جاباما
۹۲۰۲۸۷
۱۰ نظر
۵۰۱۰
۱۰ نظر
۵۰۱۰
پ

پیام روحانی به رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر عراق

رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی به رئیس‌جمهور و نخست وزیر عراق، با قدردانی از تلاش همه مردم، مسئولان، علما و به‌ویژه مقام مرجعیت برای تامین امنیت کامل و میهمان‌نوازی از زائرین اربعین حسینی، گفت: این گردهمایی بیش از پیش نشان داد که اربعین فقط یک مناسبت تقویمی نیست.

خبرآنلاین: رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی به رئیس‌جمهور و نخست وزیر عراق، با قدردانی از تلاش همه مردم، مسئولان، علما و به‌ویژه مقام مرجعیت برای تامین امنیت کامل و میهمان‌نوازی از زائرین اربعین حسینی، گفت: این گردهمایی بیش از پیش نشان داد که اربعین فقط یک مناسبت تقویمی نیست.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به آقای "برهم صالح " رئیس جمهور و آقای عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق، به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای برهم صالح

رئیس جمهور محترم عراق

جناب آقای عبدالمهدی

نخست وزیر محترم عراق

در راهپیمایی بزرگ و باشکوه اربعین حسینی که امسال با حضور و مشارکت بی‌نظیر و میلیونی عاشقان ولایت و مشتاقان آزادی و آزادگی برگزار شد، بار دیگر حماسه‌ای جاودانه و به یادماندنی خلق و پیام آزادگی و جوانمردی عاشورا به گوش همه جهانیان رسانده شد. این گردهمایی بیش از پیش نشان داد که اربعین فقط یک مناسبت تقویمی نیست، بلکه معجزه ماندگار تاریخی و قوی‌ترین رسانه برای معرفی فرهنگ حسینی و قیام عاشورایی است.

این همایش جهانی سرشار از برکات است که هر سال بیش از پیش ابعادی آشکارتر می‌یابد و تجلی همبستگی و اتحاد و نزدیکی صمیمانه ارادتمندان رسالت و ولایت به‌ویژه در بین مردم دو کشور ایران و عراق و تشکیل جبهه‌ای واحد علیه ظلم، تبعیض و خشونت است.

اینجانب لازم می‌دانم از همه مسئولان، علما و به‌ویژه مقام مرجعیت که با تأمین امنیت کامل و میهمان‌نوازی از زائرین، از هیچ کوششی دریغ نکردند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین تلاش مردم متدین و فداکار عراق و موکب داران عزیز آن کشور که خالصانه و سخاوتمندانه پذیرای میلیون‌ها زائر ایرانی و دیگر کشورهای اسلامی بودند، شایسته نهایت تجلیل و قدردانی است.

با آرزوی توفیقات روزافزون جنابعالی و تمامی تلاشگران برگزاری این مراسم با شکوه، پیوند دوستی، سربلندی و اقتدار هر چه بیشتر دو کشور دوست و برادر ایران و عراق را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

حسن روحانی . رئیس جمهوری اسلامی ایران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      مثل من قول مفت وحرف مفت به ملت قالب کنید!؟وهشت سال سر ملت تون راشیره بمالید!باشد که رستگارشوید!!؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیس!!!

    • بدون نام

      خرج که با خود مون بود کرایه ۲۰۰/۳۰۰تومانی نه اب برق روی مردم بسته بودن تو گرما کربلا نجف یه بطر اب ۲۵۰۰تومان رفتار شون تحقیر امیز پول بیت المال که انجا رفته برای ان ها رونق مالی داشته باز هم زیارت کردیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه آب خریدین فقط، غذا چطور؟؟؟
        مردم عراق در عین فقر و بدون کوچکترین کمک از طرف دولتشون شاهانه پذیرایی میکنن بد ما ایرانیای سوسول سر یه دلخوری کوچیک که اونم منشا اکثرا خودمونیم به میزبان توهین میکنیم
        اگر سختتون نرید که توهینم نکنین

      • بدون نام

        آب و همه چی رایگان بود ...الکی شایعه نکنید...حتی یک ریالم خرج نکردیم

      • بدون نام

        اون همه آب و چای وشربت و غذای رایگان چشمتون رو نگرفت؟!!!! عجب

      • بدون نام

        بهترین پذیرایی کردن از زوار
        خونه هاشون در اختیار رائرین گذاشتن
        اونی که اب و برق نداره خودشون هستن که با اون شرایط سخت بهترین مهمان نوازی کردن
        خوش ت نیومده لطف کن سال دیگه نرو خیلی خودت و اذییت نکن

    • بدون نام

      خدا لعنتت کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله اب حوش برای خوردن غذا رایگان که بدر گوسفند میخورد بین راه ها نه غذا نه اب اگرهم بود از پولی هایی که به عراق سرازیر شده بود وبین خانواده ها عراقی تقسیم شده بود برای زایر ها من خودم اب معدنی کوچک خنک گرفتم ۲۰۰هزار تومان به زور ۱۵۰۰تومان دادم

      • بدون نام

        صد ها میلیارد تومان پول به عراق رفته بود موکب نه برق داشتن نه اب موتوربرق ها کفاف یه موکب نمی داد کرایه ها سر سام اور زایر ها می چبایدن میگن از سال اینده یه موکب ایران راه نمی دهن موکب داران می گفتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج