۹۲۰۲۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمالوند - نفت آبادان؛ به یاد بهترین نتایج تاریخ

سرمربی پارس جنوبی جم در شرایطی مقابل نفت آبادان قرار می گیرد که خاطرات خوبی از حضور در این تیم دارد.

ورزش سه: در یکی از دیدارهای حساس هفته هفتم لیگ برتر عصر امروز(یکشنبه) پارس جنوبی در ورزشگاه خانگی خود میزبان صنعت نفت آبادان است. بدون تردید تقابل ویژه این مسابقه میان فراز کمالوند و صنعت نفت آبادان است.

کمالوند در لیگ برتر هفدهم هدایت تیم صنعت نفت را برعهده داشت و موفق شد با این تیم نتایج خوبی به دست آورد. او در آن سال با جذب چند ستاره توانمند و البته استفاده از بومی ها و جوانانی که حالا هرکدام برای خود فوتبالیست های توانمندی شده اند، موفق شد دست به کار بزرگی بزند و نه تنها در لیگ برتر به عنوان هشتمی رسید در جام حذفی نیز با برد مقابل پرسپولیس به جمع ۴ تیم پایانی صعود کرد.

نتایجی که کمالوند در نفت آبادان کسب کرد، بهترین نتایج تاریخ این تیم در لیگ برتر محسوب می شود و حالا با این خاطرات خوب او عصر یکشنبه به عنوان سرمربی پارس جنوبی انگیزه زیادی مقابل تیم سابقش دارد.

سرمربی پارس جنوبی درباره تقابل با نفت آبادان گفته است: «مردم آبادان همانند مردم جم مردمانی خونگرم و میهمان نواز هستند. من دوران خوبی را در آبادان داشتم و یکی از بهترین سال های مربیگری ام را در صنعت نفت گذراندم. اعتقادم بر این است که مردم آبادان لیاقت داشتن تیم بزرگی را در لیگ برتر دارند و به شخصه امیدوارم این تیم به نتایج خوبش در لیگ برتر ادامه بدهد و مردم آبادان را خوشحال کند. کار سختی مقابل این تیم در بازی روز یکشنبه خواهیم داشت اما تلاشمان بر این است که بتوانیم با انجام یک بازی خوب هواداران مان را خوشحال کنیم وانشاالله به ۳ امتیاز دست یابیم.»

پارس جنوبی جم تابه حال در لیگ برتر در خانه شکستی نداشته و ضمن اینکه انگیزه زیادی برای حفظ این رکورد دارد، تلاش خواهد کرد تا دومین برد فصل را در جم جشن بگیرد. اتفاقی که شاگردان کمالوند را در جدول با صعودی قابل توجه روبه رو می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج