۹۲۰۸۲۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مدیران وزارت ارشاد از شکایت دادستانی تبرئه شدند

دو نفر از مدیران وزارت ارشاد، یک کارگردان و یک تهیه‌کننده تئاتر از شکایت دادسرای ارشاد به اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا تبرئه شدند.

ایرنا: دو نفر از مدیران وزارت ارشاد، یک کارگردان و یک تهیه‌کننده تئاتر از شکایت دادسرای ارشاد به اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا تبرئه شدند.

مدیران وزارت ارشاد از شکایت دادستانی تبرئه شدند

ابوذر نصراللهی وکیل مدافع دو نفر از متهمان پرونده با اعلام این خبر به خبرنگار قضائی ایرنا گفت: شهریور سال گذشته بود که با انتشار تیزری از نمایش رویای نیمه شب تابستان، با اعلام جرم دادستانی، نمایش مزبور توقیف و مریم کاظمی کارگردان این نمایش و شهرام اسدی مدیر مجموعه تئاتر شهر بازداشت و پس از چند روز نیز با قرار وثیقه آزاد شدند و در نهایت علاوه بر این دو نفر، برای امیرحسین شفیعی تهیه کننده نمایش رویای نیمه شب و شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد، پرونده تشکیل شد.

وی که در این پرونده وکالت دو نفر از مدیران وزارت ارشاد را به عهده دارد، گفت: پس از پخش تیزر مربوط به نمایش رویای نیمه شب تابستان، دادسرای ارشاد به شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد و شهرام اسد مدیر مجموعه تئاتر شهر، اتهام عجیب فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق صدور مجوز برای اجرای نمایش رویای نیمه شب تابستان را تفهیم و پرونده را به رغم ارائه دفاعیات مستند و مستدل، با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاد که خوشبختانه قاضی شعبه ۱۰۵۸ پس از برگزاری جلسه رسیدگی و استماع دقیق دفاعیات، رأی به برائت صادر کرد.

پیام درفشان وکیل مریم کاظمی کارگردان و امیرحسین شفیعی تهیه کننده نمایش رویای نیمه شب نیز این خبر را تایید کرد و افزود: در مرحله دادسرا با استدلال‌های عجیب و غریب ضابطین و سرپرست دادسرا، به خانم کاظمی اتهام «فراهم کردن موجبات فساد و فحشاء از طریق کارگردانی تئاتر رویای نیمه شب تابستان و اجرای رقص مختلط زنان و مردان» و به شفیعی نیز علاوه بر اتهام یاد شده، «اتهام عجیب انتشار تصاویر مبتذل در سامانه‌های مخابراتی و رایانه‌ای» را تفهیم و در نهایت پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

این وکیل دادگستری افزود: پرونده پس از صدور کیفرخواست برای رسیدگی در اختیار شعبه ۱۰۵۸ دادگاه کارکنان دولت قرار گرفت و مهر ماه جاری، جلسه رسیدگی برگزار شد که خوشبختانه دادگاه با سعه صدر و حوصله و فارغ از حاشیه‌های به وجود آمده به دفاعیات ما گوش کرد و در نهایت نیز با صدور رأی، متهمان را از اتهام مطروحه در کیفرخواست صادره از سوی دادسرای ارشاد، تبرئه کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج