاری مهر: سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق با بیان اینکه در ۵ ماهه امسال ۴۸ هزار و ۶۵ فقره پرونده متشکله مظنون به قاچاق داشتیم، گفت:سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و هرمزگان بیشترین تعداد پرونده را داشتند.

حمیدرضا دهقانی نیا در رابطه با وضعیت قاچاق در سال جاری، اظهار داشت: در ۵ ماهه امسال تعداد ۴۸ هزار و ۶۵ فقره پرونده متشکله مظنون به قاچاق داشتیم با ارزش ۵۸.۲۱۷ میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ برابر رشد را نشان می دهد.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: بر اساس اعلام ناجا از این میزان پرونده، ۳۳ هزار و ۴۳۳ مورد به مراجع صالحه رسیدگی ارسال شده است که ۲۳ هزار و ۸۱۰ مورد مربوط به سازمان تعزیرات و ۹ هزار و ۶۲۴ مورد به دادسرای عمومی ارسال شده است.

وی ادامه داد: در همین مدت بررسی استان های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و هرمزگان بیشترین تعداد پرونده را داشتند که اغلب به خروجی سوخت و فرآورده های نفتی مربوط بود.

دهقانی نیا گفت: بیشترین ارزش ریالی پرونده های متشکله مظنون به قاچاق نیز مربوط به استان بوشهر شامل کالای خوردو، استان هرمزگان برای لوازم خانگی و استان تهران برای لوازم و تجهیزات رایانه ای بوده است.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: بیشترین سهم در سیستم های کاشف از نظر تعداد نیروی انتظامی به خود اختصاص داده

وی ادامه داد: بیشترین سهم در تعداد پرونده نیز در سیستم های کاشف مربوط به نیروی انتظامی با ۸۳.۵ درصد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تازه این مقدار قاچاق مال نابلدها هست کاربلدها میدونن چیکار کنن. بخصوص رییس روسا تحت پوشش چند شرکت ترخیص کالا با افراد جاه طلب دست به یکی می کنن و چه ها که نمی کنند. کم نیستن آدمهایی که توی سه چهار سال اینجوری به ناکجا آباد رسیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج