۹۲۰۰۸۴
۱۲ نظر
۵۰۱۱
۱۲ نظر
۵۰۱۱
پ

دستگیری ۲ شرور اهواز بعد از درگیری با ماموران

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز از مجروح و دستگیری دو شرور سابقه دار که به سمت پلیس تیراندازی کرده بودند، طی عملیات درگیری متقابل در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز از مجروح و دستگیری دو شرور سابقه دار که به سمت پلیس تیراندازی کرده بودند، طی عملیات درگیری متقابل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن دالوند در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در پی وقوع تیراندازی های چند روز گذشته در منطقه کوی علوی اهواز که موجب رعب و وحشت شهروندان در این منطقه شده بود، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران گشت کلانتری ۱۷ در حین گشت زنی با یک موتورسیکلت مواجه می‌شوند که راکبان آن بلافاصله و به محض دیدن پلیس اقدام به تیراندازی به سمت مأموران می کنند.

فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: مأموران پلیس موفق می‌شوند با یک اقدام هوشمندانه، ضربتی و قاطعانه و طی یک عملیات تیراندازی متقابل به سمت افراد مسلح شرور آنان را از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار داده و هر دو نفر را مجروح و دستگیر کنند.

سرهنگ دالوند بیان کرد: از این دو شرور مسلح که دارای سوابق متعدد ارتکاب به جرم از جمله شرارت و سرقت هستند، یک سلاح جنگی کلاشینکف به همراه ۳۰ تیر جنگی کشف شد.

وی در پایان ضمن اشاره به اقدام قاطعانه پلیس در مقابل این دو شرور مسلح که با انگیزه ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی به سمت ماموران تیراندازی کرده بودند، گفت: پلیس اهواز در مقابل هرگونه اقدام مجرمانه ای قاطعانه عمل کرده و اجازه خودنمایی به تبهکاران و مخلان نظم و امنیت را نمی دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      این رشته سر دراز دارد دیگه جان ما از اینهمه ناامنی و تیراندازی های روزانه و شبانه به لب رسیده است هرچی که بشه با اسلحه میان و تیراندازی میکنند درب خانه ای نمیماند که سوراخ سوراخ نشده باشد

    • reza

      خوب شد گرفتنشون

    • عادل ساعدی

      بداد مردم اهوازبرسید پرازتبهکاروشروروسارق شده .این یک نمونه ازاین جنایتهاست.تازه دستگیر شدن بخاطر اینکه به مأمورين انتظامي تير اندازي كردن .هرروز اين جنايت درشهر عليه مردم انجام ميشه ولي كسي هيچ کاری نمیکنه

    • بدون نام

      مخلان امنیت شرور را در ملا عام اعدام کنید و بشدت مجازات کنید انشالله تا عبرتی برای افراد پست فطرت و نامرد باشد تا امنیت مردم پایدار بماند

    • بدون نام

      دروغه.

    • بدون نام

      واقعن دورغه

    • بدون نام

      چرا.به.همه.تهمت.می.زنی.جنوبیا.همه.دزد.نیستند

    • سجاد

      اگر جنوبی ها ۸سال خودشون رو سپر یک ملت نمیکردن العا
      ن وضع یکی مثل تو که یک استان رو با یک خبر قضاوت میکنی انقد را راحت نبود......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نیست که خودتون همیشه اینجوری قصاوت نمیکنید بیشتر توهینها و هتاکیها تو فضای مجازی به اصفهانیا و شمالیا کار شماست لطف کن داستان و برعکس نگو همه کشور خودشون و برای کمک به یه استان خوزستان رسوندن از همه بیشترم اصفهان شهید داد از همه بیشترم آوار شدید سر اصفهان بیشترین فحشم به اصفهانیها میدید خونگرمها

    • اهوازیم

      آقای محترم یه جوری حرف میزنی ک انگار بقیه جاها دزد خلافکارو قاچاقچی نداره ...لطفا مودب باشید...

    • بدون نام

      اشرار را نگیرید در محل نابودشان کنید ....

    • امین قنبرزاده

      ایناهمه برمیگرده به بیکاری به نداری.......زنه واسه چی تن فروشی میکنه بخاطرپول چراپول نداره بخاطررفتن شوهرش به زندان حالاچرازندان رفته بخاطرپرکردن شکم زن وبچه اش رفته چیزی رودزدیده....ایناهمه برمیگرده به بیکاری واقتصادبد....یارانه ازروز اول شده 455000تومان الان همه چی شده دربرابردلارشده14هزارتومان ولی هنوزیارانه همون45500تومان مونده ....واقعامتاسفم....!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج