۹۲۰۴۰۵
۴ نظر
۵۰۲۲
۴ نظر
۵۰۲۲
پ

رمان «ملت عشق» سریال می‌شود

کمپانی «نتفلیکس» اخیرا از ساخت سریال‌هایی با اقتباس از آثار نویسندگان مشهوری همچون «الیف شافاک» و «فردریک بکمن» خبر داد.

ایسنا: به نقل از بوکسلر، کمپانی «نتفلیکس»‌ اعلام کرد ساخت سریال ترک زبانی را با اقتباس از رمان پرفروش «ملت عشق» اثر «‌الیف شافاک» نویسنده ترکیه‌ای، در دستور کار خود قرار داده‌ است.

رمان «ملت عشق» سریال می‌شود

این کمپانی همچنین از برنامه ساخت سریال‌هایی با اقتباس از رمان‌های «افراد مضطرب» نوشته «فردریک بکمن»‌ نویسنده سوئدی و «تیل» رمان آلمانی زبان نوشته «دانیل کلمان» خبر داد.

معاون کمپانی «نتفلیکس» بیان کرد: «پس از دستیابی به موفقیت در ساخت سریال‌های اقتباس‌شده در ژانر علمی تخیلی و عاشقانه، این کمپانی به دنبال ساخت سریال در تمامی ژانرها است.»

معاون کمپانی «‌نتفلیکس» افزود: «این کمپانی به هیچ عنوان قصد ندارد با ساخت سریال‌های اقتباسی، برای جذب مخاطب با ناشران کتاب به رقابت بپردازد بلکه ناشران را به عنوان همکاران خود در مسیر تکمیل پروژه‌های سریالی می‌شناسد.»

رمان «ملت عشق» که با عنوان «چهل قانون عشق» نیز شناخته می‌شود، به زندگی انسان امروز در غرب و نیز رابطه‌ شمس و مولانا در قرن هفتم اشاره می‌کند. این رمان توانست عنوان پرفروش‌ترین کتاب تاریخ ترکیه و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار ایران را در زمان انتشارش به دست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عاطفه

      به نظر من آخر این کتاب درباره شمش تبریزی دروغ و چرت و پرته. چطور میشه آدم عارفی مثل شمس تبریزی با اون غرور بیجایش باعث مرگ زنش بشه. هیچ آدم آزاده ای این مسئله قبول نمیکنه

    • حسین عزیز

      چه کتاب خوبیه این..هرکس نخونده حتما بخونه ...عالیه عالی

    • مهدی

      کتاب ملت عشق از اون دست کتابهاست که خارج از حاشیه های مربوط به ارتباط شمس و مولانا و عاشقانه ی اللا و عزیز زاهارا میشه نکات فوق العاده ای از فلسفه ی پشت این کتاب استخراج کرد. چهل قاعده ی این کتاب توی دفتری نوشتم و هربار بهش رجوع می کنم فوق العاده هستند.

      پاسخ ها

      • M

        منم همینکارو کردم:-)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج