۹۲۰۱۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ملاقات زیدان و پوگبا در دوبی تصادفی بود؟

دیدار بین زین الدین زیدان و پل پوگبا در دوبی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت و نشان داد که زیزو همچنان مصر به جذب ستاره منچستریونایتد است.

ورزش سه: به نقل از مارکا، پل پوگبا همچنان دوران مصدومیت را پشت سر می گذارد و به دور از سرمای این روزهای انگلیس در دوبی مشغول ریکاوری است. حضور زیدان در دوبی برای شرکت در یک همایش مزید برعلت شد تا این دو فرانسوی یکدیگر را ملاقات کنند. دیداری در روز روشن که توسط نشریه میرر شکار و به تیتر یک بدل شد.

ده دقیقه صحبت بین این دو کافی بود تا انواع و اقسام گمانه زنی ها در مورد محور حرف های شان زده شود اما زیدان حاضر نشد در مورد این ملاقات توضیح اضافه بدهد.

ملاقات زیدان و پوگبا در دوبی تصادفی بود؟

سرمربی رئال که در نشست خبری بازی با مایورکا شرکت کرده بود، در این مورد گفت:« کاملا اتفاقی بود. پوگبا در دوبی بود و من هم برای مراسمی به آنجا دعوت شده بودم. مدت هاست یکدیگر را می شناسیم و از این فرصت برای ملاقات استفاده کردیم. با یکدیگر صحبت کردیم ولی به شما نمی گویم در مورد چه چیزهایی. این یک مساله شخصی است.

زیدان در مورد احتمال جذب پوگبا در زمستان نیز گفت:« تا روز آخر نقل و انتقالات ژانویه می توانیم بازیکن جذب کنیم ولی هنوز مدت زمان زیادی تا آن روز باقیمانده و مسائل مهمتری پیش روی ماست. گزینه های مختلفی در زمستان برای باشگاه ها وجود دارد و زمانی که به انتقالات ژانویه برسیم، باشگاه ها تصمیم گیرنده خواهند بود. ما مثل همیشه با یازده بازیکن بازی خواهیم کرد و برخی نیز باید روی نیمکت بنشینند. وقتی زمانش برسد، به دنبال راه حل خواهیم بود.»

ملاقات زیدان و پوگبا در دوبی تصادفی بود؟

باید قبول کرد که ادعای زیدان در مورد تصادفی بودن دیدارش با پوگبا واقعیت بوده اما چیزی که نمی توان کتمان کرد، ده دقیقه صحبت بین این دو بود. مشخصا زیدان هنوز هم روی هدفش که جذب پوگباست باقی مانده و ستاره فرانسوی نیز مترصد فرصتی برای جدایی از یونایتد است. شرایط بد منچستر به گونه ای است که خیلی از ستاره ها را فراری داده و همین تابستان شاهد جدایی چند بازیکن بزرگ این تیم بودیم ولی پوگبا با اصرار اوله گنار سولسشر (سرمربی) باقی ماند.

ملاقات زیدان و پوگبا در دوبی تصادفی بود؟

زیدان پوگبا را می خواهد ولی مشکل اینجاست که مدیریت رئال تمایل زیادی برای جذب ستاره فرانسوی ندارد و گزینه هایی چون دانی فان دبیک و کریستین اریکسن را ترجیح می دهد. رئال قصد دارد پس از مدت ها در زمستان یک بازیکن جدید جذب کند و پوگبا هم تنها تا ژوئن 2021 قرارداد دارد. جذب پوگبا در تابستان آینده قطعا هزینه کمتری خواهد داشت.

باید دید در نهایت اصرارهای زیدان نتیجه خواهد داد یا سران رئال زمستان از طریق اریکسن و فان دبیک خط میانی خود را تقویت می کنند.

ملاقات زیدان و پوگبا در دوبی تصادفی بود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج