جاباما
۹۲۰۲۹۷
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

سیل شکایت‌ها از استقلال

سرور جپاروف، بویان نایدنوف، پادوانی و رابسون جانواریو چهار بازیکنی هستند که نامه شکایت‌شان از استقلال به فیفا به باشگاه رسیده است.

ایلنا: باشگاه استقلال طی یکی دو ماه اخیر برای گرفتن مجوز حرفه‌ای و حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا به شدت تحت فشار بود و مدیران باشگاه مجبور شدند از منابع مالی فصل جاری، مبلغی نزدیک به چهار میلیارد تومان هزینه کنند. به همین دلیل است که مسئولان باشگاه استقلال در پرداختی‌های اخیرشان به آبی‌پوشان مطالبات یکسری از بازیکنان را پرداخت کردند، اما نتوانستند به اعضای کادر تدارکات، کادر پزشکی، دو بازیکن جوان به همراه فرشید باقری و سرپرست تیم مبلغی را پرداخت کنند.

در این شرایط اما خبرهای بدی به باشگاه رسیده و آن هم شکایت چهار بازیکن خارجی پیشین استقلال به فیفاست. این در حالی است که امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال چندی پیش به دنبال درخواست آندره‌آ استراماچونی در پی جذب گری هوپر انگلیسی رفت، بازیکنی که جذب آن حداقل ۴۰۰، ۵۰۰ هزار دلار هزینه روی دست استقلال می‌گذاشت.

براساس این گزارش، سرور جپاروف، بویان نایدنوف، پادوانی و رابسون جانواریو چهار بازیکنی هستند که نامه شکایت‌شان از استقلال به فیفا به باشگاه رسیده است. جپاروف ازبکستانی مبلغ ۹۰ هزار دلار، بویان ۳۰۰ هزار دلار، پادوانی ۱۰۰ هزار دلار و جانواریو ۴۵ هزار دلار از باشگاه استقلال طلب دارند. مجموع طلب این چهار بازیکن ۵۳۵ هزار دلار می‌شود که با احتساب قیمت دلار در ایران، چیزی نزدیک به شش میلیارد تومان خواهد شد.

باید دید که باشگاه استقلال که به تازگی از شر پرونده پروپیچ و مبلغ ۴۳۰ هزار دلار بدهی او خلاص شده است، چطور می‌تواند این بدهی‌ها را پرداخت کند. ضمن اینکه خارجی‌های این فصل استقلال از جمله کادر فنی و بازیکنان نیز دو ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      اون که چیزی نیس دولت خودش پرداخت میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میشه بگید چجور باشگاه حکومتی پرسپولیس با ۹۰ میلیارد بدهی اخ هم نگفت مثل اب خوردن مجوز صادر شد ولی استقلال با بدهی کمتر هر روز یه خبر میاد
        راستی این ۴۸ میلیارد بدهی لنگ و ۷ تا مال استقلال چی
        شایدم همه سایت ها متوهم هستن و برعکس گزارش دادن خخخخخ

    • علی

      اون که چیزی نیس دولت خودش پرداخت میکنه

    • آسمان ابی بلداجی

      600 تا میشه دولت باید بده چرا باشگاه استقلال وپرسپولیس خصوصی نمیکنه پس باید پای همه چیزا شونم وایسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرچقدرباشه وزیرجون ازسهم پرسپولیس کم کنه بده به ما کیسه تنان دردانه اش

    • بدون نام

      همانگونه که اقای وزیرورزش تابحال پدراستقلال بوده وبدهی استقلال وخریدوریختوپاش استقلالیاساپورت کرده ابن پروندهاشون هم میبنده واسشون فقط پرس پولیس هست که داره حقش ضایع میشه

    • بدون نام

      همانگونه که اقای وزیرورزش تابحال پدراستقلال بوده وبدهی استقلال وخریدوریختوپاش استقلالیاساپورت کرده ابن پروندهاشون هم میبنده واسشون فقط پرس پولیس هست که داره حقش ضایع میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاج ۴ فینال امجدیه چرا صدات در نمیاد چرا نمی بینی گندهای تیم کیسه را کیسه ۶ تایی خور فقط میگردی ببینی چی در مورد سرورتون مینویسند شروع کنی به چرت وپرت نویسی اما افتضاحات تیم کیسه را نمی بینی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج