۹۲۰۸۳۴
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

خاتمی: محبوبیت پلیس در حال افزایش است

امام جمعه موقت تهران گفت: پلیس به عنوان خادم صدیق مردم در حماسه اربعین و دیگر مناسبت ها خوش درخشید و روز به روز بر محبوبیت این نیرو افزوده می شود.

خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت تهران گفت: پلیس به عنوان خادم صدیق مردم در حماسه اربعین و دیگر مناسبت ها خوش درخشید و روز به روز بر محبوبیت این نیرو افزوده می شود.

حجت الاسلام سید احمد خاتمی گفت: به تازگی رویداد عظیم اربعین را پشت سر گذاشتیم که باید گفت همه زحمات، تلاش ها و خدمات انجام شده برای سپری شدن این مناسبت ارزنده از روی دل و جان انجام می گیرند.

وی افزود: در این میان هر فردی باید گذشته، حال و آینده خود را ببیند و این سه سوال را برای خودش هضم کند که در اینجا بر گذشته، حال و آینده نیروی انتظامی یک مرور اجمالی خواهیم داشت تا وضعیت قبل و هم اکنون این نیروی خدوم را بهتر درک کنیم.

حجت الاسلام خاتمی در این خصوص ادامه داد: نام دیروز سازمان پلیس شهربانی بود که تغییر این نام به نیروی انتظامی از برکات انقلاب بود چرا که این نهاد را حکومت پهلوی برای سرکوب مخالفان تاسیس کرد اما در ادامه در ماموریت های این نهاد رویش هائی رخ داد که در نهایت به یک سازمان مردمی و امنیت محور تبدیل شد.

وی بیان داشت: امروز شهدای بیشماری را می بینیم که در عرصه مقابله با اشرار و متجاوزان امنیت مردم شربت شهادت نوشیدند که این عزیزان مجسم کننده همان تصویر امروز نیروی انتظامی هستند و به آن افتخار می کنیم.

حجت الاسلام خاتمی اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی در خدمت یک فرد، یا نهاد و سازمان خاصی نیست بلکه به شکل بی وقفه در خدمت آحاد مردم و اسلام عزیز است و با سرافرازی در کنار سایر نیروهای مسلح باعث شده اسلام به ام القرای جهان تبدیل شود.

وی با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحمدالله در کشوری زندگی می کنیم که خود مردم بسیاری از امور میهن عزیزمان را اداره می کنند و علیرغم تحریکات و شیطنت های دشمن در فضای حقیقی و مجازی شور و امید روز افزونی در جامعه حاکم است.

حجت الاسلام خاتمی گفت: در این میان محبوبیت پلیس به عنوان خادم صدیق مردم روز به روز در حال افزایش است و فرزندان شما در محافل مختلف با افتخار از شغل پلیسی یاد می کنند؛ باید خداوند را شاکر باشیم که در یک کشور سربلند زندگی می کنیم که اسلام را در دنیا سربلند کرده و یک پلیس اسلامی امنیت میهنمان را عهده دار است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در همین شرایط ما شجاعانه به تمام دنیا اعلام می کنیم پهباد جاسوسی آمریکا را به دست توانمند خودمان زمین گیر کردیم و باز با شجاعت تمام به دنیا اعلام می کنیم در فلان حادثه عرصه بین المللی هیچ نقشی نداشتیم.

وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم در اربعین حسینی و اینکه کشور ما خانه اهل بیت (ع) است، افزود: مقام معظم رهبری بارها گفته اند «من آینده را به مراتب بهتر و روشن تر از گذشته می بینم» چرا که توسل به اهل بیت (ع) در تمام میهن عزیزمان ساری و جاری است و به رغم دشمنی های پنهان و آشکار، روحیه و امید در جامعه موج می زند.

امام جمعه موقت تهران در پایان یادآور شد: در همین رابطه عنصر مهم بعدی برخورداری از جوانان مومن، متعهد و همیشه حاضر در صحنه است که در کنار عنصر بعدی یعنی نیروهای مسلح در حال رشد در ابعاد فنی، دینی، اخلاقی و مایه امید آحاد مردم هستند و ان شاء الله انقلابمان در سایه این نعمات و ارزش ها به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر (عج) متصل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روچه حساب؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • ☆☆☆☆☆☆☆

        مردم‌از‌هیچ اداره ای راضی نیستن

    • بدون نام

      واقعا ؟!؟!؟!!!

    • shanjani.............

      ''''' نمونه اش در شهر ' ارومیه ''' !

    • بدون نام

      چرا نمیاین بین مردم امارها رو دربیارین

    • بدون نام

      زنده باد

    • بدون نام

      آره
      خییییییییییلللییییییییی

    • رضا

      مگه تو بگی ، چه کار شاقی جدیدا داشته ؟

    • حمید

      شما که راست میگی

    • بدون نام

      هزار و سیصد آفرین فرشته روی زمین ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج