۹۲۰۶۱۹
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

چرا مهاجم جوان تراکتور بازی نمی‌کند؟

رضا شکاری هافبک خوش‌تکنیک و ملی‌پوش تی‌تی‌ها نیز با لباس‌شخصی در محل تمرین حضور یافت تا مشخص شود او بازی با نساجی را از دست خواهد داد.

فرهیختگان: خبر کوتاه بود و تکراری: «تیم فوتبال تراکتور میهمان نساجی مازندران خواهد بود. با توجه به رقابت صدرنشینی بین تراکتور و سپاهان، این دیدار برای سرخپوشان تبریزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما مصدومان نسبتا پرتعداد تیم تراکتور سبب شده تا مصطفی دنیزلی با نگرانی وارد این بازی شود.

پس از اینکه محمدرضا خانزاده دوران مصدومیت را پشت سر گذاشت و به زمین مسابقه بازگشت، رضا اسدی جایگزین او دچار آسیب‌دیدگی شد اما این پایان کار نبود. دو پیش ویلیام میمبلا نیز در کنار رضا اسدی به نرم‌دوی دور زمین پرداخت و از تمرینات گروهی به دور بود.

همچنین رضا شکاری هافبک خوش‌تکنیک و ملی‌پوش تی‌تی‌ها نیز با لباس‌شخصی در محل تمرین حضور یافت تا مشخص شود او بازی با نساجی را از دست خواهد داد. البته فعلا تنها غایب قطعی تراکتور رضا شکاری است و تکلیف میمبلا و رضا اسدی تا قبل از بازی مشخص خواهد شد.» شکاری که اول فصل صحبت از حضورش در پرسپولیس بود فعلا برای تراکتور بازی نکرده و می‌گویند مصدوم است اما آیا واقعا مشکل او مصدومیت است؟

ذوب‌آهن 2 بار از شکاری شکایت کرد

بازیکن جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن با فسخ یک‌طرفه قرارداد خود با این باشگاه در سال ۹۶ قراردادی پنج ساله با باشگاه «روبین کازان» روسیه امضا کرد که براین اساس در آن زمان ادعایی با کمک سالواتوره وکیل ایتالیایی این باشگاه تنظیم شده و تسلیم مقامات انضباطی فیفا شد. در ادامه و در تابستان امسال نیز جدایی رضا شکاری از روبین کازان روسیه و مذاکره او با باشگاه پرسپولیس و سپس پیوستنش به تیم تراکتور به یکی از موضوعات اصلی فوتبال ایران تبدیل شد و مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ابتدا به پرسپولیس و سپس به تراکتور بابت جذب شکاری هشدار داد و اعلام کرد ممکن است این بازیکن به خاطر فسخ یک‌طرفه قراردادش با ذوب‌آهن که دو سال پیش اتفاق افتاد، از سوی فیفا محروم شود.

در همین راستا ذوب‌آهن برای دومین بار نیز به فیفا شکایت کرد. البته در آن زمان میرحیدری، مشاور حقوقی باشگاه ذوب‌آهن در این خصوص اعلام کرد: « قابل پیش‌بینی نیست رای چه زمانی اعلام می‌شود. اول باید ختم مذاکرات اعلام شود. بعد زمانی برای تشکیل جلسه دادرسی مشخص می‌شود. پرونده سنگین است و تعداد هیات رسیدگی‌کننده هم با بقیه پرونده‌ها فرق دارد.»

شکاری فعلا شکار ذوب‌آهن

طی مدتی که شکاری به تیم تبریزی پیوسته به جز یک بازی که نیمکت‌نشین بوده، در سایر بازی‌ها سکونشین بوده آن هم در حالی که ظاهرا آماده بازی کردن است اما هر بار یک بهانه برای بازی نکردن وی از سوی مسئولان تراکتورسازی اعلام می‌شود. البته زیاد سخت نیست که بدانیم چرا شکاری که اتفاقا یکی از خوب‌های تراکتور نیز به شمار می‌رود از میادین به دور مانده است.

طبق اطلاعات رسیده به «فرهیختگان» دلیل بازی نکردن شکاری برای تبریزی‌ها قطعا به شکایت ذوب‌آهن از وی به فیفا مربوط می‌شود و چیزی جز این امر موجب دور ماندن این بازیکن از مستطیل سبز نشده است و به قولی برای شکاری نه مصدومیتی در کار است و نه مورد دیگری که به خاطر آن این بازیکن سکونشین شده باشد.

در همین راستا نیز خبر می‌رسد حدود یک ماه و نیم تا ۲ ماه دیگر تا اعلام رای شکاری باقی مانده و این بازیکن که مدنظر پرسپولیس نیز قرار داشت تا آن مدت باید صبر کند تا حکم احتمالی علیه وی، تبعاتش دامنگیر تراکتورسازی نشود.

احتمال شکایت از ذوب‌آهن

ممکن است این حکم باعث شود که تراکتور نتواند تا پایان فصل از شکاری استفاده کند اما اگر حکم به سود شکاری باشد که احتمال آن کم نیست، نوبت به یک شکایت دیگر می‌رسد چراکه به گفته نزدیکان شکاری، وی قصد دارد در صورت پیروزی در این پرونده، از ذوب‌آهن شکایت کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تراکتور به درد اوراقی میخوره ضایعاتی ها کیلویی میخرند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرسپولیس سروره تراختوره

      • سعید

        ببین دوره لنگ وکیسه تموم شد باید بمونن همون گوشه حموم ودستشویی

      • ایرج دهیار

        انسان کثیف اول برو دهنتو قشنگ بشور ۱۰ تا صلوات بفرست بعد اسم تراکتور اروپایی رو به زبونت بیار هر وقت مثل ما ورزشگاه اختصاصی دو تا زمین تمرین در حد جهانی دو چارتر اختصاصی قرارداد با معتبرترین البسه جهان یعنی ادیداس و تنها تیمی که از جیب ملت خرج نمیکنیم ولی شما پول بیت المال رو تارومار میکنین باز استقلال دو بار قهرمان اسیا شده ولی پیروزی چی یه بار رفته فینال مطمعن باشین با وضعیت عربها فقط تراختور کبیر میتونه قهران اسیا بشه

      • kardook

        حتما وامهای زن وزوزی هم از اروپا میگیرین نه بانکهای ایران
        یه روز همه رو پس میده

    • علی

      تیم خصوصی هزینه هاش با حساب و کتاب است.
      تیم های بیت المال خور و مدیران دزد شون بازیکنان بنجل میخرن .
      ایشون هم بزودی پرونده اش مشخص میشه.
      نویسنده مقاله سوختگی اش از نرفتن این بازیکن به پرسپولیسه.
      زنده باد قلم های پاک. متاسفم برای چنین نویسندگانی که با عقده قلم میزنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج