جاباما
۹۲۰۷۳۳
۱۷۹ نظر
۵۰۲۹
۱۷۹ نظر
۵۰۲۹
پ

شبنم نعمت‌زاده: پدرم برای من پدری نکرد

شبنم نعمت زاده متهم ردیف اول پرونده اخلال در نظام دارویی کشور در آخرین دفاع خود گفت: من آبروی خود و خانواده ام را نمی‌برم و صادقانه کار کردم. پدر من پدر خوبی نبود، ولی برای مملکت مدیر خوبی بوده است و به عنوان مدیر خوب به او مدیونم؛ نه به عنوان پدرم.

خبرگزاری ایسنا: چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت‌زاده دختر وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت، احمدرضا لشگری‌پور و شرکت توسعه دارویی رسا صبح امروز(دوشنبه) ۲۹ مهرماه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام در مجتمع قضایی امام خمینی(ره) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه قاضی مسعودی مقام از وکیل شرکت دارویی رسا خواست که در جایگاه قرار گیرد.

شبنم نعمت‌زاده: پدرم برای من پدری نکرد

وکیل شرکت رسا با حضور در جایگاه در ارایه دفاعیات، گفت: هیچ وکیلی اجازه دفاع از فساد و جرم را ندارد، هدف از ورود وکلا برای نظام دادرسی در جهت کشف واقعیت و شفافیت و برای رسیدن به هدف مشخص «عدالت» و صدور حکم عادلانه بوده است.

وی ادامه داد: در فضای رسانه‌ای شاید بزه‌دیدگی رسانه‌ای وجود دارد و فشارهای ناجوانمردانه‌ای به این پرونده می‌شود که حتماً دادگاه خارج از این فشارها به چیزی که حق است خواهد رسید و ان شاءالله با اخلاق بهتری رسانه‌ها جلسات را پوشش خواهند داد.

وکیل شرکت رسا بیان کرد: در کیفرخواست تنظیمی می‌بینیم قضات، محور را روی گزارش ضابطان قرار داده‌اند و تحلیل‌های خود را نوشته‌اند، در حالی که آنها فقط ضابط هستند و مستندات کافی باید ارائه شود و از طرفی برخوردهای غیر کارشناسی اشخاص می‌تواند دادگاه را تحت تاثیر قرار دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسئولیت کیفری شخصیت حقوقی امری جدید است، مواد قانونی آن از جمله ماده ۱۴۳ قانون دارای ابهاماتی است؛ چرا که در مسئولیت کیفری، اصل مسئولیت بر عهده شخص حقوقی گذاشته شده و تقصیر جزایی منتسب به شخص حقوقی باید باشد و ارتکاب جرم به نظر می‌رسد توسط شخص حقیقی انجام شده است.

وکیل شرکت رسا گفت: دفاتر و اسناد شرکت پس از خروج آقای لشگری پور از مدیر عاملی به دقت بررسی شده و ۵۰ خریدار شناسایی و صورت‌های مالی بین شرکت توسعه دارویی رسا به دقت بررسی شده است.

وی با اشاره به بررسی های انجام شده در میان ۵۰ شرکت دارویی خریدار گفت: میزان تخفیف ثبت شده برای ۳۳ خریدار بیش از ۷۵ درصد بوده که این بیانگر زیان فروشی است، در حالی که میزان تخفیف باید طبق مصوبه دو درصد می بود و این بر اساس تصمیم مدیرعامل انجام شده است.

وکیل شرکت دارویی رسا گفت: همچنین از ۳۳ خریدار برای ۱۶ داروخانه، تخفیف بیش از ۱۰۰صد در صد در نظر گرفته شده و برای ۴ داروخانه تخفیف ۱۷۰ درصدی و برای یک داروخانه ۲۰۰ درصد تخفیف ثبت شده است که این بیانگر آن است یا تخفیفات صوری بوده یا بر اساس اهداف شخص حقیقی انجام شده است.

وی افزود: ۳۲ داروخانه بر اساس اسناد، طلبکار هستند، اما هیچ گاه مطالبه خود را طلب نکرده چرا که وجود خارجی نداشته‌اند و ثبت متقلبانه از سوی آقای لشگری پور انجام شده و خروج از سیستم دارویی ثبت شده است.

وی گفت: همچنین برخی داروخانه‌ها وجود خارجی ندارند و فاکتورها صوری است؛ چگونه می شود که مدیران اجازه دهند اموال شخص حقوقی ضرر و زیان ببیند. این بیانگر آن است که ماهیت اسناد و فاکتورها واقعی نیست و برای تصاحب اموال شرکت بوده است.

وکیل شرکت رسا ادامه داد: تحقیقات در خصوص فاکتورهای صوری صورت گرفته که با مدیرعاملی وقت شرکت انجام شده است و بررسی‌های اسناد مالی نشان می‌دهد که تمام تصمیمات و فاکتورهای صوری زیر نظر آقای لشگری پور در دفتر مرکزی مدیریت بوده است.

وی افزود: این ادعا که تخفیفات در شرکت به مدیران و سهامداران انجام شده کذب است و هیچ دستور مکتوبی در این زمینه وجود ندارد.
اگر مبنای مسئولیت شخص حقوقی عدالت است، اقتضای عدالت این است که شخص حقوقی مورد سوء استفاده نماینده خود قرار می گیرد و باید بزه‌دیده تلقی شود.

وکیل شرکت رسا گفت: این اتفاق در زمان مدیرعامل وقت در راستای اهداف شخصی اش انجام شده و قابل انتساب به شخصیت حقوقی نیست. هدف فعالیت شخص حقوقی فعالیت اقتصادی مطلوب بوده و به دنبال خدمت به کشور است. سوءاستفاده از شخصیت حقوقی شرکت درست نیست و شرکت توسعه دارویی رسا ضمن تقاضای تکمیل تحقیقات خواستار صدور حکم شایسته است.

در ادامه نیازآبادی نماینده دادستان خطاب به وکیل شرکت رسا گفت: دوگانگی در ارتباط با دفاعیات شما در این جلسه و وکیل دیگر شرکت در جلسه گذشته مشهود است.

وی افزود: وکیل شرکت این جلسه مطالبی را گفتند که تکرار مکررات است و گفتند فضای رسانه ای علیه موکل بوده که راجع به آن به اندازه کافی صحبت کردیم.

نماینده دادستان گفت: در پرونده حاضر دو جنس قرارداد داریم؛ اول قراردادهایی است که توسط شرکت رسا با تامین کنندگان دارو منعقد شده و دوم قراردادهایی است که شرکت رسا با داروخانه ها برای توزیع و فروش دارو منعقد کرده است و همه آنها می‌گویند شرکت رسا طرف قرارداد بوده است.

وی با انتقاد از صحبت‌های وکیل شرکت رسا در مورد صدور فاکتورهای صوری گفت: شما نکاتی را به نفع موکل خود و به ضرر متهم دیگر گفتید در صورتی که فاکتورهای صوری به نام شرکت دارویی رسا بوده است و موضوعیت ندارد که شبنم نعمت زاده یا لشگری پور باشد. مسئولیت شخصیت حقوقی مشخص است.

در ادامه قاضی مسعودی مقام ضمن تفهیم اتهام مجدد متهم شبنم نعمت زاده گفت: شبنم نعمت زاده فرزند محمدرضا متهم هستید به مشارکت در اخلال عمده از طریق اخلال در توزیع مایحتاج عمومی دارو به مبلغ یک هزار و ۸۵۰ میلیارد و ۱۴۸ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۵۹۹ ریال با علم به موثر بودن در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی، مشارکت در تحصیل مال از طریق نامشروع به همان مبلغ ذکر شده و سوءاستفاده از جواز و امتیاز تعویض شده، مشارکت در اخلال نظام دارویی کشور، فعالیت غیرمجاز در شبکه دارویی در استان البرز بدون مجوز وزارت بهداشت و نگهداری غیرمجاز دارو بدون تشریفات قانونی در حکم قاچاق؛ سپس از او خواست که برای ارائه آخرین دفاعیاتش در جایگاه قرار گیرد.

شبنم نعمت‌زاده با حضور در جایگاه در آخرین دفاع از خود گفت: من داروساز و فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی هستم و از سال ۸۸ برای خودم کار را آغاز کردم.

در ادامه جلسه دادگاه، متهم نعمت‌زاده ادامه داد: صحبتی شد و مطرح کردند که این موارد برای من مزیت ایجاد کرده است اما این تجربیات من بود که مزیتی ایجاد کرد.

وی گفت: من در شرکت‌هایی که تاسیس می‌شد، حضور داشتم. دو شرکت ثبت شد و مسئولیت هر دو با من بود و حدود هشت ماه طول کشید تا مجوز را گرفتیم، بعد از آن هم بیان شد که شرکتهای فوریتی باید حتما اسم فوریت را داشته باشند و بعد نیز دوباره این قانون برداشته شد اما در آخرین قانون گفته شد که شرکتهای دارویی می‌توانند فوریت را در عنوان خود قید کنند یا نکنند. در نتیجه ما نیز با یک شرکت کار کردیم.

متهم نعمت‌زاده با اشاره به مشکلات شرکت از جمله وصول مطالبات اظهار کرد: مدیریت شرکت پخش با من نبود و در این کار آقای لشگری‌پور حضور داشت. در ادامه کار مجددا شرکتی به نام شرکت دارویی رسا تاسیس کردیم و بعد از آن هم آدونیستر تاسیس شد.

وی تاکید کرد: من هیچکدام از افرادی که اینجا هستند و این کیفرخواست را تنظیم کرده‌اند را مسبب این مسائل نمی‌دانم.

نعمت زاده با اشاره به اتهاماتی که در سال‌های ۹۶ و ۹۷ درباره او مطرح شده است، گفت: مواردی وجود داشت که من آنها را در یک نامه محرمانه به قاضی داده‌ام و لازم نمی‌دانم که اینجا درباره آن بحث کنم. بنده از مدیرعاملم شکایت کردم اما الان به نوع دیگری مطرح شده است و من باید خودم پاسخگو باشم.

وی ادامه داد: آقای قاضی ما یک دنیا و یک آخرت داریم. بنده سعی کرده‌ام طوری کار کنم که وقتی از دنیا رفتم همه بگویند خدا رحمتش کند.

این متهم خاطرنشان کرد: آقای لشگری‌پور ادعا داشت که مشکلات را حل کرده و آن شرایط را جمع می‌کند و می‌توانست جمع کند اما متاسفم که کار به اینجا کشیده شد.

وی افزود: برخلاف آنچه که مطرح شده در سال اول همه هزینه‌های شرکت با من بود از جمله تجهیز اموال و تهیه دفاتر و ایجاد دفتر مرکزی. همچنین پرسنل ما نیز حدود ۷۰ تا ۱۰۰ نفر بودند. همچنین ۱۲ مرکز نیز تجهیز شد. همه هزینه‌های اینها در سال اول با من بود و شرکت در آن زمان فروشی هم نداشت بلکه شرکت از دی ماه ۹۳ اجازه فروش داشت.

متهم نعمت‌زاده تاکید کرد: سال اول سودآور نیست و فقط هزینه دارد. منطق این است که شرکت بعد از سه سال سودآور شود و آنچه به آقای لشگری‌پور داده می‌شد برای این بود که بعد از سه سال شرکت سودآوری را تحویل دهند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها شاید برخی موارد را عادلانه مطرح نمی‌کنند. کسی که نوشته چرا شرکت سودآور نیست خودش استاد اقتصاد است و می‌داند یک شرکت تا سه سال اول ممکن است سودآور نباشد.

این متهم ابراز کرد: من در سال سوم حدود ۴۰ یا ۵۰ (میلیارد تومان) را حدس می‌زدم که کم بیاوریم اما باید هزینه می‌کردیم.

وی ادامه داد: آقای لشگری‌پور برای پخش اصرار داشت که داروهای ایرانی را بگیریم و می‌گفت باید سبد دارویی‌مان تکمیل باشد اما بنده مخالف بودم. بنده فروش براساس مارکتینگ و کالاهای محدود و انحصاری خود مورد توجه قرار می‌دادم. تفکر من برای پخش، پخش داروهای محدود بود.

نعمت زاده تصریح کرد: بنده بعدها متوجه شدم گرفتن این نوع کالاها منفعت‌هایی برای آقای لشگری‌پور داشته و شاید دلیل اصرارشان همین امر بوده است.

وی با اشاره به تاسیس آزمایشگاه گفت: دلیل تاسیس این شرکت این بود که زمانی که بنده اولین محلول را آوردم هفت ماه طول کشید که آزمایشگاه به من جواب بدهد. بنده برای کارها شخصا مراجعه می‌کردم و آقازادگی و دختر فلانی بودن برای من صدق ندارد. در مورد آزمایشگاه پس از آن هفت ماه به این نتیجه رسیدم که روند خاصی برای انجام این کارها ندارند. همچنین در محصولی دیگر هم برای اعمال نظر در مورد جنسینگ زمان زیادی طول کشید.

متهم نعمت‌زاده اظهار داشت: در نتیجه تصمیم گرفتم آزمایشگاهی بزنم که اولین آزمایشگاه رفرنس در این حوزه، ما هستیم. ما آزمایشگاه را به عنوان بخش تولید راه‌اندازی کردیم.

وی با اشاره به بخشی از زمان فعالیت خود گفت: فکر می‌کنم آقای نعمت‌زاده وزیر صنعت بودند که من از طریق یک بنگاه اقتصادی سعی کردم یک مجوز تولید در تهران را خریداری کنم. می‌خواستم مجوز تولید حتما در تهران باشد چراکه معتقد بودم باید بالای سر کار باشم.

متهم نعمت‌زاده با اشاره به مشکلات شرکت عنوان کرد: برای من این مشکلات در حد سود بود و شبها به مدت یک سال راه می‌رفتم و فکر می‌کردم که چگونه این مشکلات را می‌توان حل کرد، در صورتی که آقای لشگری‌پور روزها حرفهای خوبی می‌زد.

متهمه نعمت‌زاده گفت: آقای لشگری‌پور در مرداد ماه ۱.۵ میلیارد تومان از من پول خواستند و آن زمانی بود که من خودم وارد کار شدم و شروع کردم و برخی نیروها را اخراج کردم. در آن زمان شرکت وضعیت خوبی نداشت. در آن زمان هیچ آشنایی به کار پخش نداشتم و حتی مدیران را نمی‌شناختم. بعد از این قضایا بود که وارد کار شدم.

متهم نعمت‌زاده گفت: آقای لشگری‌پور هنری دارند که حرفهای راستی می‌زنند و آدم را یاد بی‌بی‌سی می‌اندازند. حرفهای راستی می‌زنند و تفسیر خود را روی آن می‌گذارند. اگر همان موقع برخی کارها را انجام می‌دادم شاید بهتر بود هرچند که الان افرادی را می‌شناسم که می‌توانند این کار را انجام دهند. آقای لشگری‌پور وقتی پول می‌خواستند همه جور همراهی می‌کردند. بنده در سال اول پولهای شخصی، خانوادگی و حتی وام را به شرکت واریز می‌کردم. در سال اول حدود ۶ میلیارد تومان واریز کردم.

وی تصریح کرد: وقتی یک بقالی کرکره‌اش پایین می‌آید همه می‌گویند چه شده؟! و همه کسانی که طلبکار هستند به دنبالش می‌گردند. وقتی یک پخش با این بدهی وجود دارد حل مشکلات آن خیلی مهم است. آقای لشگری‌پور کارش را بلد بود و می‌توانست کار انجام دهد اما نداد.

وی افزود: بنده سعی می‌کردم هزینه‌ها را پایین بیاورم. ایشان مرا در شرایطی قرار داد که من زیانکار شوم. بنده در آن شرایط از بزرگان اقتصادی و دارویی کشور مشاوره گرفتم و نتوانستند به درستی راهنمایی کنند و باعث شدند من شش ماه عقب بیفتم. در خرداد ماه بود که به این نتیجه رسیدم که باید از افرادی مشاوره بگیرم که مشکلاتی در حد اعداد و ارقام ما داشته‌اند.

متهم نعمت‌زاده گفت: در نتیجه بنده به دنبال سرمایه‌گذار رفتم و هیچ دلیلی نداشت که من به این شرکت پول بدهم چراکه سه سال گذشته بود.

شبنم نعمت زاده ادامه داد: من مال باخته ام و برخلاف موارد اتهامی آمده ام جلو و گفتم که بدهی را پرداخت می‌کنم.

وی افزود : سال گذشته که بازداشت شدم در برکت و تیپیکو در برج ۱۱ زمینی را با مذاکرات گرفتم و آن را پیشنهاد دادیم تا با برکت و تیپیکو تسویه کنیم ولی تغییراتی که رخ داد باعث شد کار عقب بیفتد. زیر بار تعهد سنگین رفتم. مالک آن زمین لطف کرد و گفت زمان می‌دهد تا پولش را بدهم، این طور نبوده که بخواهم سوء استفاده کنم و این موضوع در قاموس من نیست.

نعمت زاده با اشاره به صحبت‌های آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در مورد شخصیت شناسی خطاب به قاضی گفت: هنر قاضی این است که از شخصیت شناسی متهم استفاده کند. اتهام انتسابی به من منتسب نمی‌شود. من حدود ۲۰ میلیارد از شرکت توسعه طلب دارم ولی آن را نمی‌گویم و مدیرعامل وقت می گوید بدهکارم در صورتی که من بدهکار نیستم و طلب کارم.

وی افزود: کارشناسان قوه قضاییه برای ما حدود ۱۰ میلیارد را کارشناسی کردند و گفتند که اسناد این مبلغ را ندادیم. در صورتی که من ده میلیارد در سال گذشته به طلبکار پرداخت کردم.

این متهم افزود : طبق گفته لشگری پور من ۲۰ میلیارد بردم در صورتیکه طلبکارم. او باید بگوید از این ۲۰۰ میلیارد تومان، ۱۸۰ میلیارد تومانش کجاست. مبلغ زیادی به صورت جوایز داده شده و من از بازگشت ریالی قطع امید کردم ولی حرفم این است که دارایی ایشان (لشگری پور) به نام دیگری یعنی همسر و برادر همسر و غیره بوده است و در این زمینه نیازمند کمک قضایی هستم.

وی افزود: متاسفانه بانک‌ها با من همکاری نمی کنند و گزارش حساب مرا نمی دهند. لشگری پور آن موقع می گفت صد میلیارد بدهی است در حالی که ۱۸۰ میلیارد چک برگشتی بود. بی‌مسئولیتی گروه مالی ایشان را با این همه ادعا نمی پذیرم که به نام شرکت انجام شده و مالک اصلی آن من بودم و با این‌که در این قضایا دخیل نبودم.

نعمت زاده افزود: من سعی کردم بدهی‌ها را تسویه کنم و از کمک‌های تامین کننده‌ها بسیار سپاسگزارم. ما شرکتی را داشتیم که ۳ میلیارد به آن بدهکار بودیم و مدیرش آمد و گفت ۳ میلیارد دیگر هم دارو می‌دهد تا داروها را بفروشیم و پول و بدهی او را بدهیم ولی برخی سنگ می‌انداختند.

وی با طرح این پرسش که چرا نماینده دادستان می گوید کار را طول می‌دادید گفت: زیرا کار مشکل بود. صددرصد منظورم سیاسی نیست بارمالی قضیه این است که آن را خانوادگی به مسئله انتساب دادند که وجود ندارد. اگر وجود دارد بگویند همه جوره ان را تقدیم می کنم. نه پتروشیمی است و نه چیزی. اگر وجود داشت هر کدام تان پدر هستید ایا راضی هستید اگر فرزندتان دچار مشکل شود از دارایی تان استفاده نکنید تا برایش مشکل پیش آید.

نعمت زاده افزود: من آبروی خود و خانواده ام را نمی برم و صادقانه کار کردم. پدر من پدر خوبی نبود ولی برای مملکت مدیر خوبی بوده است و به عنوان مدیر خوب به او مدیونم؛ نه به عنوان پدرم.

وی افزود: ۴۰ سال من تنها بودم و پدری نداشتم بیش از صد تا شهرک صنعتی پدرم راه اندازی کرده است و تمام عید و تعطیلات در ماهشهر بودیم تا ماهشهر ساخته شود آنجا بیابان بود تا ساخته شد. به همین دلیل به عنوان مدیر از پدرم سپاسگزارم و دلم میخواهد مدیران و جوانان از امثالی مثل پدرم استفاده کنند و حتی طلبکارها. ایشان همه جوره به همه مشاوره می دهد و ایشان اطلاعات زیادی دارد ولی اتفاقاتی به او نسبت داده شده است که خوب نبوده است. در خانواده پدر خوبی نبوده و نه شب و نه صبح او را می دیدیم و وقتی خواب بودیم می آمد و وقتی بیدار می شدیم رفته بود. انتساب ها صحیح نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا. لعنتت کنه ملعون. با اهتکار دارو با جان بیماران کاسبی میکنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سانسورچی چرا نظرات در مورد دیگران را اینگونه سریع منعکس نمیکنی ؟!!!

      • بدون نام

        باشد
        برائت فرزند از پدر را در مورد شما نیز پذیرفتیم

      • بدون نام

        احتکار

      • بدون نام

        الان ددی شما برای شما پدری نکردن شما باید عقدهاتو سر مردم دربیاری؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        منافق چرا توی دادگاه چادر پوشیدی من یکی روز قیامت برای همین کارت یقه تو میگیرم تو به ما چادریها توهین کردی

      • بدون نام

        خجالت هم نمي كشه ...

      • بدون نام

        چه زرنگه این...میخواد از پدر رفع اتهام کنه

      • محمد

        هرچند ازبسیاری آقازاده ها دل خوشی ندارم ولی کاش الکی قضاوت نکنیم منتظر اثبات جرم باشیم هنوز متهمه نه مجرم وبازهم خداروفراموش نکنیم یک وقت دچار قضاوت نادرست نشیم .

      • رضا

        سلام خبر را دقیق خواندم کاملا مشخص است که این پرونده در مرحله رسیدگی است و دارای ابهاماتی است که تا زوایای مختلف آن روشن نشود نمی توانیم اظهار نظر کنیم لذا ما بعنوان افرادی که از محتوای پرونده مطلع نیستیم نمی توانیم در این وضعیت درست و صالحانه اظهار نظر کنیم لذا فحش و ناسزا به افراد و خانواده او چیزی جز گناه برای ما ثبت نخواهد کرد پس قدری انصاف را چاشنی رفتار خود کرده و مبتنی بر عقلانیت و انصاف حرف بزنیم ضمن اینکه این خانم مرتکب جرمی شده که قطعا باید پاسخگو باشد اینکه من و شما حرف هایی بزنیم که ظالمانه حدود دیگران را مخدوش کند صحیح نیست بلکه باید بدانیم که چنین روزهایی ممکن است برای من و شما هم اتفاق بیفتد و چنین قضاوت های تندی نسبت به ما هم مطرح شود آنگاه چه خواهیم گفت و چه خواهیم کرد؟ خدا عاقبت ما را بخیر نماید آمین

      • pary

        چ ربطی داره عقده ای؟؟با پدرت مشکل داری چرا تلافیشو سر مردم در اوردی؟میدونی چقد ادم ب خاطر تو جونشو از دست داده؟ینی واقعا خدا بزنه ب کمرت

      • پسر شمالي

        13:48 چون مسئولينت از اون بالاي بالا طاقت انتقاد ندارن

      • پسر شمالي

        پدر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد

      • بدون نام

        لعنت به خودت و پدرت چقدر برای خرید دارو عذاب کشیدم

      • بدون نام

        فقط اعدام سزای کسی هست که با جان مردم و این حد بی رحمی بازی می کنه

      • بدون نام

        با پدرش مشکل نداره،دعوای زرگری راه انداخته که همه بگن اینا با هم مشکل داشتن و دارن و دیگه کسی کاری به پدرش نداشته باشه،به همین سادگی

    • بدون نام

      ما هین الانم میگیم.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشک تمساح

    • بدون نام

      خدا لعنتت کنه ..خودت و پدرت

      پاسخ ها

      • رضا

        سلام خبر را دقیق خواندم کاملا مشخص است که این پرونده در مرحله رسیدگی است و دارای ابهاماتی است که تا زوایای مختلف آن روشن نشود نمی توانیم اظهار نظر کنیم لذا ما بعنوان افرادی که از محتوای پرونده مطلع نیستیم نمی توانیم در این وضعیت درست و صالحانه اظهار نظر کنیم لذا فحش و ناسزا به افراد و خانواده او چیزی جز گناه برای ما ثبت نخواهد کرد پس قدری انصاف را چاشنی رفتار خود کرده و مبتنی بر عقلانیت و انصاف حرف بزنیم ضمن اینکه این خانم مرتکب جرمی شده که قطعا باید پاسخگو باشد اینکه من و شما حرف هایی بزنیم که ظالمانه حدود دیگران را مخدوش کند صحیح نیست بلکه باید بدانیم که چنین روزهایی ممکن است برای من و شما هم اتفاق بیفتد و چنین قضاوت های تندی نسبت به ما هم مطرح شود آنگاه چه خواهیم گفت و چه خواهیم کرد؟ خدا عاقبت ما را بخیر نماید آمین

      • بدون نام

        رضا این عوضی همین اندازه که از رانت پدرش استفاده کرده برای تو شیشه کردن خون بیماران هم خودش هم پدرش که این اجازه را داده لایق بدترین ناسزا ها هستن خدا لعنتشون کنه

    • بدون نام

      مارا بخیر تو امیدی نیست شر مرسان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الهیییی دلمون کباب شددددد

      • بدون نام

        آرزوی خدا بیامرزی به دلتون میمونه، همه ی نظرات رو خوندم و همه شما رو لعنت کردن، منتظر تقاص خداوند باش، خودت و پدرت

    • بدون نام

      شبنم خانم خدا خودت وپدر ت را نیامرزد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پولدار شدن به چه قیمتی؟واقعا حالا که پولدار شده کجا میخاد ببره هیچ میدونه آه و نفرین چندتا مریض دنبالشه؟حالم بهم میخوره از این جور آدما

    • بدون نام

      ای خدا منو نابود کن لااقل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        أنشأ لا امثال تو نتونن بخورند

      • بدون نام

        تو رو چرا؟ دقت کن حداقل فدای یه آدم به درد بخور بشی

    • بدون نام

      اره خوب شما راست میگی

    • ناشناس

      فقط می توان گفت خدا لعنت کند شماها را که با احتکار و فروش داروهای تاریخ گذشته ملتی را بیچاره کرده اید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها که منفی مدهند احتمالا ازخانواده خودش باشند

    • بدون نام

      خدا خودت و پدرت رو لعنت کنه.

    • بدون نام

      بیشرف تو کاری تو نظام دارویی کردی که الان بیشتر داروهای بدرد بخور نایاب شدن میدونی چقدر از مردم فوت کردن چون اون دارو تو بازار نیست...بنده خودم داروی قلب مادرم رو بیست برابر قیمت مجبور شدم از دلال بخرم ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگرپدرت مدیر خوبی بود تو اولین کسی بودی که بایستی ازش استفاده میکردی وپیشترفت داشتی نه اینکه الان مفلس وگوشه ی زندان باشی،لطفا شفارش نکن که جوانها ازمدیریت خوب بابات الگوبگیرند‌،چرا هرکه این کاررابکن مث تو می شه.

    • بدون نام

      اعدام

    • بدون نام

      فقط اعدام

    • بدون نام

      همتون برید به درک ...

    • بدون نام

      ببخشید حالا شما مثلا هیچ مثال زدم خوب با پدر شما چکار کنیم که تمام مردم ایران را برای کمپین نخریدن ماشین خائن خطاب کردن اگه مرد بیامرزیمش باید پدر شما داخل تلویزیون از مردم ایران عذرخواهی کنه بعداش بیاد شاید حلالش کردیم لون دنیا بلایی سرش بیاریم که خودش روزی هزار ان بار اژخدا کمک بخواد کی گفتیم توهم دختر همین آقایی پس اختلاس گری وخیانت کار خیانت در امانت حق الناس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ان شاالله درهمین دنیا جزا میبیند

      • بدون نام

        عجب کمپینی هم شد خخخخخخ

    • بدون نام

      خود کشی کن تا مردم بگن خدا بیامرزتش

    • بدون نام

      خدا نیامرزه خودت و پدرتو و همه ی دزدان مملکت را

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كاش باباي ما هم اينجوري پدري نميكرد

    • بدون نام

      واقعا خدا پذرتو بیامرزه !!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمرده که!؟

    • بدون نام

      اون خدا بیامرز خیلی آدم خوبی بود البته در مقابل شما

    • بدون نام

      اگر شرکت خانم نعمت زاده در سه سال اول سودی نداشته وهزینه های شرکت را از جیب خودش پرداخت کرده پس چطور در چند سال بعد چنان سودی کرده که ضرر های پوشش داده وخانم نعمت زاده را صاحب میلیاردها کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کار خدا بوده

    • بدون نام

      فعلأ که همه دارند تو و باباتو لعنت میکنند ...

    • محمد

      علی برکت الله

    • بدون نام

      ....کالی از پدرت پول گرفتی واسه قاچاق دارو اونوقت میگی پدرم در حقم پدری نکرد!!!؟؟

    • بدون نام

      بالاخره از مال پدرت رفتی بالا. باشد که اعدام شوی و درس عبرت.

    • بدون نام

      شما کاری به ما نداشته باش... عالم محضر خداست مواظب باش ما میبخشیم ایا خدا هم میبخشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من نمی بخشم. از خودت مایه بذار

    • بدون نام

      اگر پدری نکرد پس این همه مال و منال (دارائی) را از کجا اورده ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیخوابی کشیده
        امیر جعفری هستم خاک پای ملت بزرگ ایران

      • بدون نام

        دیگه می خواسته لقمه رم بجون بذارن دهنش

    • بدون نام

      میلیارد میلیارد این مدیر خوب ریخته تو شیکمت باز مسگی پدر خوبی نبود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این چهحرفیه خودش کار کرده از نوزادی پولدار بود ه بااباش براش کاری نکرده که. 6 میلیارد اولیه رو داشته خودش ... بعدم همین جوری بدون پارتی فقط با تلاش رفته دکترا از بهشتی گرفته .مدیونید اگه فکر دیگه ای کنید

    • بدون نام

      پس حتما همون جوونه کار برات انجام داد هرچی پدر نامردت پراید هفت میلیونی رو داد به مردم پنجاه میلیون سود ش تو جیب خودش وخانوادهاش رفت

    • رضا

      تو غلط کردی ...

    • پارسا

      اتفاقا خیلی پدری کرد. اگه اون نبود تو میتونستی اینقدر اختلاس کنی و از رانت استفاده کنی؟

    • ایرانی

      گدازاده تو باهمون لابی پدرت تونستی سالها داروهای تاریخ گذشته واردکنی واز ارز دولتی حق بیت المال را بالابکشی، واقعاً عجب رویی داری بااون چادر مشکی نیرنگ و ریا

    • بدون نام

      نه خیر خانم چه طور پدر خوبی نبود مدیر خوبی هم نبود ونیست

    • ارسطو

      ادم دروغ گو . شما ها باید برید جهنم . ایرانو به باد دادید ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برین به کشوری که نعمت زاده و دخترش بتونن اونو به باد بدن

    • بیکار

      اگر پدرات کمک ات می کرد بهای تورا می داد. ادم خوبی بود توا عنوان پدران استفاده غلط کردی پدرت چه گناهی دارد از ان همه پولی که خودی به پدرت. دادی اعلان توقع داری پا پیش. بگذارد وابرو چندین سله. خود را ببرد اگر اینطور بود هاشمی رفسنجانی که مقامش از پدر بیشتر وهم احترامش هیچوقت در کا. پسراش دخالت. نکرد هرکس را توی قبر خودش. می گذارند. خودی حالا. جواب. بده

    • بدون نام

      والا ایشون مدیر خوبی هم نبوده و ما ملت پاپتی و بیچاره اصلا مدیون ایشون نیستیم هیچ ، طلبکار هم هستیم

    • بدون نام

      خانم نعمت زاده پدرت برای ما هم هیچ کاری نکرد

    • بدون نام

      آقامن یه مغازه دارم ولنگ یه سرمایه هستم وازبس وام ۱۰ تومنی و۵تومنی گرفتم دیگه همون شد.اونوقت شمابا این همه رانت ...واقعاچرامن که یه جوانم وچندسال هم هست مغازه دارم اصلن جلونیفتادم اونوقت ایشون چه کارا که نکرده من هنوزمجردم خانم نعمت زاده

    • بدون نام

      تناقض از حرفاش می باره
      یه جا میگه پدرم هیچ خونه نبوده ، یه جا میگه تمام عید ماهشهر بودیم
      در ضمن ماهشهر بیابون نبود و از زمان شاه پتروشیمی وجود داشته و اسم قبلی اون بندر معشور بوده

    • بدون نام

      همیشه پای یک فارق التحصیل دانشگاه شهید بهشتی یا امام صادق در میان است انگار این دو دانشگاه ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فارغ التحصیل

    • بدون نام

      همین استفاده از اسم پدر کافی بوده نیاز نیست بابات هم پاچه رو بده بالا

    • عباس فاضلی

      لعنت خدابرتووپدرت وامثالهم من یه خوزستانی هستم وحالابازنشسته آموزش وپرورش ماهشهر، میدونم واطلاعات کافی دارم که پدرت چه بلایی سرجوانان خوزستانی وماهشهری وبومی آوردحتی تحصیل کرده ها ی بومی رابه هردلیلی کنارمیگذاشت واستخدام نمیکرد( زمانی که معاون وزیرنفت) بود. وازدورترین نقاط ایران استخدام میکردوتاحالاعقبه ی آن ادامه داردکه استخدام شدگان گذشته اقوام خودشان راازدورترین نقاط می آورندودرپتروشیمی هااستخدام میکنند

    • مم

      خب بله شبنم جان تو همین طوری به انجا رسیدی
      همین طری میلیاردها پول تو حساب بانکی اومد
      و تو

    • بدون نام

      پدرت که واقعا برایت پدری نکرد اگر وقت میذاشت برای تربیتت اینطور نمی شدید ولی انصافا ازاین که جلوی به جریان افتادن پرونده ات روگرفت دمش گرم‌

    • بدون نام

      ببین چ حجابی هم گرفته ...

    • بدون نام

      امثال این و ساشا صبحانی فکر کردن پاشن بیان بگن پدرمون فلان و فلان بود خودشونو و پدرشون تبرئه کردن
      پدرشون براشون پدری نکرده آنقدر دزدیدن حالا خدا میدونه اگه بقول خودشون براشون پدری میکردن چقدر میدزدیدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سبحانی

    • نسرین

      خداازتووپدرت نگذرد

    • علی11

      امان از این سیاست کثیف

    • سید

      دزدی می کنید بعد طلب کارید

    • بدون نام

      چادرتو محکم تر بگیر. خدا لعنتت کنه .... الهی که ریال ریال پولایی که خوردی خرج بیماری عزیزانت بشه که من فیش برقمون ندارم واریز کنم تو ایجور دزدی کردی

    • بدون نام

      اعدام باید بشی

    • بدون نام

      مملکت ارث پدران شما نیست ، ....

    • بدون نام

      اعدامش کنید

    • فرنوش دخانیات

      این جور افراد کارکشته هستن همه کارهاشون فیلمه اعدام کنید ملت ببینن جیگرشون خنک بشه

      پاسخ ها

      • بی بصیرت

        ما با اعدام کسی جیگرمون خنک نمیشه. الهی خدا دست و شر این مسوولا رو از سر ما کم کنه

    • بدون نام

      راست میگه. بخصوص برای دخترش مدیر خوبی بود ...

    • بدون نام

      وی ادامه داد: آقای قاضی ما یک دنیا و یک آخرت داریم. بنده سعی کرده‌ام طوری کار کنم که وقتی از دنیا رفتم همه بگویند خدا رحمتش کند.

    • بی بصیرت

      این کامنتها رو بخون ببین چقدر مردم از شما و امثال شما متنفرند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به درک که متنفرن. همین ملت به اینا رای دادند و میدهند و خواهند داد. حالا متنفر باشند و از این تنفر بمیرند ملت مرخرف مذبذب

    • بدون نام

      یه قرص آسپرین ۱۲۰تومنی شده ۷هزارتومان بر جد وآبادتون لعنت

    • مهدی

      دروغگو

    • کهنه سرباز وطن

      خدا لعنت کند شما رو که خون مردم ایران رو تو شیشه کردید فردای قیامت در برابر خداوند متعال و رسولش وال محمد صلی الله در برابر شهدا چی جوابی دارید بدهید این همه مردم ایران رو بیبینید که چطور از شما تابانند همه مردم ایران دارند به شما بد و بیراه می گویند هیچ کس از شما دل خوش نیست خاک برسرتان که نفرین ابدی رو برای خود پیشخرید کرده اید .

    • بدون نام

      سلام زمانی که هنوز بدنیانیامده بودی ماهشهربندرصادراتی نفت ایران بوده شماوپدرت سودهای سرشارپتروشیمی هاراغارت کردید.

    • بدون نام

      پدرت برای تو پدر خوبی بود. وبرای مردم بدترین مدیر.حاج خانوووووووووووم

      پاسخ ها

      • مقداد

        خدا ترا نیامرزد...من نمیتونم ی وام ۵ م بگیرم ۲ تا َضامن میخواد تو چطور این همه پول وام گرفتی...لعنت بر تو وامثال تو

    • بدون نام

      نکبت هایی مثل شما اگر زود بمیرید میشه گفت خدا رحمتش کنه که زود مرد و شرش کم شد

    • بدون نام

      شبا راه میرفتی وفکر میکردی!!!! حتماشوهرت هم میگفته سرم رفت خانمی تو بیست متر جا اینقدر راه نرو ! کاخ نشین بودی .....مسخره بازی وادای ادما خوبارو درنیارید ؟ همه تون پاتون رسیده به دادگاه شدید زاهد شب زنده دار ومیگید من نبودم ...تقصیر استینم بود؟

    • بدون نام

      ازاین وضعیت مملکت مشخصه که پدرت وامثال او عجب مدیران بالیاقتی بودن

    • بدون نام

      چرند میگی

    • بدون نام

      خدا العنت کنه خودت و پدرت رو که با هدر دادن میلیارده ثروت مردم برای خود ثروت اندوزی کردید ، آقای قاضی توقع ما اجرای عدالت و خفت این ملعون است

    • بدون نام

      خدا لعنتت کنه هم خودت رو و هم پدرت رو

    • امیر امیری

      خدا ازتون نگذره ...

    • بدون نام

      ننه جون بابات نتونست توی خونه به اون کوچیکی بابای خوبی باشه وبراتو پدری کنه اما خدائیش خوب پدر ملت رو درآورد

    • بدون نام

      اتفاقا پدرت برا تو خوب بود ولي مدير خوبي نبود

    • شوشتری

      خانم نعمت زاده مکل ماخوزستانی ها هم این است که امثال شمابه اینجامی آیدوبابهترین امکانات زندگی میکنیدوسرمایه های مارامیبرید وبعدزندگی دراینجارابه عنوان بدترین خاطره ذکرمیکنید.

    • بدون نام

      تو دلت امد با این مردم بد بخت این طوری رفتار کنی خدا ترا نیامرزه

    • محمد رضا

      خدا خودتو پدرتو لعنت کنه

    • بدون نام

      ا زاین بازیهای بد پسیاراست بجاای حرفهای زشت ودوراز شاءن انسانیت بگردیدریشه بدیهاراپیداکنیدشایدخداوند مارا کمک ویاری بفرمایدتاازاین بلاهای خانمانسوزنجات پیدا کنیم

    • بدون نام

      خررر خورتی.
      از رانت و اعتبار بابات استفاده کردی، اونوقت میگی بابام کاری نکرد برام .
      در ضمن تا دیروز کل وجناتتو میدیدیم الان فقط دماغتو!!!

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه تو و پدرتو که ملتو بیچاره کردید.

    • بدون نام

      چه رفته رفته با حجاب تر میشه.

    • بخشعلي صفات

      سلام بنده قاضی نیستم و خودم برای خریدن داروهای قلبی وديابتي همسرم مشکلات بسیاری در زندگی دارم تنها خواهش من از همه‌ی عزیزان هموطن ومسلمانم حفظ آبروی. مسلمان و قبل از این که حقایق و حکم قاضی انشاالله شود آبروی مسلمانی را نبرند آقای نعمت زاده در مقطعی از انقلاب به نظام درحد توان خدمت صادقانه داشته است بهرحال انسان جایزالخطاست قیامتی است خدا خودش به ما رحم کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون مردی که جلوی زن و بچش بخاطر خرج زندگی و دوا درمون ابروش میره چیکار کنه مهم نیست اما ابروی این دزدا مهمه و گناه داره

      • بدون نام

        مسئولین رده بالاترش مثل تو فک میکردن(قیامت و ..) که وضعیت مملکت اینجوریه

      • بی بصیرت

        ما اگه خدمت این ها رو نخوایم باید کی ببینیم؟ بخدا اگه اینها هیچ کاری نکرده بودند وضع مملکت هزار بار
        به بهتر از امروز بود. خدمت کردن؟؟؟؟

    • بدون نام

      اگر به فرض محال اظهاراتت درست باشه به گفته خودت آشنایی و اشراف به کار نداشتی پس چرا چنین لقمه های بزرگی را بر می داشتی ؟

    • اردشیرکرمی

      وقتی خودنعمت در زمان وزارتش زیرسوال میرود که ایادرست است که شمادرچهارده شرکت سهام داریدومدیرعامل هم هستیدخودش با گستاخی میگویدچهارده شرکت نیست وهبجده سرکت است اما تمامش بنام فرزندانم هست دیگر چه انتطاری دارید

    • بدون نام

      این همه داروساز تو مملکت چرا نتونستن مثل شما پشت سرهم وام بگیرن هی شرکت های دارویی بزنن...اره جون خودت بابات اصلا کاره ایی نبود ...انقد دم کلفت هستن و انقد به پارتی های خودشون اطمینان دارن که با پروریی میاد و طلب کار هم میشه...اقا چقد دستی بدیم ؟

    • سعید خنجری

      متاسفم برای خودم که تو همچین کشوری دارم زندگی میکنم که خیلی راحت با جون مردم بازی میکنند.
      خدایا به شرفت قسمت میدم منو از این دنیا ببر راحتم کن دیگه بسمه این همه زجر و مریضی

    • بدون نام

      دولت کجایی قرض سیلاکس شکم کارکن یک سال پیش ۳۰۰۰ تومان بود حالا شده ۱۸۰۰۰تومان

    • بینام

      لعنت خدا به بزرگ و کوچکتون

    • بدون نام

      خود خود شيطانه

    • کارگر

      برات پدری نکرد خدایی کرد کدومتون گرسنه اید کدومتون بیکارید کدومتون هرسال اثاثتون رو دوشتونه؟
      خدا لعنتتون کنه خدا نسلتون رو برداره که ملت مظلوم ایران رو بدبخت و سرافکنده کردید
      چندتا خانواده با عملکرد شما نابود شد؟
      چندتا مرد با کارهای شما شرمنده زن و بچه شد؟
      چندتا غرور شکسته شد؟
      چندتا زن نجیب به بیراه رفت؟
      برترینهای عزیز نترس چاپ کن ما کوچیکها خدامون خیلی بزرگه

    • احمد

      پدر من 55 سالشه کارشناسی الکترونیک مخابرات رو دارن از دانشگاه صنعتی اصفهان از وقتی هم من خودم رو شناختم پدرم صبح افتاب نزده رفته و آخر شب اومده خونه اما خانوم نعمت زاده چرا پدر من مثل پدر شما نشد چرا من مثل شما پول دار نشدم ؟ چرا من نمیتونم مثل شما حرف از میلیارد بزنم و کارهای گنده کنم؟ چون شماها ژن خوب(ک) هستید و بس.....
      و الله صمیع البصیر.....خداوند به همه چیز آگاه است

    • بدون نام

      قابل توجه مسءولین عزیز که براحتی از آخرت خود به خاطر رفاه فرزندانتان می گذرید و براحتی خود را مدیون حقوق یک ملت و تمامی شهدا می کنند.
      بد به حالتان خسر الدنیا و آخرت همین است

    • بدون نام

      خدا پدرت را بیامرزه که پدری نکرد اگر کرده بود که نصف مملکت را قورت داده بودی و در رفته بودی به هرحال باید به چنین ادمهایی قاطعانه برخورد بشه که دیگران درس عبرت بگیرند اعدام خیلی کمه اول برگرداندن بیت المال بعد بررسی

    • بدون نام

      هزارلعنت خدا برتو باد شیطان صفت

    • بدون نام

      فقط اعدام جواب میده،، و دیگر هیچ هر چه سریع تر

    • بدون نام

      اگر میخواهید در کشور عدالت برقرار شود فقط اعدام مفسدین و خلافکار ا ن

    • ناشناس

      این همه زحمت کشیدی درس خوندی که عقده هاتواینطور خالی کنی منم پدرم چهل سال مث تو بالای سرم نبود بایدحق الناسو ازبین ببرم مریضهای بیچاره چه گناهی کرده بودن؟

    • بدون نام

      خدا لعنتت کنه انگار بچه دو سالس که میگه پدر پدر

    • بدون نام

      خدا جوانی که پدر تو را الگو قرار می ده جوانمرگ بشه دیگه ایرانی کشش اینهمه خیانت و دزدی را نداره

    • بدون نام

      آخه یکی نیست به این مفسدین بگه این قدر مظلوم نمایی نکنید

    • ف

      خانم ناشکری نکنید ظاهرا از یاد بردید که برای یک مغازه راه انداختن حداقل باید 12 ماه بدوید و از 10 جا مجوز و ..... بگیرید اگر دختر آقای نعمت زاده نبودید به این راحتی میتونستید شرکت پشت شرکت تاسیس کنید

    • بدون نام

      آررررره تو گفتی ما هم باور کردیم

    • بدون نام

      همینهایی که الان تو و پدرت را تف و لعنت میکنند زمانی برای شما و رییس شما هلهله می کشیدند
      پس خیالت نباشه و حرف این مردم را حواله کن به همانجا که لیاقتشونه

    • یاس

      اینم فیلمِ تون که بگی پدرم بی تقصیره فکر کردی ملتم مثل شما گوش مخملین خدا از تون نگذره

    • منشوری

      اندازه بیرون بودن دماغ شبنم نعمت زاده از چادرش تا عید مونده

    • غ م م

      این هم باز فیلم جدیدی است فقط می تونم بگم خجالت بکشید خانوادگی؟

    • محمد

      بجای این مزخرفات میشه یکی حسنهای مدیریت پدر راکه برای مردم بود و فایده ای جز بیچاره گی نداشت را بگی ؟
      شرکتهای هرمی و مافیایی پتروشیمی را میگی ؟
      وامهای خانمان سوز بمردم بابت خدمت به خودروسازان بی خانمان شده را میگی ؟
      یا........ کدومشان ؟

    • بینام

      خدا لعنت کنه سیستم بانکداری کشور که برای یک وام ۲ میلیونی هزارتا بند و قانون میاره برامون و یک به یک دزدتر و مفسدتر و ایشاالله روزی اینها هم جوابگو باشند و لعنت به نعمت زاده که فقط چاپید و هیچ فایده ای برای مملکت اسلامی ایران نداشت و توله سگش که یک علف بچه ای بیش نیست به قارتگران و چپاول گران گفته ذکی و دم از مظلومیت میزنه و خدا پشت رئیسی دادگر باشد که دست این افراد رو یکی یکی رو میکنه و امیدوارم این رانت خواران و دزد همه شون به دستور جناب رئیسی و حکم رهبری اعدام بشند ، آهای خبری حتما نوشته ما رو چاپ کن

    • اکبری

      این خانم معلومه سیاست را از پدرش به ارث برده
      میگه پدر خوبی نبود که جلب اطمینان همه را بگیره ولی بعدش میگه مدیر خوبی بود یعنی مهر تایید روی پدرش میزنه خدا لعنت کنه هرچه آدم زرنگ متقلب را

    • بدون نام

      اعدام شماعالیه

    • احمد

      پدرت نه پدر خوبی بود نه مدیر خوبی اینو اگه نمی دونی بدون چون میخای بگی مردم مدیون پدرت هستند ولی کور خوندی

    • همراه

      لعنت به ت الان داروهای خاص گرونه بخاطر امثال شما

    • بدون نام

      بااین شیوه میخوادپدرشوتبرئه کنه وبگه که رانتی درکارنبوده همه خودسربوده تاپدرمحترم درمزان اتهام قرارنگیره وپدرجان همچنان دررده های بالای حکومت تشریف داشته باشن تاخدایی نکرده ازرانتای بعدی بی بهره نمونه پدری که نمیتونه ی بچه خودشو اداره کنه چطورمیخواد ی بخشی ازکشورو اداره کنه

    • صبا

      هرچقدرهم که برات پدری نکرده باشه همین که از اسمش استفاده کردی وبارانتش تحصیل کردی ودکتر شدی وبعد بخاطر نامت لقب آقازاده گرفنی وخوردی وبردی وخودت وهفت نسلت را بستی وتامین کردی فکر کنم بهترین کاری بود که میتونست درحقت کنه،خدا نگذره ازتون که یک مشت آقازاده بی دردومرفه بااسم ورسم پدرتون با پولهای مردم حال میکنید وهمیشه هم ناراضی هستید

    • بدون نام

      چرا بستگان مسئولین رده بالا از اعدام وحبس طویل مدت مصون هستن.این عدالت یک کشور اسلامی نیست.ترحم وتنفس به دزدان وغارتگران بیت المال خیانت به خون شهدا وملت ایران است.

    • اکبر

      پولی که باید خرج رفاه مردم شود رفت تو شکم امثال تو یک روز باید حساب پس بدهید

    • فاطمه

      از پدر دزد فرزند دزد عمل میاد و به لطف خدا این فرزند از پدرش هم حمایت نمی کند.پدری که حق مردم را در حلقوم فرزندانش بریزد چیزی جز ناسپاسی از فرزند و لعنت از مردم و دوزح از خدا در انتضارش نیست و مالش هم بهش وفا نمی کند گرچه ثروت داشته باشد اما برکت ندارد که برکت در انسجام خانواده هست که ندارد.خداوند میفرماید ما شما را با مال وفرزندانتان امتحان می کنیم .نادان کسی که برای مال دهر کردن فرزندش حق مردم را بدزدد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انتضار نه. عنطزار درسته

    • بدون نام

      پدرت مدير خوبي است براي اختلاس و مشاوره دادن به امثالش اولش تو كه ازش مشاوره گرفتي شبنم خانم اين همه پول ميخواستي كجا ببري ان ويلاي لواسان كه با خون وجون ديگران ساختي ايا شبي راحت در ان خوابيدي خدا لعنت كنه تو وامثال تو را

    • خاطره

      خفشو کسافت فقط و فقط به فکر جیب خودت بودی اون موقع که دنبال عشقو حالت بودی ویلا میساختی پدر خوب بود به خاطر توی کسافت با اون داروهای فاسد ببین جون چقدر از ادمهارو گرفتی خجالتم نمیکشه امید وارم زیر اون چادر خفه شی

    • بدون نام

      شبنم آی شبنم..

    • امیر

      این ملعون باید اعدام شود .

    • بدون نام

      پدرتم بايد محاكمه بشه كه اين همه ثروت و از كجا آورده

    • بدون نام

      نسل اين غارت گران نعمت زاده را از ايران برچينيد و مال بيت المال را از حلقوم شان بكشيد بيرون

      پئرش را هم محاكمه كنيد
      ثروت كارخانه ها و سهام اينها را در صنعت مصادره و اعلام كنيد

    • محمد رضا

      ب پدرت لعنت

    • محمد رضا

      سلام
      قابل توجه خواهرانم که چادری هستند، اون دنیا این ملعون رو حلال نکنید که آبروی چادریها رو داره میبره.
      لعنت خدا بر کسانی که فقط توی دادگاه ریش و تسبیه و چادر استفاده میکنن.

    • بدون نام

      شبنم خانوم نعمت زاده پدرت مدیر خوبی برای کشور ایران نبوده است به آمار و ارقام جهانی رجوع کنید.

    • ن

      واقعا این همه پول به چه قیمتی؟به قیمت لعنت فرستادن مردم به خودت و خانوادت؟به مردن و مریض شدن آدمهای بیگناه؟این همه پول خیانت و دزدی تو گلوت گیر نمیکنه؟طلبکار هم هستی؟خدا ازتون نگذره

    • ن

      واقعا این همه پول به چه قیمتی؟به قیمت لعنت فرستادن مردم به خودت و خانوادت؟به مردن و مریض شدن آدمهای بیگناه؟این همه پول خیانت و دزدی تو گلوت گیر نمیکنه؟طلبکار هم هستی؟خدا ازتون نگذره

    • بدون نام

      به این نتیجه رسیدم که هر چی آدم عقده ای وتنبل که فقط دوست دارند که پول مفت گیرشان بیاد. تا زندگی کننده از زندگی می نالند. در مورد این جلسات حرف های بی ربط میزنند وعقده ای با قضایا برخورد میکنند در صورتیکه ما باید منتظر رای دادگاه باشیم .وبعد قضاوت کنیم. شماها بی که بیخودی ونشناخته به دیگران توهین میکنید یا روز قیامت را هم قبول دارید؟ پس عزیزان مرموز که در مورد هر چیزی اظهار نظر میکنید. کمی هم به فکر آن دنیایتان باشید در در پیشگاه خداوند شرمنده نشید.

    • بدون نام

      جدیدا وقتی سیات مدارها رو می بینم. یاد اعضای هیات مدیره گاخاف، کاخاف، داخاف و... از فیلم هیولا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فیلم بود یا سریال؟ ندیدمش اما فکر کنم سریال بوده

    • بدون نام

      به قول مرحوم حسین پناهی که گفته بود خدایا از جای حق بلند شو تا خودش بشینه -اهای مردم شما حقتونو از خدا می خواهید اون که خودش جای حق نشسته باید خودتون احقاق حق بکنید چرا همه چیزو به خدا وامیگذارید

    • بدون نام

      حالم از این نوع چادر گرفتن بد میشه دلم میخواد خفه اش کنم اون چادرش رو بندازم ازرو صورتش اصلا از تظاهر متنفرم

    • بدون نام

      خوبه ترامپ زودتر تحريم ميكرد تا شما زودتر كمبود پول دلار پيدا ميكرديد و ياد مبارزه با اختلاس گران افتاديد

    • بدون نام

      چوب خدا صدا نداره

    • بدون نام

      این برای هزارمین مرتبه:
      این طرف اصلا شبنم نعمتزاده نیست. این یه کس دیگه اس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست ميگي شبنم خيلي جوون تر بود

    • بدون نام

      درود ۱۵‌:۰۰شیر مادرت حلالت باشد که سر سفره لقمه حلال خوردی ،اگر که صادق بوده باشی

    • همراه

      بابات کی بازنشست میشه ...بسه دیگه. بخور بخور تا کی...حالا مظلومانه داری دفاع میکنی. خجالت از بیماران صعب الاج بکشید که هست ونیستشون را میفروشن واسه دارو .اگه قاضی پرونده وجدان داشته باشه دور از هر گونه وابستگی باید برخورد کنه. علی برکت الله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نگو نعمت زاده بگو لعنت زاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج