جاباما
۹۲۰۶۳۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

منصوریان باید با «نتیجه» از خودش دفاع کند

ذوب‌آهن که تاکنون در لیگ برتر پیروز نشده، در جام‌حذفی هم به مس کرمان دسته اولی باخت تا اوضاع این تیم بحرانی‌تر از گذشته شود.

خبرورزشی: علیرضا منصوریان سرمربی تیم به باشگاه احضار شد و دقایق زیادی برای اعضای هیئت‌مدیره باشگاه درخصوص عملکرد تیم در بازی با مس کرمان و همچنین چرایی عدم نتیجه گیری تیم در لیگ برتر توضیح داد. مدیر‌عامل باشگاه در خصوص وضعیت کادر فنی تیم گفت‌: سیاست باشگاه حمایت از علیرضا منصوریان خواهد بود. سعید آذری مدیر‌عامل سابق باشگاه هم در اینستاگرام از علیرضا منصوریان حمایت کرد.

حمایت باشگاه ذوب‌آهن از علیرضا منصوریان اتفاقاً رفتار خوب و حرفه‌ای به‌شمار می‌رود. حمایت از مربی در روز‌های بحرانی معنی پیدا می‌کند؛ طبیعتاً در روز‌هایی که تیم نتیجه می‌گیرد اصلاً نیاز به حمایت ندارد. حمایت از علیرضا منصوریان همان‌طور که بدان اشاره شد رفتار خوبی است، با اینکه تیم اصلاً خوب نتیجه نگرفته است.

نمایش ذوب‌آهن در بازی‌های لیگ برتر و همچنین جام‌حذفی نشان می‌دهد تیم خوب تمرین نمی‌کند. به این خاطر که تیم فوتبالی را بازی می‌کند که در تمرین آن را انجام می‌دهد. جنب و جوش‌های علیرضا منصوریان در کنار زمین باید در تمرین خرج شود و اگر این اتفاق صورت گیرد علیرضا منصوریان می‌تواند همانند مربیان جنتلمن روی نیمکت بنشیند و تنها برای دقایقی کوتاه به کنار زمین بیاید و نکات مهم را به شاگردانش گوشزد کند. به نظر می‌رسد علیرضا منصوریان تیم را در تعدد تفکرات خود را غرق کرده و روی یک هدف متمرکز نیست. بی‌شک این بار هیچ بهانه‌ای نمی‌تواند برای عدم نتیجه گیری تیم ذوب‌آهن قانع‌کننده باشد به این خاطر که علیرضا منصوریان تیم را خودش بسته است و از سویی فرصت کافی هم برای بستن یک تیم خوب داشته است.

علیرضا منصوریان باید تیمش را بهتر تمرین دهد و بیشتر روی هدفی که می‌خواهد، متمرکز شود. اجرای یکسری حرکات در کنار زمین بخشی از مربیگری نیست و تنها دستاوردش از دست دادن جریان بازیخوانی و مربیگری است. متأسفانه برخی از مربیان در جریان بازی فوتبال را برای خود گزارش و با هیاهویی که در کنار زمین ایجاد می‌کنند فرصت برنده شدن را از تیم خود می‌گیرند. ذوب‌آهن می‌تواند به جریان بازی‌ها برگردد. به شرطی که فوتبال کند، فوتبال.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • x

      بله فقط مربیای تبانی کار لنگی خوب هستند.

    • طوفان زرد آسیا سپاهان قهرمان

      تنها کاری که این کیسه کش لعنتی نمی تونه انجام بده گرفتن نتیجه است باید با تیپا کیسه کشا رو انداخت بیرون خخخخخخخخ

    • بدون نام

      منصوریان سیاست درست و مدیریت صحیح و با ثبات در مربیگری ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج