۹۲۰۲۰۳
۱۰۶ نظر
۵۰۴۷
۱۰۶ نظر
۵۰۴۷
پ

پرسه‌ی مجازی سرنوشت شومی را برای دختر رقم زد

پسرجوانی با فیلم برداری از صحنه سیاه دختر فریب خورده به باج گیری های شیطانی دست زد.

روزنامه خراسان: اواخر شهریور امسال دختر ۲۰ ساله که شبنم نام دارد با تلفن همراهش سرگرم گشت زنی در دنیای مجازی بود که وارد یک کانال تلگرامی شد و چند روزی بدون این که پیامی در گروه ارسال کند پیام های دیگران را مطالعه کرد تا این که تصمیم گرفت در گروه فعالیت کند.

پرسه‌ی مجازی سرنوشت شومی را برای دختر رقم زد

شبنم در ابتدا چند متن عاشقانه به گروه ارسال کرد و یک ساعت از فعالیتش نگذشته بود که یک پیام شخصی از سوی پسر جوانی به دستش رسید.

پیام عاشقانه

پسر جوان با چرب زبانی توانست شبنم را راضی به جواب دادن به پیام هایش کند و دختر جوان که تا آن روز با هیچ پسری در ارتباط نبود با توجه به پیام های عاشقانه پسر جوان خیلی زود دلباخته امین شد.

امین در مدت زمان کوتاهی با توجه به پیام های عاشقانه و چرب زبانی هایش خیلی زود توانست اعتماد دختر جوان را جلب کند و در ادامه برای این که با هم بیشتر در ارتباط باشند شماره تلفن دختر جوان را گرفت و پیام های مجازی به تماس های طولانی بین دختر و پسر جوان تبدیل شد.

امین در تهران زندگی می کرد و وقتی شنید شبنم اهل شهری است که خانواده عمویش در آن جا زندگی می کنند تصمیم گرفت برای دیدن او به سفر برود.

قرار شوم

شبنم ابتدا از ملاقات حضوری با امین ترس داشت اما بعد از مدت کوتاهی که اسیر حرف های امین شده بود پیشنهاد ملاقات حضوری را پذیرفت.

امین وقتی شنید که شبنم حاضر است او را ملاقات کند با پسر عمویش تماس گرفت و اطلاع داد که به خانه آن ها می رود.

پسر جوان به بهانه دیدن پسر عمویش به سفر رفت و با پسر عموی جوانش هماهنگ کرد که عمو و زن عمویش را به بیرون از خانه ببرد تا با دختر جوان قرار ملاقات را هماهنگ کند.

شبنم وقتی شنید قرار است به خانه پسرعموی امین برود ابتدا با این پیشنهاد مخالفت کرد اما امین ادعا کرد که جایی را در شهر بلد نیست که با هم بروند و می ترسد کسی آن ها را ببیند و آبروی هر دو برود.

دختر جوان که خام حرف های امین شده بود پذیرفت تا برای دیدن پسر جوان به خانه عموی امین برود.

ترس همه وجود شبنم را فرا گرفته بود تا این که به پشت در خانه عموی امین رسید، در خانه باز شد و پسر جوان با یک شاخه گل رز جلوی در رفت و دختر جوان را به خانه دعوت کرد.

دختر جوان وقتی در برابر این صحنه قرار گرفت بیشتر از قبل به امین اعتماد کرد و وارد خانه شد، هنوز دقایقی نگذشته بود که امین تصمیم گرفت خواسته شومش را به اجرا بگذارد که در برابر مقاومت دختر جوان قرار گرفت.امین در این صحنه با تهدید و زور خواسته شیطانی اش را به اجرا گذاشت و پس از اجرای نقشه اش شبنم را تهدید کرد اگر درباره این اتفاق حرفی بزند آبرویش را خواهد برد.

باج گیری شیطان

شبنم در سکوت کامل به خانه برگشت و چند روزی از پسر جوان خبری نبود و فکر می کرد دیگر خبری از امین نمی شود اما یک پیام به دستش رسید.

دختر جوان وقتی دید پیام از سوی امین است شوکه شد و با ترس پیام را باز کرد و با یک فایل فیلم روبه رو شد، صحنه رابطه شوم پسر جوان با شبنم فیلم برداری شده بود و شبنم وقتی این تصاویر را دید شوکه شد و آرزوی مرگ کرد که امین در پیام بعدی او را تهدید کرد که اگر کاری را که می خواهد انجام ندهد دست به انتشار این فیلم در فضای مجازی می زند.

امین خواست تا برای در امان ماندن آبرویش برای او پول واریز کند که شبنم با هر ترفندی بود توانست پول درخواستی را آماده کند و به حساب امین واریز کند، این اخاذی ها ادامه داشت و شبنم از ترس آبرویش از جیب پدرش پول برمی داشت تا این که یک روز پدر ش متوجه این ماجرا شد.

شکایت

پدر شبنم وقتی دید دخترش پول زیادی از جیب او برداشته است پیگیر ماجرا شد، شبنم ابتدا سکوت کرد اما وقتی دید پدرش دست بردار نیست سکوتش را شکست و پرده از اقدام شیطانی پسر تهرانی برداشت.

همین کافی بود تا پدر دختر جوان به اداره پلیس برود و از پسر جوان که دخترش را در دام شومش گرفتار کرده بود شکایت کند.

ماموران در گام نخست به خانه ای که دختر جوان هدف آزار و اذیت قرار گرفته رفتند و مشخص شد عمو و پسرعموی امین ازماجرای اقدام شوم پسر جوان بی اطلاع بودند به همین خاطر تیمی از ماموران با شگرد ویژه ای پسرفریبکار را از تهران به شهرشان کشیدند و پس از دستور قضایی موفق به دستگیری امین شدند.

امین که باور نداشت دستگیر شود، ابتدا خود را بی‌گناه دانست اما وقتی در برابر دختر جوان قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد و به ماموران گفت: ابتدا بدون هیچ نیت و قصدی با دختر جوان آشنا شدم اما وقتی فهمیدم همشهری خانواده پدری ام است تصمیم گرفتم برای ملاقات به خانه عمویم بروم.

وی افزود: وقتی شبنم وارد خانه شد شیطان در من نفوذ کرد و دست به این کار زدم و بعد از مدتی بی پولی تصمیم گرفتم برای رسیدن به پول از دختر جوان اخاذی کنم ، از کاری که کردم پشیمانم.

بنا براین گزارش، تحقیقات از این پسر فریبکار از سوی پلیس ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • shanjani.............

      '''''' نام پسر فریبکار و متجاوز ''''''' امین '''''' میباشد!

      پاسخ ها

      • ایرانی ۱۳۹۸

        چندسالی فضای مجازی دیگه پیشرفت زیادی کرده و با این حال پلیس فتا یا پلیس عمومی با هر شگردی اطلاع رسانی کرده و بارها تو اخبار گفتن اعتماد نکنید چرا باید دختر جوان خودشو در دام این شیطان بی اندازه فقط و فقط اعتماد به نفس این خانومها کار دستشون میده مقصر اصلی کی

      • احمد

        سلام
        حروم زاده هر اسمی داشته باشه فرق نداره. اون لعنتی هم که امیر مومنین حضرت علی ( ص)روبه شهادت رساند. ابن ملجم مرادی نام داشت. حرومزاده. حرومزادست. حالا اسمش هرچی باشه؟

    • ارش

      خیلی راحت میگه پشیمانم همه کار کرده عوضی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون دختر سوخت و فنا شد یه بچه گی کرد ولی براش همچی تموم شد البته تو مملکت ما که جای متجاوز ...اون بدبخت مورد تجاوز قرار گرفته سرافکنده هس

      • بدون نام

        تفكر
        كسي كه به گرگ اعتماد ميكنه نتيجه اش مرگ است
        خداوند در قرآن ميفرمايد ما اگر يوسف پيامبر را در خلوتش با زليخا ياري نميكرديم دامنش به گناه آلوده مي شد!اونكه پيغمبر بود....ببخشيدا اون دختر نميگه وقتي با يه پسر تو خونه خالي ميره مثلا ميخوان بشينن منچ بازي كنن!خب هر آدم ساده اي ميفهمه ....اينها همه نتايج عدم آموزه هاي ديني و بي نمازي و موسيقي است

    • بدون نام

      حبس ابد،این چیزا کار ساز نیس،،حکم اعدام بزنن بخدا،منافع و حقوق زن ها پایمال نشه،اون ابروش دیگه بر نمیگرده

      پاسخ ها

      • ج

        چرا امین را اعدام کنن به نظرمن دختر بیشترازامین مقصرهست باید هردورااعدام کنن امین که بامآمور آباژور دختره رانبرده خونه عموش

      • پسر شمالي

        خوب من خيليا رو ميشناسم همينجوري باهم اشنا شدن ازدواج هم کردن ولي اخه اولين قرار عاشقانه رو که توي خونه نميزارن يه کافه اي جايي يه همراهي با خودت ببر البته از حق نگذريم الان واقعا پسر قابل اعتماد کمه نود درصد پسرها غيرتشون رو از دست دادن حتي نميتونن نياز خودشون رو کنترل کنن سر دختر مردم رو شيره ميمالن يا بايد دختري رو انتخاب نکني يا اگه انتخاب کردي بايد جونتم براش بدي بيشترين امنيت رو براش فراهم کني نه اينکه سواستفاده کني اشغال

      • بدون نام

        دختره بی چشم ورو مقصراست فاسد.

      • الناز

        23/50
        بی چشم ورو اون پسربیشرف بودکه از اعتماد اون دختر سواستفاده کرده وبه خاطر کثافتکاریش دست به چنین کاری زده مفتخوروتن به کار نمیدن واونوقت فکر اخاذی بسرشون میزنه

    • سعید

      این بی شرف رو اعدامش کنید که هرچی گفته دروغ بوده از همون اول هم نقشه داشت که این دختره رو بیچاره کنه اونوقت دخترهای احمق هم همیشه گول چرب زبانی پسرها رو میخورند

    • بدون نام

      حقت بود دختره نادون.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا بچه بود نامرد بی رحم..فک کن اون کثافت دوسش داره چه میدونست شما مردا رو نمیشه شناخت

      • نهال

        بيست ساله بچس؟ اگر اينجوري منه 30 ساله هم نونهالم

    • بدون نام

      چقدر در رابطه با شبنم مظلوم نمایی صورت گرفته بنده خدا همش گول خورده؟!!!!

      حتما امین گفته بیا بریم خونه خالی زیارتنامه بخونیم ثواب ببریم ...

      در این رابطه ها دختران را فریب خورده و مظلوم نشان ندهید تقصیر دختر بیشتر از پسران است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا حق با توئه اون دختری که ندونه مرد یعنی گرگ درنده محکوم به بدترین هاست
        اولین درس برای دختر ها باید این باشه که اینهایی که تو جامعه با ظاهر مردونه ریخته و تو نهاد تو هم گذاشته شده که مرد دل ببندی در واقع مرد نیستن فقط گرگ هستن و باید ازشون دوری کنی

      • پسر شمالي

        داداش حالا فرض کنيم دختره بد بوده دلش ميخواسته اصلا همه پيشنهاد رو دختره داده تو که پسري خودت ناموس داري غيرت داري روشون چرا بايد قبول کني با اين پيامت همه رو بدنام ميکني

      • بدون نام

        کاملا درست گفتی.

      • الناز

        7/14
        روناموس خودت هم اینجور غیرت وتعصب داری؟؟؟؟نمیگم دختر مقصر نیست اما اون شیطان صفت با حرفای شیطانیش فریبش داده که ما را باهم بیرون میبینن آبرومون میره دختر هم از ترس اینکه کسی بیرون نبینه این دوتا را باهم رفته خونه

    • بدون نام

      همین که گفته پشیمان است کافیه!!!!!
      تا وقتی برای این جور جرم ها مجازات اعدام در نظر گرفته نشود هر روز شاهد هزاران مورد از این موارد هستیم که مقصر اصلی ماجرا هم بیگناه شناخته میشه و وسوسه شیطان میشه مقصر اصلی وتا روز دستگیری شیطان باید برای اجرای عدالت صبر کنیم !!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گیرم که اعدام بشه.حل میشه دیگه؟تاحالا چند نفر اعدام شدن؟ مشکل جای دیگس عزیزان.
        جوان بیکار و بی پول و میل جنسی چیکار باید بکنه؟

      • بدون نام

        اون اخاذیش هم به ختطر میل جنسی وامونده اش هست نه اینها فقط انگل هستن همین و بس فقط انگل

      • الناز

        به16/2
        آیا اون جووون که بیکار ونیاز جنسی داره بیاد به ناموس تو تجاوز کنه قبولش داری؟؟؟؟؟؟بیخیال قضیه میشی؟؟؟؟اصلا فکرت مزخرف است این نشد که هر کس بیکار وبی پول باشه ونیاز جنسی داشته باشه بیاد به ناموس مردم تجاوز کنه!!!بیکار وبی پول بودنشون از مفت خوری و تنبلی هستش والا کار هستش بره کارگری کنه .تن به کار نمیدن اینا

      • الناز

        کامنت بالای من به 12/2بود اشتباه شده تو زمانش

    • بهزاد

      امان از دخترهای نادان سرزمینم.
      اگه به همین دختره یه پسر پاک و خوب خواستگار میرفتن خود دختر و خونوادش نه میگفتن اما بخاطر شوهر پاشده رفته کجاها.

      پاسخ ها

      • الناز

        بهزاد قضاوت نکن درسته دختره خودش هم مقصره اما اون پسر بیشرف با حرفای شیطانیش فریب داده دختر را

      • بهزاد

        درسته الناز خانوم
        بعضی پسرای بیشرف از عواطف دخترا سواستفاده میکنن
        دخترا شبنم و ریحان و رز هستن

      • بدون نام

        کاش امثال تو میفهمیدن که اون دختر عاشق شده بود
        آره حماقت کرد نفهمی کرد چون خودش پاک بود و هنوز نمیدونست که تو این جامعه مردی وجود نداره که این بخواد بهش دل ببنده
        این جامعه پر شده از نامرد و نامردیهاشون که گند زدن به جامعه
        اون دختر احمق بود فریب خورد چون مردها رو نشناخته بود چون نمیدونست که زیر این قیافه های مردونه و زبون چرب و ادعای های دوست داشتن فقط یه شیطانه چیزی که همه مردها هستن

      • بدون نام

        بهزاد چقدر دیربه دیر

      • بدون نام

        الان داری مخ الناز و میزنی بهزاد؟

      • بهزاد

        بدون ۱۱:۴۵ حرفات کاملا درسته.

      • بهزاد

        اشتباهی نوشتم ۱۱:۴۵
        بدون ۱۱:۲۵ حرفات کاملا درسته

      • الناز

        12/3
        نه بهزاد ونه صدتا ازبهزادها هم نمیتونه مخ منو بزنه

      • بهزاد

        الناز سنی من آلاجایام.ادبلی قیزسان

      • ب الناز

        فعلاکه مخت وزده بهزاد.

      • الناز

        به 22/52
        لطفا رعایت کن ممنونم .در ضمن شما نگران نباش کی مخ کی را زده اومدیم اینجا نظر بدیم نه اینکه بهم دیگه تیکه بندازیم

      • الناز

        به بهزاد
        لطفا تو تایپ کردنت رعایت کن مرسی بهتره یه حرفای گفته نشه حالا اگه به شوخی هم باشه خوب نیست تا دوستان برداشت بد کنن

      • بهزاد

        چشم الناز خانوم

    • مصطفی

      حالا پولش رو بده بعد شلاق ....

      پاسخ ها

      • احمد

        بعضی از ناظرین خیلی بی شعور و پست هستند همه رو جمع میبندند. بی شعور نعفم بفهم هیچموقع همه چه زن و چه مرد پست و نا مرد نیستند. همیشه خوب و بدی هم هست. لااقل شعور داشته باشین. و چمع نبندید. همونی که میگه همه اگر هم خودش زن باشه که هست چون تو خانوادش پدر و برادرش پست بودن چقن تو خانواده مرد ندیده. جامعه هم مثل خانوادش میبینه.

      • shanjani.............

        '''' خداوندا '' این ''' بهزاد ''' را به راه راست هدایت فرما ! آمین

      • نامرد ستیز

        جنابی که میگی جمع نبند
        این جمع بستن دقیقا چیزی هست که خودتون بهش اعتراف دارن و همگی بر این عقیده هستین که اگر یه دختر با پسری دوست شد بهش دل بست و خام احساسش شد و به اون مثلا مرد اعتماد کرد پس دختره خرابه و حقش بوده که مرد هر کاری دلش میخواد باهاش بکنه حتی به زور و اجبار
        من که نمیشناسمت ولی یک دقیقه با خودت خلوت کن ببین همچین نظری داری یا نه
        این تفکر مال شما مردهاست و اگر از نگاه یک انسان ببینی این تفکر ته نامردی و بیوجدانیست پس نیازی به جمع بستن یا نبستن من نیست هر وقت انسانی فکر کردی از این جمع میای بیرون و هر کس انسانی فکر کرد جزئی از این جماعت نیست ولی اگر چنین قضاوتی داری تو هم همونی
        آره پدر و برادر خود من هم اگر چنین طرز فکری داشته باشن همونن که گفتم

    • بدون نام

      کرم از خود دختره هم بوده.

      پاسخ ها

      • الناز

        بیشرفی تو ذات پسر بوده که به خاطر بی پولی و مفت خوری خواسته با این کارش از دختر پول اخاذی کنه .آخه این بیشرفها تن به کار نمیدن ومفت خور هستن

      • محمد

        اره والا این دخترا دیگه شورشو در اوردن ،میبینن که هرروز دراین مورد تو فضای مجازی همش مینویسن وهشدار میدن باز هم نادانی میکنن

      • بدون نام

        کرم تو افکار جاهل های امثال توست

      • پسر شمالي

        اتفاقا کرم از پسره بوده و بي تجربگي از دختره چيزيو که براي ناموس خودت نميخواي براي ناموس ديگران هم نخواه مشکل اينه که ذات لعضي ادمها بدجور خراب شده

      • بدون نام

        کاری به کرم پسره ندارم خودم هم پسرم نامرد نباید فیلم میگرفت و اخازی میکرد بعضیها لقب نامرد براشون کمه این روی نامردهارو سفید کرده گداگشنه پول بوده حالا وقتی زندان بره خواهر خودشم

      • الناز

        17/46
        لایییییک اون زندان باشه ویکی هم با خواهر خودشش
        اونکار را بکنه ببینم خوشش میاد

      • بدون نام

        النازجون چشم اطاعت میشه.مواظب خودت
        باش.

      • بدون نام

        کرمو که پسرا دیفالت دارن

      • الناز

        11/28
        نیازی نیست شما راهنمایی کنیدمن خودم مواظبم

    • بدون نام

      شهرش اگه مشهد و شمال و قزوین بود الان نوشته بودن میشه حدس زد اهل کجا بود که سانسور کردین

    • بدون نام

      این دخترا خودش را به خواب میزند مخصوص توی این دوران از زمان همیشه وقتی کاسه سر ریز میشود سراغ یک مرجع قضایی میروند

    • احمد

      سلام
      همچین پسرهای کثیف وشیطان صفت رو باید ادام کرد بلکه درس عبرتی باشه. برای دیگر شیطان صفتان. واقعا خیلی بیشرف هستند.

    • دخترک روانی

      فقط اعدام . اگه قصد اخاذی نداشتی پس چرا فیلم گرفتی پسفطرت

    • بدون نام

      داستان تكراري دختري فريب خورد !!با پاي رفته به خانه پسر!!! و مورد تجاوز قرار گرفت !!!
      اصلا فكر كرديد اينگونه دخترها تجاوز و دوست دارن و براي نشان دادن بي گناهي داستان سرايي ميكنند
      به نظر من كه پسر گول خورده و مورد تجاوز قرار گرفته كه الان مورد بازخواست دادگاه هم قرار ميگيره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت به هر چه نامرده کثافت بی وجدانه

    • قاصدک

      این پسر بی شرف را باید حبس ابدکرد.تهران خیلی گرگ داره.

    • بدون نام

      دخترایی که با پسران به خونه مجردی میرید همتون همین سرنوشت دارید پس عبرت بگیرین و دنبال شوهر نباشید.اگه قسمت باشه شوهر خودش میاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گوربابای هر چه مرد و شوهره
        نامرد ها که شوهر نمیشن فقط انگل میشن و خون زن ها رو میمکن
        آره این یه قلم رو راست گفتی به این مثلا مردها نباید اعتماد کنن این دختر های احمق دیوانه

      • پسر شمالي

        مگه دوستي و اعتماد حتما رفتن به خونه مجرديه؟ ميشه خيلي سالم با يه جنس مخالف دوست بود و خانواده هم در جريان باشه خيليا اينجوري ازدواج کردن

      • بدون نام

        انگار نشستیم دنبال شوهر زارت بابا

    • بدون نام

      اعدام

    • بدون نام

      عجیبه ته همه این داستان ها از اول معلومه
      ولی هر روز دادگاه ها و زندگی روزانه پر از این داستان هاست
      مشکل از فهم خانم هاست یا ... ؟!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      عجیبه ته همه این داستان ها از اول معلومه
      ولی هر روز دادگاه ها و زندگی روزانه پر از این داستان هاست
      مشکل از فهم خانم هاست یا ... ؟!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • الناز

        خانمها هم مقصرهستن اما این بیشرفی ونامردی بعضی پسرا را نشون میده اون دختر به خاطر اینکه بیرون هیچکس نبینه دختر رفته خونه اون پسر هم از اولش نیت شیطانی داشته که خواسته بیاد خونه .همش به خاطر پول بوده که پسر اونکار را کرده تا اخاذی کنه

      • بدون نام

        مشکل از نامردی و بی وجدانی و حیله و نیرنگ مرد نماهای مفت خور لاشیست
        دختره فقط عاشق شده بود و فکر نمیکرد تو این جامعه مردی از بین رفته و اینا یه مشت گرگ هستن تو لباس مرد
        البته بله نفهمی خانم ها هم هست بعد این همه بلا که سرزن ها اومده هنوز نفهمیدن که مرد جماعت قابل اعتماد نیستن و باید سمت شون نرن
        عشق اونم به مرد ایرانی ته ته نفهمی و خریت هست این جماعت لیاقت عشق ندارن و فقط همون کاری رو باید باهاشون کرد که داف ها و پلند ها می کنن مرد های گرگ صفت رو شناختن که شدن پلنگ

    • مهدی

      جامعه ای درست کردیم پر از دروغ و فریب و پنهانکاری و چندشخصیتی و ... دیگه جایی برای عشق و راستی و خلوص باقی نمیمونه چه از طرف پسر چه از طرف دختر

    • hadi

      چقدر زر مفت زده((شیطان در من نفوذ کرد))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شیطان پیش این نامردها کم آورده

    • اسی

      خودکرده راتدبیرنیس

    • محمدطاها

      تقصیرخود دختره چرباید به پیشنهادخونه خالی دوستش جوای متبت میداد

    • شش ساله شمال

      چخبره.خدایاخودت برسان.

      پاسخ ها

      • بهزاد

        باز که تو پیدات شد

      • شش ساله شمال

        اقابهزاد من کاری به کارشماندارم.اذیت نکن.

      • بهزاد

        آخییییییی
        الهی

      • پسر شمالي

        بهزاد کلا با شمال مشکل داريا خاطره بد داري؟

      • پسر شمالي

        بهزاد کلا با شمال مشکل داريا خاطره بد داري؟

      • بهزاد

        پسر شمالی سکوت کن چون وقتی ساکتی سنگین تری، شمال از شهرای ماست چرا باید مشکل داشته باشم؟
        تو تازه کاری، این کاربر ده ساله میاد و فقط این نظرو میذاره.

      • الناز

        دوستان اینجا اومدین برا نظر دادن نه اینکه به شهرها واستانهای دیگه توهین کنید همه تو یه کشوریم وهموطن .اینکارا میکنیم که بقیه هم ازمون سواستفاده میکنن .تو یه خونه خانواده باهم تفاهم نداشته باشن اونیکه از بیرون مهمون میاد چه انتظاری داریم ازش؟؟؟از بقیه که تو کشور ما مهمون هستن انتظار نداشته باشیم که با ما خوش باشن

      • پسر شمالي

        بهزاد جان قبل اينکه شما بياي من قبلا با اسم گلادياتور اينجا بودم . حالا شما بيا ببينم ميتوني شمال رو بگيري يا فقط حرف ميزني فعلا که استارا رو داريم دشت مغانتونم که داره ميشه زير مجموعه ما بپا اردبيل رو تصاحب نکنيم

      • بهزاد

        پسر شمالی از تهران بزرگ نیستید که.خخخخخخ
        پس سکوت کن.به قول اون نوحه معروف ای شمال ای شمال ما داریم میاییم

      • پسر شمالي

        خودت جواب خودتو دادي نصف تهران که دست شمالي هاست

    • بدون نام

      من دنبال مقصرنیستم ولی همیشه استارت تمایل جنسی ازطرف آقایان زده میشودوبه هرطرفندی مهربانانه میخواهندبه خواسته شون برسندواین رفتارهادرهرسنی هست حتی ۷۰ ساله رحم ندارندونامردترین این قشرازمردهاهستند که لعنت خداورسول خدا براین نامردهاوخواهش میکنم نسل این حیوان صفت هارامنقرض کنیدیه لحضه تجسم کنیدالتماسهای یک ادم بی دفاع درهرشرایط اجباروسخت ووووووو

      پاسخ ها

      • بهزاد

        تجربه داشتی؟

    • نامرد ستیز

      شیطان که خود کثافتت هستی نامرد بیوجدان
      از کارت پشیمونی اونم وقتی گیر پلیس افتادی و میدونی چوب تو پاچه ات می کنن اگه گیر نیوفتاده بودی که پشیمون نبودی و همچنان به کار کثیفت ادامه میدادی و حتما دنبال دختر های دیگه ای هم میرفتی چون چون کثیف زیر زبونت مزه کرده بود کثافت نامرد بی ناموس
      اینا رو دست من بدن زنده زنده پوست شون رو میکنم

      پاسخ ها

      • مهتاب

        تودیگه ببند.

      • احمد

        سلام
        خودخودشیتانه درلباس انسانی پست. کثافت شیتونم درس میده.

      • بدون نام

        چرا به تو برخورد مهتاب
        یه جای کار میلنگه

      • الناز

        آقا مهتاب حالتون چطوره،؟؟؟

      • بدون نام

        الناز
        خوشگل خوب کامنت می دی.

    • بدون نام

      این پست فطرت را هر چه‌ سریعتر اعدام کنید. تا درس عبرتی برای دیگر گثافت کارا و پست فطرتهای مثل این باشه که نکن شیطان رفته تو قالبم و وسوسه شدم $$$

    • پارساطولابی

      درعرض چند ثانیه یکی چندنفر روبااسلحه گرم میکشه بعد میگه اشتباه کردم ببخشید خانواده ات روهمه کشتم شیطان گولم زد خوب حال یه حکم سنگین واسش بزنید بعد بگه شیطان گولشون زده حکم سنگین زدن خودش این حرفها روقیول داری شیطان اون لحظه داشت نگاه میکرد تا ازتو درس یاد بگیره شیطان اون لحظه ازکارهای احمقی مثل تو شوکه بوده

    • احمدرضا

      کل مملکت را عوض کنین با قانونش، همه چی درست میشه

    • بدون نام

      خدالعنت کنه پسرایی رو که از سادگی و پاکیه یه دختر سواستفاده میکنن
      الهی قبل از هر چیزی رسوا بشن

    • سودابه

      آخه کی قرار اول میره خونه پسری که نمی شناسه!دختر احمق بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقا سودابه ببخش که نمیدونسته

    • مونتلا

      کاربران محترم فقط نظرخودرابدهید
      بهم توهین نکنید.

    • اسمون

      از تهران کوبیده اومده برا هدف پلیدش ، بعد میگه شیطان در من نفوذ کرد ! امثال تو شیطونو بدنام می کنید .

    • بدون نام

      چقدر کثیف!

    • بدون نام

      انگل بی شرفی خودتو تقصیر شیطان ننداز نر جان

    • یاحسین

      کسی که ایمان،تقوا،صداقت،درذات خودش نداشته باشه آخربازی کردن همین میشود،غریزه شهوترانیت زیاد اگراست مراجعه به قران کن وازقران بخواه تا ارومت بکند. نه اینکه بری دنیال هوسرانی ،،

    • بدون نام

      یادمه وقتی برای اولین بار فیلم کما رو دیدم که مهناز افشار رفت خونه امین حیایی،با خودم گفتم آخه کدوم دختر احمقی میره خونه یه ادم ناشناس و متاسفانه ازاین مزخزفات توی فیلمها زیاده و خیلی هم عادی و بیخطر جلوه میدن.

    • بدون نام

      چرا اینقدر از شیطان مایع میزارین ...شیطان در محضرتون لنگ میندازه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج