۹۲۰۰۲۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

دین‌محمدی: فکر نمی‌کردم به بحرین ببازیم

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت:دوست دارم تماشاگران ایران در بازی برگشت ادب و فرهنگ ایرانی را به بحرینی‌ها نشان دهند.

خبرگزاری فارس: سیروس دین‌محمدی در خصوص اینکه دیدگاهش نسبت به شکست تیم ملی مقابل بحرین چیست،‌گفت:‌من یک درصد هم فکر نمی‌کردم به بحرین ببازیم. واقعا از این شکست تعجب کردم ولی وقتی ۱۰ دقیقه از بازی گذشته بود حس کردم که تیم بحرین تیم خوبی است.

وی افزود: به نظرم بحرین خوب آنالیز نشده بود و شاید سرمربی تیم ملی باید روی شماره ۹ این تیم تمرکز بیشتری می‌کرد تا در خانه مقابل ایران اینقدر آزادانه بازی نکند. از سوی دیگر بازیکنان تیم ما کند و سنگین بودند و ما در نیمه دوم شانس خاصی نداشتیم.

بازیکن سابق تیم ملی در خصوص انتقاداتی که به ویلموتس بعد از باخت به بحرین صورت گرفته است، گفت: انتقاد اگر از روی غرض ورزی نباشد می‌تواند تاثیر مثبت بگذارد. هنوز اتفاق خاص نیفتاده و چیزی نشده است. آنها که انتقاد می‌کنند شاید قسمت بد فوتبال را می‌بینند اما من خوشبین هستند و معتقدم خیلی شانس داریم و تیم ایران می‌تواند عراق را شکست بدهد و به جدول برگردد. باید بپذیریم روزی که به بحرین باختیم روز بد فوتبال ما بود.

دین‌محمدی در خصوص توهین تماشاگران بحرینی به سرود کشورمان گفت: این اولین بار نبود که بحرینی‌ها چنین کاری را می‌کردند. قبلا هم بارها این اتفاق افتاده بود و به اعتقاد من فیفا باید برخورد جدی با این مسئله داشته باشد. من دوست دارم تماشاگران ایران در بازی برگشت ادب و فرهنگ ایرانی را به بحرینی‌ها نشان دهند و با رفتار مؤدبانه به هنگام پخش سرود بحرین به آنها ثابت کنند از چه فرهنگ بالایی برخوردار هستیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      ایول موافقم فرهنگو یادشون بدیم. امانباید از کشورهای عربی ک از زمان پیدایش تاالان وحشیگری و قتل جزیی از فرهنگ وتمدنشونه انتظار فرهنگ داشته باشیم

    • بدون نام

      فکرت اشتباه بود حالا که باختیم

    • مرتضی

      اتفاقا اون روز ورزشگاه جهنم وباید بهشون درس یاد بدیم انتقام چند باربی ادبی اونارو بگیریم باید از نظر روحی کاملا ببازن کاری میکنیم که نتونن تو زمین راه برن عربهای خیانتکار بزدل.

    • بدون نام

      میخوای گل و شیرینی هم ببریم تقدیر و تشکر به عمل آوریم برای اینکه سرود مارو مسخره کردن؟ بسه بابا دیگه بسه با هر کس مثل خودش برخورد کنید که بفهمن مشت نمونه خروار هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج