۹۲۰۳۱۱
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

حسینی: کولاکوویچ از کمک هایش استفاده نمی‌کند

بازیکن سابق تیم ملی والیبال گفت: اکبری و رضایی مربیان خوبی هستند اما شنیده ام کولاکوویچ از کمک هایش استفاده نمی کند.

خبرگزاری فارس: امیر حسینی رکورددار قهرمانی در لیگ برتر والیبال و بازیکن سابق تیم ملی والیبال در ابتدا گفت: سالیان زیادی است که بازی می کنم و افتخار این را داشتم که با دو سه نسل از بازیکنان تیم ملی بازی کرده ام و افتخاراتی را به دست آورده ایم که مدیون زحمات بچه ها است.

این پاسور سابق تیم ملی درباره اینکه آیا اسم او به عنوان کسی که در ۴۴ سالگی هنوز والیبال بازی می کند، در گینس ثبت شده یا خیر، افزود: بوده اند کسانی دیگری هم که در این سن بازی کرده اند. درباره گینس هم بی خبرم. من تا زمانی که از بازی کردن لذت می برم و توانایی اش را دارم و می توانم در سطح بالا باشم به کارم ادامه می دهم.

وی که پنجه طلایی والیبال لقب دارد، یادآور شد: دوستان و تماشاچیان لطف داشتند و به من این را لقب دادند.

حسینی درباره عنوان هشتم تیم ملی والیبال در رقابت های اخیر اظهار کرد: متاسفانه در سالی که گذشت ما بازی های زیادی داشتیم و تقویم تیم ملی پر بود. ما نتوانستیم برنامه ریزی خوبی انجام بدهیم و فدراسیون بدون رییس با سرپرست دارد کار می کند و این نقصانی در فدراسیونی است که حرف اول و دوم را در ورزش کشور می زند. این موضوع به تیم ملی ضربه زد و برنامه های ما آنطور که باید و شاید انجام نشد. سرمربی و کادر فنی نیز نتوانستند برنامه ای که در خور تیم باشد و به درد آن بخورد پیاده کنند. ما با یک برنامه شکسته حرکت کردیم در حالی که می توانستیم برنامه های بهتری داشته باشیم.

بازیکن سابق تیم ملی که میهمان برنامه «سلام صبح بخیر» بود، اذعان کرد: احتیاج نبود در همه تورنمت ها بازیکنان یکسان داشته باشیم و ما قادریم سه تیم ملی داشته باشیم اما از زمانی که کولاکویچ آمده، او به این قضیه اعتقاد ندارد.

اما زمان ولاسکو بیشتر از دو تیم مشغول تمرین بودند و هر بازیکنی که احتیاج داشتند از تیم ب به الف می آورند یا بازیکنی که در تیم الف جوابگو نبود به تیم ب می فرستادند و همزمان ما ۳۶ تا ۴۰ بازیکن آماده داشتیم و دست مربی باز بود اما کولاکویچ به این قضیه اعتقاد نداشته است. ما با یک تیم ملی و ۱۶، ۱۷ بازیکن و ۶ بازیکنی که همیشه بازی می کردند و حتی تعویض نمی شدند، جلو رفتیم. بازیکنان دیگر هم مطمئن بودند که در تیم نیستند. به همین دلیل بازیکنان خسته شدند، آسیب دیدگی ها زیاد شد و نتوانستند خوب جلو بروند.

وی ادامه داد: من نظرم به برکناری کولاکویچ نیست بلکه درباره برنامه ریزی او صحبت می کنم که خوب نبود. ما می توانستیم از ۳۶ بازیکن استفاده کنیم حداقل ۲۵ بازیکن داشتیم. اما با نبود موسوی نتوانستیم جایگزینی برای او بگذاریم. ما بازیکنان خوبی در پست موسوی داریم که می توانستند جایگزین باشند. اما عدم برنامه ریزی ما باعث شد حتی یک بازیکن دیگر با خودمان به مسابقه نبریم.

تیم آمریکا و لهستان با دو تیم آمده بودند ما هم خیلی راحت می توانستیم روی سکو برویم و مدال بگیریم اما نتوانستیم. ژاپن در این مسابقات چهارم شد اما شرایط ما خیلی بهتر بود و تیممان قوی تر از ژاپن است. ما می توانستیم حتی روی سکو برویم و خودمان را چند پله در رنکینگ جهانی بالا ببریم اما به خاطر بی برنامگی این اتفاق رخ نداد.

حسینی در پاسخ به اینکه آیا فکر می کنید با این تفکراتی که بر تیم حاکم است می توانیم به المپیک صعود کنیم، گفت: من در دو سه مسابقه ای که امسال از کولاکویچ دیدم واقعا تاکتیک خاصی اجرا نمی شد. ما دو آنالیزور خوب داریم و کمک های کولاکویچ آقایان اکبری و رضایی خیلی خوب هستند و می توانند کمک کنند اما انطور که من شنیده ام ایشان از کمک هایش استفاده نمی کند و آنالیز قبل از مسابقه شان یک ربع ۲۰ دقیقه بیشتر طول نمی کشد. اما مربی لهستان از صبح تا شب دنبال آنالیز کردن تیم مقابل است. ما تاکتیک خاصی هم نداشتیم.

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم هرچه زودتر وزارت ورزش فکری به حال والیبال کند، رییس فدراسیون هم مشخص شود و ما برای دومین سال متوالی بتوانیم به المپیک صعود کنیم و این دور از دسترس نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      پوریا یلی چی پس از همه خوشگل تره کارشم خوبه

    • م

      اوزی

    • بدون نام

      مابایدمربی بیاریم که توتیم تحول ایجادکنه این نتایج که کولاکوویچ گرفت یه بچه هم میزاشتی میتونست بگیره.مهم اینه که تیم ماپوست بندازه وبه روزتربشه....مث ولاسکو میخوایم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج