جاباما
۹۲۰۳۳۷
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

فراخوان مقتدی صدر به معترضان عراقی

رهبر جریان صدر عراق در سخنانی دولت این کشور را متهم به ناتوانی در اجرای اصلاحات کرده و از معترضان خواست که برای تحقق اصلاحات متحد شوند.

ایسنا نوشت: رهبر جریان صدر عراق در سخنانی دولت این کشور را متهم به ناتوانی در اجرای اصلاحات کرده و از معترضان خواست که برای تحقق اصلاحات متحد شوند.

به گزارش سایت شبکه سومریه نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق بیانیه‌ای را درباره تظاهرات مردمی که قرار است ۲۵ اکتبر (چهارم آبان) برگزار شود، صادر کرد.

در این بیانیه خطاب به شهروندان معترض عراقی آمده است: می‌خواهم شما را از آنچه پشت پرده اتفاق می‌افتد آگاه کنم، تمامی "سیاست مداران" و "رجال دولتی‌" هم‌اکنون در حالت ترس و اضطراب به سر می‌برند و همگی به دنبال اصلاح خودشان هستند اما نتوانسته و نخواهند توانست؛ چراکه دیگر خیلی دیر شده است.

صدر تصریح کرد: همه آنها می‌خواهند برای ساکت کردنتان شما را با وعده حقوق، استخدام و موارد دیگر وسوسه کنند و خودشان را برای بدترین سناریوها آماده کرده‌اند و همگی به دنبال ایجاد راه حل‌هایی هستند اما راه حلی وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: دولت کاملا در انجام اصلاحات ناتوان است، همه آنها می‌دانند که در مقابل کسانی که خارج از کشور هستند تسلیم شده‌اند و بدون جلب رضایت آنها نمی‌توانند یک تصمیم بگیرند.

رهبر جریان صدر عراق در ادامه تأکید کرد: آنها فهمیدند که عراق به عرصه‌ای برای تسویه حساب‌های داخلی و خارجی تبدیل شده است و اعتراف کردند که اکثر مردم آنها را نمی‌خواهند. به همین دلیل آنها به مکر و حیله متوسل شده و شما را نادان فرض کرده‌اند اما خودشان نادان هستند و این را حس نمی‌کنند. شما را مورد حمایت خارجی‌ها و بعثی‌ها می‌ دانند.

وی با بیان اینکه سیاستمداران و دولتی‌ها امروز شایعه می‌کنند که تظاهرکنندگان اسلحه به دست خواهند گرفت، گفت: "فکر نمی‌کنم شما چنین کاری انجام دهید، شما تشنه خون نیستید."

مقتدی صدر در ادامه ضمن درخواست برای متحد شدن معترضان، افزود: هر آنچه ملت عراق به دنبال آن هستند در دستان فاسدان است؛ کالاها، امنیت، اعتبار، کرامت، دموکراسی، انتخابات و آزادیتان همگی در دستان فاسدان است.

وی همچنین از عراقی‌ها خواست که در وطن خود آزاده باشند و از شر فساد و مفسدین خلاص شوند و به شایعات آنها را باور نکنند. اگر فساد این‌ها نبود داعش ظهور نمی‌کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمش گرم
      به ای میگن روحانی

    • بدون نام

      آقا چرا مردم را بجان هم میدازید؟!!!

      پاسخ ها

      • محمد

        عراق امثال شمارو کم داره ..

    • بدون نام

      قابل توجه کسانیکه میگن کار عربستان واسراییل بود

    • محمد

      انسان ازاده چنین حال و هوایی دارد ..‌ خوشا بحال مردم عراق که چنین مردان متقی و خداترس دارند ... گفتم خداترس زیرا اگر انسان عشق خدارا بفهمد و عظمت اورا درک کند به ترسی میرسد از سر عشق ... نه اینکه از خدا بترسد بلکه از عقوبت دور ماندن از چشمه لایزال نور خداوندی بر خود میلرزد و میترسد .. چنین بنده‌ای دیگر به هیچ فریب و عنوان پوشالی در دنیا و دز پیرامون خود تمکین نخواهد کرد .‌‌..

    • ایرانی

      بله بخشی از صحبتهاش در مورد دخالت ایرانم هست...چون فقط ایران گفت کار بعثی ها و امریکاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج