۹۲۰۶۶۲
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

علیپور: دوست ندارم به من بگویند چرا گل نمی‌زنی!

علی علیپور پس از برتری ۲ بر یک پرسپولیس مقابل پیکان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی بدون تماشاگر همیشه سخت است و خدا را شکر می‌کنم که بازی را با سه امتیاز به پایان رساندیم.

خبرورزشی: علی علیپور پس از برتری ۲ بر یک پرسپولیس مقابل پیکان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی بدون تماشاگر همیشه سخت است و خدا را شکر می‌کنم که بازی را با سه امتیاز به پایان رساندیم.

وی در مورد انتقاد از عملکرد مهاجمان پرسپولیس اظهار داشت: هواداران حق دارند. اگر به مصاحبه‌های من در چند سالی که در پرسپولیس حضور دارم، مراجعه کنید، همیشه گفته‌ام که گل زدن برای من مهم نیست و موفقیت پرسپولیس مهم است. همین که در برد پرسپولیس نقش بسزایی داشته باشم، برای من کافی است و قطعا همه برای موفقیت تیم می‌جنگند.

مهاجمان پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود هافبک‌ها توپ‌های خوبی به مهاجمان نمی‌رسانند، گفت: همه این چیزها وجود دارد. شاید در مقطعی انتقادهای به جایی از من شود، اما هدفم موفقیت پرسپولیس است و رفته رفته مشکلات برطرف می‌شود. تک تک بازیکنان در این چند سال به من کمک کرده‌اند و همین که دست به دست هم بدهیم پرسپولیس موفق باشد، خودش کافی است.

علیپور در واکنش به این سؤال که اگر یک گل بزند، مشکلاتش او حل می‌شود، گفت: یک چیزی را می‌گویم و دوست ندارم دیگر این سؤال از من پرسیده شود. هیچ وقت گل زدن برایم مهم نیست و می‌خواهم در روند پیروزی تیم تأثیر داشته باشم. دیگر دوست ندارم این سؤال از من پرسیده شود که چرا گل نمی‌زنم یا چه زمانی گل خواهم زد.

وی در مورد داوری بازی امروز خاطرنشان کرد: کارشناس داوری هستند و ما نمی‌توانیم نظر بدهیم. سیدعلی همیشه خوب قضاوت کرده و این بازی هم خوب بود. داوران ما به آن سطح رسیده‌اند که هر برخوردی را خطا نگیرند، مثل برخوردهایی که در فوتبال اروپا می‌افتد.

مهاجمان تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت جونیور گفت: جونیور مثل هر بازیکنی دوست دارد موفق باشد، او دوست دارد زودتر پایش به گلزنی باز شود. جونیور تازه به ایران آمده و باید بتواند خودش را با شرایط وقف دهد. او نیاز به زمان دارد و شاید با توجه به اینکه به تازگی وارد فوتبال ایران شده نتوانسته باشد در تیم بزرگ پرسپولیس خودش را وقف دهد و قطعا با گذشت زمان شرایط او بهتر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود. الف

      باشه رونالدو، از این به بعد بهت میگیم چرا اینقدر گل میزنی!!! ما وقت نمی‌کنیم اینقدر شادی کنیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما از همون هایی هستید که توی هر بازی به هادی نوروزی فحش می‌دادید و بعد از مرگش شد الگوتون و اسطورتون . دورویی رو ول کنید به بازیکنها گیر ندید اگر پرسپولیسی هستید

      • بدون نام

        دیروز علیپور بازی خوبی ارائه داد مشکل اینه که بازیکنها پشت سر علیپور بجای نوسازی و خلق موقعیت برای مهاجمان خودشون میخوان گل بزنن . اینطوریه که برعکس میشه علیپور پاس گل میده تا هافبک گل بزنه

    • طوفان زرد آسیا سپاهان قهرمان

      تو کارت درسته کار خودتو انجام بدم لنگی های کثیف چیکار دارن به شما شما پولتو بگیر مواظب ساق پاهات باش آخه میخای لژیونر بشی بسلامتی خخخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قیمت برنج نیم دانه چنده

    • مسي

      حالاچراگل نمیزنی

    • مسي

      حالاچراگل نمیزنی

    • بدون نام

      چرا گل نمی زنی؟

    • پیرمردپرسپولیسی

      باشه ،ازاین به بعد کمتر گل بزن تاماهم فرصت کنیم گلهات رو بشمریم .

    • بدون نام

      چی بگن دوست داری؟بگن جوون موندی خوبه؟یا مثلا چه اندام خوشگلی داری

    • بدون نام

      امسال کمیته ضد دوپینگ خیلی سختگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج