۹۲۰۷۵۹
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

محمدخانی: پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی است

ناصر محمدخانی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در فصل جاری مسابقات لیگ برتر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: ناصر محمدخانی درباره پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: با این برد پرسپولیس به لحاظ روحی کمی بهتر شد و به نظرم در آینده وضعیت بهتر از این هم خواهد شد، چون هنوز این تیم نیاز به هماهنگی بیشتری دارد. یک مقدار تغییر و تحول در مدیریت، کادرفنی و ترکیب تیم به وجود آمده و نیاز به زمان دارد تا این هماهنگی شکل بگیرد. پیروزی برابر پیکان انگیزه خوبی نزد بازیکنان به وجود آورد تا بچه‌ها در بازی‌های بعد نشان دهند یکی از مدعیان قهرمانی هستند.

وی ادامه داد: کالدرون هم چند ماه است به تیم اضافه شده و هنوز شناخت کافی از بازیکنان ندارد و نیاز به زمان دارد تا تفکراتش را در تیم جا بیندازد. پرسپولیس بازی به بازی بهتر می‌شود و مطمئنم یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد عملکرد ضعیف جونیور براندائو در چندین هفته گذشته عنوان کرد: جونیور خیلی ضعیف است، حتی یک کنترل توپ ساده هم نمی‌تواند انجام دهد. در یک صحنه توپ را با بیرون پا کنترل کرد، اصلاً من ماندم،‌ در شش قدم راحت می‌توانست توپ را کنترل کند و ضربه بزند، ولی با بیرون پا اصلاً نفهمیدم چه کار کرد! برزیلی‌ها به تکنیک و کنترل توپ معروف هستند، ولی این بازیکن خیلی ضعیف است. تا به حال بازیکن برزیلی به این اندازه ضعیف ندیدم. جونیور نه تکنیک دارد و نه کنترل توپ. هیچ چیز مثبتی در او دیده نمی‌شود.

«با این عملکرد فنی جونیور در اکثر مسابقات در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار دارد.»، محمدخانی در واکنش به طرح این موضوع گفت: شاید کالدرون نظر مثبتی روی این بازیکن دارد، ولی فکر نمی‌کنم او هم از عملکرد جونیور راضی باشد. فقط به این بازیکن فرصت می‌دهد تا خودش را نشان دهد. فکر هم نمی‌کنم که از بازی بعد جونیور در ترکیب باشد.

وی ادامه داد: من یک ماه پیش گفتم باید از او حمایت شود، ولی الان واقعا می‌توانیم به جای جونیور از بازیکنان رده امید استفاده کنیم تا هفت، هشت سال برای ما بازی کنند. بازیکنان خارجی مهمان هستند و بعد از شش ماه یا یک سال می‌روند، ولی اگر قرار است در این سطح باشد،‌ بازیکنان رده امید بهتر هستند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص عملکرد علی علیپور نیز یادآور شد: متأسفانه علیپور هم نسبت به سال گذشته شرایطش فرق کرده است. فکر می‌کنم این هم به خاطر استرس و فشاری است که روی او وجود دارد و کمی شرایط روحی و تمرکزش به‌هم ریخته است. علیپور باید کمی تحرکش را بیشتر کند. در بازی با پیکان هم خیلی تلاش کرد تا گل بزند، اما کمی هم بدشانس بود.

محمدخانی در پایان با انتقاد از عملکرد پرسپولیس در فاز هجومی و آمار ضعیف گلزنی این تیم گفت: پرسپولیس تا قبل از بازی با پیکان سه گل زده، چهار گل خورده بود و تفاضل گلش منفی بود. این اتفاق در تاریخ این تیم سابقه ندارد، ولی باز هم من به آینده پرسپولیس امیدوارم. به نظرم با برد مقابل پیکان انگیزه تیم بالا رفت برای بازی‌های بعد و رفته رفته بهتر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دختربندر

      حتما مدعیه چرتپولیس اخرش جاش ته جدوله ان شالله

    • بابک

      بازم یه چیزی زدی تو
      داداچ

    • طوفان زرد آسیا سپاهان قهرمان

      تو رو کجای دلم بذارم

      پاسخ ها

      • امیر

        اخی کی 3 سال قهرمان شده اخه بدبخت ببسن نوشته طوفان زرد ای خدااا

    • طوفان زرد آسیا سپاهان قهرمان

      جام مال ماس لنگی های کثیف بی عرضه

      پاسخ ها

      • a

        البته که جام مال شماست.اما جام شوینده نه جام برنده.

    • بدون نام

      ناموسن ساقیت کی بود بگو یه دو پیکم واس ما بریزه یک هیج برد سالار ....ژاپن خاکت کنن سامورایی...آمریکا ردتو نزنه

    • ایرج دهیار

      بله اگه بازم وزیر و تاج و رئیس داوران ۲۸ امتیاز از تیم های دیگه بگیرن به شما کثیفترین تیم جهان بدن معلومه قهرمان پوشالی میشین حق خوری تو کشور ما شده مد ولی دیگه داره دوران روحانی تموم میشه ببینم بازم همه معصولین رو چرتپولیسی میزارن ماشالا با هزار میلیاردم شیکمشون پر نمیشه

    • بدون نام

      دسته گل عربه دیگه

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      گرتی حرف نزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج