جاباما
۹۲۰۸۶۶
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

سرمربی نساجی: باید می‌رفتم اما برگشتم!

سرمربی تیم نساجی گفت: باید می رفتم اما برگشتم و باید این روزها را پیش بینی می کردم.

خبرگزاری فارس: رضا مهاجری در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تراکتور در خصوص این بازی گفت: قبل از هر چیز از مردم قائمشهر و هواداران نساجی عذرخواهی می‌کنم. اتفاقی که نباید می افتاد رخ داد، نمی خواهم به گذشته برگردم. باید می رفتم اما برگشتم و باید این روزها را پیش بینی می کردم.

وی ادامه داد: بازی امروز دو نیمه متفاوت داشت. تفاوت ما با تراکتور روی تجربه این تیم بود. تا قبل از اینکه گل بخوریم موقعیت برای گلزنی داشتیم، اما در ۳ متری و ۱۰ متری گل نزدیم ولی تیم حریف از ۲۵ متری به ما گل زد. ما امروز ریسک کردیم و بازیکنی را که مصدوم بود ۸۰ دقیقه در زمین نگه داشتیم. تفاوت ما در مبارزه کردن بود و باید یاد بگیریم که پس از گل اول قافیه را نبازیم. فوتبال همین است و یک روز گل می‌زنید و یک روز گل می‌خورید. من این مسئله را به بازیکنانم گفتم.

سرمربی نساجی: باید می‌رفتم اما برگشتم!

مهاجری افزود: مسعود شجاعی در نیمه اول هر بار که ما سوار بازی بودیم، بازی را می‌خواباند یا با داور صحبت می‌کرد تا بازی متوقف شود. در یک صحنه هم داور با بازیکن تیم تراکتور که کارت زرد داشت مهربان رفتار کرد و این در حالی است که می‌توانست به او کارت دوم بدهد. ما باید دوباره بلند شده و مبارزه کنیم. تا روزی که من اینجا هستم مطمئنا می‌جنگم و این مسئله را به بازیکنانم هم گفتم. ما باید به عشق همین هواداران و مردم شهر قائم‌شهر جلو برویم و مطمئن باشید این تیم امسال باز هم برمی‌گردد؛ چراکه پتانسیل خوبی داریم. نیمه اول علی شجاعی از زاویه‌ای گل نزد که سوگیتا برای تراکتور از همانجا به ما گل زد. تفاوت ما در همین تجربه زیاد تراکتور و بی‌تجربگی ما بود. اما الان وقت انتقاد کردن یا غر زدن نیست، بلکه باید همه با هم کمک کنیم و دست به دست هم بدهیم تا دوباره برگردیم.

سرمربی نساجی در ادامه نشست خبری خود تصریح کرد: من برای تیم تراکتور احترام قائلم اما شما تعویض‌ها و شرایط آنها را ببینید. تراکتور برای قهرمانی بسته شده و در هر پست دو بازیکن آماده دارند. ارنج تراکتور را که امروز دیدم فهمیدم آنها برای یک امتیاز به قائم‌شهر آمده بودند و اساس بازی آنها ضربات ایستگاهی و ضدحملات بود. وقتی گل اول را خوردیم قافیه را باختیم و این در حالی است که من وقتی ترکیب و ارنج تراکتور را دیدم به بچه‌های تیم گفتم آنها برای مساوی به زمین می‌آیند، هرچند که خوردن گل از فاصله 40 متری کار ما را سخت کرد.

ما باید تاوان بدهیم و حتی اگر 4 بازیکنی که کارت بازی‌شان صادر نشده به ما اضافه شوند، دیگر دردی از ما دوا نمی‌کند چون 8 هفته در بازی‌ها کنار ما نبودند و چند ماه است که این بچه‌ها با هم تمرین می‌کنند. آنها وقتی کنار ما بودند با انگیزه کار می‌کردند، اما حالا کارت برای آنها صادر نشده و اگر بیایند هم اتفاقی نمی‌افتد.

وی در خصوص تشویق هواداران نساجی بعد از خوردن 4 گل ادامه داد: امروز برای من یک روز به یادماندنی در مربیگری بود و هرگز این روز را فراموش نمی‌کنم. من تا الان با همه وجود کار می‌کردم، اما از این به بعد جور دیگری کار می‌کنم؛ چراکه امروز یک نقطه عطف در زندگی و مربیگری من بود؛ چراکه ما در خانه 4 گل خوردیم اما هواداران به تشویق ما پرداختند.

مطمئنا هیچ کجای ایران چنین هوادارانی نداریم که تیمشان در خانه 4 گل بخورد اما تشویق شوند. این را هم بگویم که ما هم از خیلی چیزها گذشتیم و با عشق کار می‌کنیم. من هم پیشنهادهای خوبی داشتم اما اینجا ماندم و گلایه هم نمی‌کنم و امیدوارم که هواداران هم ما را درک کنند.

مهاجری درباره دلخوری هواداران از برخی بازیکنان نساجی ادامه داد: من هم از برخی بازیکنان دلخور هستم. اگر به تمرینات ما در روزهای گذشته برگردید، متوجه می‌شوید که بیشترین تمرین را ما برای این بازی انجام دادیم و اگر گل اول را نمی‌خوردیم می‌توانستیم حتی تراکتور را شکست دهیم. تا قبل از اینکه گل بخوریم، بازی 60 به 40 بود. بازیکنان من باید مبارزه کردن را یاد بگیرند.

باید بچه‌ها بدانند که بعد از گل می‌شود به بازی برگشت، اما ما روی اشتباه فردی شکست خوردیم. تراکتور روی سادگی ما گل زد، اما بازیکنان باید بدانند که می‌توانند به بازی برگردند. ما از سایپا 4 بر یک عقب بودیم و می‌توانستیم به بازی برگردیم، اما وقتی تیمی مثل تراکتور چنین موقعیت‌هایی به دست می‌آورد آن را تبدیل به گل می‌کند و در این شرایط بازیکنان ما باید بزرگی خود را نشان دهند. محمدامین رضایی با کتف آسیب‌دیده بازی کرد. ما باید به هم کمک کنیم تا نساجی دوباره بالا بیاید؛ چراکه این تیم پتانسیل خیلی خوبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: هواداران امروز وفاداری خود را به آرمان‌های خود نشان دادند و من می‌گویم که تماشاگر نساجی بهترین تماشاگران هستند و آنها لیاقت بسیار زیادی دارند. ایکاش این توان را داشتم تا نساجی را برای قهرمانی ببندم. ما حق عقب نشستن نداریم.

روزی رئال مادرید با مربیگری مورینیو 5 گل خورد اما مورینیو گفت که باخت 5 بر صفر بهتر از 5 باخت یک بر صفر است. ما باید ایرادهایمان را برطرف کنیم. رضا دهقانی و علی شجاعی چند موقعیت داشتند که آنها را گل نزدند اما الان وقت ایراد گرفتن نیست و باید کمک کنیم نساجی بالا بیاید.

مهاجری افزود: من در مصاحبه‌ای 6 مورد از شرایط سختمان را گفتم ولی فقط یک مورد آن که 4 بازیکن کارت بازی نگرفتند را بزرگ کردند. اگر این بازیکنان بودند انگیزه بازیکنان من هم بالا می‌رفت. جلالی، باباگلی، کفشگری و قاضی 4 بازیکن خوبی بودند که انگیزه بازیکنان من را هم بالا می‌بردند.

من به بازی امروز تیمم امیدوار بودم، اما روی تجربه تراکتور به آنها باختیم، اما الان دیگر ایراد گرفتن به ما کمک نمی‌کند. مطمئنا اگر بازیکنی مثل قاضی در تیم ما حضور داشت بازیکنانی مثل جعفری و عباس‌زاده به خودشان می‌آمدند. امروز به تنها چیزی که فکر نمی‌کردم باخت بود.

سرمربی نساجی تصریح کرد: ما امروز منطقی بازی کردیم و به حریف موقعیت ندادیم تا اینکه روی یک ضربه ایستگاهی قافیه را باختیم و از دقیقه 60 به بعد دچار مشکل شدیم. روزی که مسئولان نساجی تیم را به من دادند گفتند که نساجی در لیگ برتر بماند و این خواسته آنها از من بود. من جو قائمشهر را نمی‌دانستم هرچند که به عنوان بازیکن اینجا بازی کردم و به عنوان مربی با سیاه‌جامگان به قائمشهر آمده بودم، اما با این شرایط اینجا کار نکرده بودم و از جو اینجا بی‌خبر بودم.

مهاجری خاطرنشان کرد: زور ما به فدراسیون فوتبال نمی‌رسد. رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی قبل از بازی با ما محروم شد اما مقابل ما روی نیمکت نشست و بعد محرومیت خود را سپری کرد. چرا؟ چون در قائم‌شهر بازی داشتند. بحث من ماشین‌سازی یا خطیبی نیست؛ چراکه خطیبی دوست خود من است، اما بحث من تبعیضی است که انجام می‌شود. چرا باید فردی مثل رفعتی با مردم قائم‌شهر لج کند و دستور بدهد اکو ورزشگاه را بردارند.

ما به کشورهای عربی رفتیم و هواداران آنها را دیدیم. در همین بازی با کامبوج بوق و طبل در ورزشگاه داشتند اما اینجا خیلی راحت با احساسات مردم یک شهر بازی می‌کنند آن هم در حالی که مردم قائم‌شهر دلخوشی جز فوتبال ندارند. من با دل و قلبم اینجا کار می‌کنم.

وی افزود: من پیشنهادهای خوبی داشتم اما به خودم اجازه ندادم در شرایط سخت نساجی را ترک کنم. الان زمان پیدا کردن مقصر نیست و ما همه باید به هم کمک کنیم. همین حالا پرسپولیس و استقلال تازه بیدار شده‌اند و ما اگر جای آنها بودیم چه می‌کردیم؟ ما باید محکم برگردیم و تیم را جمع و جور کنیم. هنوز هم فرصت جبران داریم و زمان هست که این نتایج را جبران کنیم. اگر زمانی بود که فرصت جبران نداشتیم چه می‌شد؟ من گفتم که همه باید به ما کمک کنند و از مالک گرفته تا اصحاب رسانه و هواداران باید دست در دست هم بدهند تا ما از این شرایط خارج شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا دیگه برو چون دین خودت رو به صاحب تراکتورسازی ادا کردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امان از سوزش

    • بدون نام

      امان از سوزش

    • بدون نام

      کاری که برای ترکتور بایدمیکردی رو بدرستی انجام دادی..حالا باخیال راحت برو پولای بیت المالی که زنوزی داده بهت رو خرج کن وبه ریش نساجی بخند..خاعن

    • احمدی

      آقای مهاجری انسان باشرفی هستن
      ما پشتتیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج