جاباما
۹۲۰۲۱۰
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

نوازی: استقلال مدرن بازی می‌کند

استقلال ظاهرا به روزهای خوبش رسیده است؛ اگر چه حریفان قدر نیستند اما بهترین اتفاق برای این تیم رخ داده و حالا شاگردان استراماچونی به بردن عادت کرده‌اند.

فرهیختگان: استقلال ظاهرا به روزهای خوبش رسیده است؛ اگر چه حریفان قدر نیستند اما بهترین اتفاق برای این تیم رخ داده و حالا شاگردان استراماچونی به بردن عادت کرده‌اند. آبی‌ها سه دیدار اخیر را با برد پشت سر گذاشته و برای فصل سختی که پیش رو دارند آماده می‌شوند.

استقلال در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی میزبان فجر سپاسی بود و موفق شد در وقت‌های اضافه حریف پرخاطره و باریشه شیرازی را ۳ بر صفر شکست داده و به جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها برسد و هوادارانش را امیدوار کند. مربی سابق این تیم نیز امیدوار است آبی‌ها به بردن عادت کنند. گفت‌وگو با محمد نوازی را در ادامه می‌خوانید.

بازی با فجرسپاسی از لحاظ فنی چطور بود؟

به نظرم استقلال در این دیدار به‌خصوص در وقت‌های اضافه یکی از بهترین بازی‌های فصلش را به نمایش گذاشت. فجرسپاسی شانس آورد که موتور گلزنی استقلال دیر روشن شد در غیر این صورت مطمئن باشید با نتیجه سنگین‌تری شکست می‌خورد. در مجموع نماینده شیراز حرفی برای گفتن نداشت و فقط در دقایقی چند موقعیت نصف‌و‌نیمه ایجاد کرد اما این استقلال بود که این دیدار را عاقلانه، با برنامه و تاکتیکی پیش برد و مزد آن را هم با سه گل گرفت.

بعد از مدت‌ها هواداران این تیم هم از دیدن چند گل سیراب شدند.

همین‌طور است. بازی خیلی خوبی برای استقلال بود و علاوه‌بر اینکه فرصت‌های زیادی را ایجاد کرد و به سه گل رسید، موقعیت‌های فراوانی را هم از دست داد اما از همه اینها گذشته، توانایی بچه‌ها که تا لحظه آخر جنگیدند و حمایت خوبی از یکدیگر داشتند برایم بیشتر از هر چیزی جالب بود و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. این‌انگیزه را در کل تیم دیدم و فقط مختص به تعداد خاصی نبود و کل تیم چنان بازی می‌کردند که اگر وقت بود، استقلال به گل‌های بیشتری هم می‌رسید. در مجموع استقلال بعد از دو پیروزی مقابل گل‌ریحان و گل‌گهر و تعطیلاتی که در لیگ ایجاد شد، به شرایط خوبی از لحاظ روحی و روانی دست پیدا کرده و امیدوارم تیم بتواند به کسب این نتایج خوب عادت کند.

استراماچونی هم کمی آرامش پیدا کرده.

درست است و به نکته خوبی اشاره کردید. در بازی با فجر کل تیم و حتی سرمربی هم عالی بودند. استرا در کنار زمین آرامش داشت و این آرامش را به خوبی در کنار زمین به تیم تزریق می‌کرد و به بازیکنان و روند بازی آرامش می‌داد. آرام بودن کادرفنی مطمئنا روی روند بازی تاثیر بسزایی گذاشته و باز هم امیدوارم این روند فعلی از سوی کادرفنی حفظ شود.

واقعا استقلال مدرن بازی می‌کند؟

بله، همین‌طور است و آن هم به خاطر عملکرد سرمربی تیم است و این نحوه بازی در آینده بیشتر و بهتر هم می‌شود. با این حال معتقدم تیم در امر گلزنی مشکل دارد و اگر وریا با گلش به تیم آن‌طور روحیه و ‌انگیزه نمی‌داد شاید کار طور دیگری پیش می‌رفت.

می‌توان به آینده این استقلال امیدوار بود؟

در هر صورت استقلال در شروع فصل آن‌طور که باید خوب عمل نکرد. چند نفر جابه‌جا شدند و اشتباهاتی صورت گرفت که تا بخواهند جاهای خالی را پر کنند، این امر کمی زمانبر بوده و از سوی دیگر خود استرا نیز آشنایی چندانی به فضا نداشت و حاشیه‌هایی که وجود داشت موجبات عصبانیت وی را فراهم می‌کرد اما الان او بهتر شده و آرامش دارد و این کمک زیادی به روند استقلال خواهد کرد. مطمئنا شرایط تیم رفته‌رفته بهتر شده و با حمایت هواداران و آرامشی که وجود دارد، استقلال به جایگاه اصلی‌اش بازخواهد گشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      فردا که باخت یا مساوی کرد میگوییدتیم افتضاح است.بگذارید به حال خودشون

    • طوفان زرد آسیا سپاهان قهرمان

      نه بابا حالا کیسه کشا باکلاس شدنبرو بابا شیش تایی بی مصرف

    • طوفان زرد آسیا سپاهان قهرمان

      برو بابا کیسه کش سوراخ تو رو چی گفتن به کار شناسی

    • بدون نام

      مثل مربیگری مدرن شیشعلی و اون آبرو ریزی تاریخی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج