جاباما
۹۲۰۱۲۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

بُرد بارسا و یووه در شبی که رئال باخت

بارسلونا و یوونتوس در شبی که رئال مادرید اولین شکستش را در فصل جاری تجربه کرد، حریفان خود را شکست دادند.

برترین‌ها: در ادامه بازی‌های هفته نهم لالیگای اسپانیا، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا در دیداری خارج از خانه به مصاف ایبار رفت و موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۳ بر صفر از پیش‌رو بردارد.

آنتوان گریزمان (۱۳)، لیونل مسی (۵۸) و لوئیس سوارس (۶۶) برای آبی‌واناری‌ها گلزنی کردند تا شاگردان ارنستو والورده با این برد ۱۹ امتیازی شوند و با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید ۱۸ امتیازی، به صدر جدول صعود کنند.

بُرد بارسا و یووه در شبی که رئال باخت

همچنین از ساعت 17:30 امروز (شنبه) تیم‌های اتلتیکومادرید و والنسیا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مقابل هم صف‌آرایی کردند که جدال دو تیم در نهایت به تساوی یک - یک انجامید.

دیه‌گو کاستا در دقیقه 36 از روی نقطه پنالتی اتلتیکو را پیش انداخت، اما دنی پارخو در دقیقه 83 گل تساوی خفاش‌ها را به ثمر رساند.

با این تساوی اتلتیکومادرید و والنسیا به ترتیب 16 و 13 امتیازی شدند و در رده‌های چهارم و ششم جدول رد‌ه‌بندی لالیگا ایستادند.

بُرد بارسا و یووه در شبی که رئال باخت

هفته نهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (شنبه) با هفت مسابقه همزمان پیگیری شد که در یکی از این دیدارها چلسی به لطف گل دقیقه ۷۳ مارکوس آلونسو با نتیجه یک بر صفر نیوکاسل را در ورزشگاه استمفوردبریج از پیش‌رو برداشت.

بُرد بارسا و یووه در شبی که رئال باخت

تاتنهام هم در خانه‌اش به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک مقابل واتفورد دست نیافت. دوکوره در دقیقه 21 برای واتفورد و دله آلی در دقیقه 86 برای اسپرزها گلزنی کردند.

برایتون در دیداری خارج از خانه در حالی که علیرضا جهانبخش را در ترکیب 18 نفره‌اش نداشت، با نتیجه 2 بر یک مغلوب استون‌ویلا شد. آرون موی از برایتون در دقیقه 35 از زمین بازی اخراج شد.

هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان موسوم به بوندس‌لیگا، از ساعت 17 امروز (شنبه) با برگزاری پنج دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها بایرن مونیخ در خانه آگزبورگ به تساوی 2-2 رضایت داد.

همچنین تیم فوتبال رئال مادرید با قبول اولین شکستش در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) بارسلونا را در صدر جدول این رقابت‌ها نگه داشت.

این تیم در بازی هفته نهم رقابت‌های لالیگا در خانه مایورکا تازه دسته اولی شده نتوانست گل لاگو در دقیقه 7 را جواب دهد و یک بر صفر شکست خورد تا ضمن قبول اولین شکست فصل با 18 امتیاز پشت سر بارسلونای 19 امتیازی در رده دوم بایستد. ضمن اینکه اودریزولا از رئال در دقیقه 74 از زمین بازی اخراج شد.

در چارچوب هفته هشتم سری آ ایتالیا از ساعت 22 و15 دقیقه یوونتوس در ورزشگاه آلیانس آرنای شهر تورین به مصاف بولونیا رفت. شاگردان ساری در این دیدار با نتیجه 2 بر یک به برتری دست یافتند.

گل‌های یوونتوس را رونالدو 19 و پیانیچ 54 و برای بولونیا دنیلو 26 گلزنی کردند. با این پیروزی یوونتوس 22 امتیازی شد و به صدرنشینی تداوم بخشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آلیانس آرنای تورین؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! خخخخ مگه داریم

    • بدون نام

      بارسا امسال سه گانه میزنه به لطف مسی بزرگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج