۹۲۰۲۳۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کریمیان: فجرسپاسی بازنده سربلند بود

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال در پی ادامه روند رو به رشدی که داشت، یک پیروزی خوب و بدون حرف و حدیث را مقابل فجر به دست آورد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور در دیداری که روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، میهمانش فجر شهید سپاسی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد تا راهی مرحله بعدی شود.

مهدی کریمیان بازیکن پیشین دو تیم استقلال و فجرسپاسی در خصوص این بازی اظهار داشت: هر دو تیم ارائه دهنده یک بازی خوب بودند و فکر می‌کنم بیننده‌های این بازی هم راضی بودند.

وی در خصوص فجر سپاسی گفت: شاگردان مهابادی در حد بضاعت شان در این بازی خوب ظاهر شدند و همین که توانستند بازی را به وقت اضافه بکشند، یعنی کار بزرگی انجام داده‌اند. شیرازی‌ها در این بازی یک بازنده سربلند بودند. یادمان باشد آنها به پر افتخار ترین تیم در جام حذفی و یکی از پر افتخار ترین و بزرگ ترین تیم‌های ایران باختند.

بازیکن پیشین آبی پوشان در خصوص پیروزی این تیم بیان داشت: استقلال بعد از دو پیروزی مقابل گل ریحان و گل گهر به این پیروزی نیاز داشت تا شرایط خوبش را تثبیت و پایدار نماید. بی اغراق باید گفت این تیم یک پیروزی بی حرف و حدیث به دست آورد.

کریمیان در خصوص ادامه کار آبی پوشان در لیگ برتر بیان داشت: شاگردان استراماچونی بعد از سه پیروزی در سه بازی نسبتا روان، حالا به چالشی جدی تر مقابل سایپا رسیده‌اند و در صورتی که در این بازی هم پیروز شوند، آنگاه می‌توان گفت این تیم گام‌های بلندی در راه بازگشت به روزهای خوب خودش برداشته است.

هافبک سابق استقلال گفت: البته باید به این نکته هم توجه داشت که هنوز در برخی از نقاط این تیم بازیکن مورد نیاز است چون بضاعت آبی پوشان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هنوز کافی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج