جاباما
۹۲۱۰۳۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کدام مناطق بارانی می‌شوند؟

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز سه شنبه (۳۰ مهر) تا شنبه هفته آینده در بیشتر نقاط کشور بارش‌های پراکنده و متناوب همراه با تندباد‌های لحظه‌ای ادامه دارد.

ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز سه شنبه ( ۳۰ مهر ) تا شنبه هفته آینده در بیشتر نقاط کشور بارش‌های پراکنده و متناوب همراه با تندبادهای لحظه‌ای ادامه دارد.

فریبا گودرزی اعلام کرد: از امروز سه شنبه تا شنبه هفته آینده به تناوب در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و بخش‌هایی از مرکز کشور؛ بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی خواهند داشت.

کدام مناطق بارانی می‌شوند؟

وی اظهارداشت: همچنین شدت بارش برای امروز و فردا در استان‌هایی مانند کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، زنجان، قزوین، غرب همدان، لرستان، غرب مرکزی، جنوب اصفهان و شرق کهگیلویه و بویراحمد است که احتمال آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه‌ها در این مناطق وجود دارد. ضمن اینکه در جاده‌های کوهستانی این مناطق مه آلوده بودن را خواهیم داشت و وزش تندبادهای لحظه‌ای برای این مناطق نیز دور از انتظار نیست.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: همچنین تا آخر این هفته برای سواحل شمالی کشور بارش متناوب باران و وزش باد را انتظار داریم، همچنین امروز بعدازظهر در جنوب کشور از جمله جنوب کرمان، جنوب فارس و نقاطی از هرمزگان رشد ابر همراه با رعد و برق و رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق پیش‌بینی شده است.

گودرزی گفت: امروز به علت افزایش سرعت وزش باد روی شمال عربستان و جنوب عراق، وقوع گرد و خاک برای استان‌هایی مانند خوزستان و ایلام دور از انتظار نیست.

تهران سردتر می شود

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز تهران در برخی ساعات افزایش ابر و گاهی وزش باد و بارش پراکنده خواهد داشت. روند دمایی در تهران کاهشی است، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۱۳ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۲۱ درجه می‌رسد. فردا کمینه و بیشینه دمای تهران به ترتیب ۱۲ و ۱۹ درجه بالای صفر خواهد شد.

گودرزی اظهارداشت: تازه آباد کرمانشاه، لاله زار کرمان و فیروزکوه با دمای صفر درجه و برازجان، بوشهر، قصر قند و سیستان و بلوچستان با دمای ۳۷ درجه بالای صفر به ترتیب‌ سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج