۹۲۰۳۶۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

منچستریونایتد در پی جذب بازیکنان جدید

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد در ماه ژانویه و البته تابستان آینده با بودجه‌ای قابل‌توجه بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: شروع ضعیف منچستریونایتد در رقابت‌های فصل جاری که بدترین شروع این تیم در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ۳۰ سال اخیر بوده است، مدیران این باشگاه را به فکر تقویت خطوط مختلف این تیم انداخته است. بر اساس ادعای نشریه «دیلی‌‌میل» انگلیس مدیران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند تابستان آینده ۳۰۰ میلیون پوند را جهت خرید بازیکنان جدید اختصاص دهند و جیمس مادیسون هافبک انگلیسی لسترسیتی، سائول نیگس هافبک اسپانیایی اتلتیکومادرید و موسی دمبله مهاجم فرانسوی المپیک لیون در بین گزینه‌های مدنظر آنهاست.

نشریه انگلیسی «اکسپرس» هم گزارش داد باشگاه منچستریونایتد که پس از جدایی روملو لوکاکو و الکسیس سانچس از این تیم، در فکر تقویت خط حمله خود است، قصد دارد در ماه ژانویه و در نقل‌وانتقالات زمستانی شانس خود را برای به خدمت گرفتن تیمو ورنر از راسنبال لایپزیگ امتحان کند. منچستری‌ها اما شانس کمی برای جذب این مهاجم آلمانی دارند که پیش از این مورد توجه لیورپول هم قرار داشت، چون بعید به نظر می‌‌رسد مدیران باشگاه لایپزیگ با جدایی این بازیکن در پنجره زمستانی موافقت کنند، مگر اینکه من‌یونایتد در پایان فصل سراغ ورنر برود.

ورنر ۲۳ ساله که به تازگی قراردادش را با لایپزیگ تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد، تاکنون در ۱۲۴ بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم آلمانی به میدان رفته و ۶۸ گل نیز به ثمر رسانده است. مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۶۵ میلیون یورو تخمین زده شده، این فصل هم روی فرم و شکل خوبی است و در ۸ بازی بوندس‌لیگایی ۶ گل برای لایپزیگ به ثمر رسانده است.

شاگردان اولگنار سولسشایر که از هشت بازی اول خود ۹ امتیاز کسب کرده‌اند و در حال حاضر در رده چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس هستند، از ساعت ۱۹ امشب (یکشنبه) در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای لیورپول صدرنشین هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج