۹۲۱۱۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عملکرد مشابه منصوریان در استقلال و ذوب‌آهن

علی منصور در ۲ فصلی که سرمربی استقلال بود هم در ۶ بازی نخست فقط ۴ امتیاز داشت.

ایلنا: ذوب‌آهن با علیرضا منصوریان تا بعد از هفته هفتم و بازی با سخت و حساس مقابل پدیده خودرو صدرنشین فقط ۴ امتیاز دارد. این شروع ناامیدکننده را یک موضوع و نکته آماری تحت شعاع قرار می‌دهد. علی منصور در ۲ فصلی که سرمربی استقلال بود هم در ۶ بازی نخست فقط ۴ امتیاز داشت! در لیگ شانزدهم منصوریان با ۴ مساوی و ۲ شکست تا پایان هفته ششم شرایط خوبی نداشت، اما اولین برد او در هفته هفتم و مقابل ذوب‌آهن یحیی گل محمدی به دست آمد و موتور استقلال او روشن شد.

در پایان فصل استقلال بعد از پرسپولیس نایب‌قهرمان لیگ شد. در لیگ هفدهم هم منصوریان تا پایان هفته ششم فقط ۴ امتیاز داشت.۱ برد، ۱ مساوی و ۴ باخت نتایج او با استقلال بود. استقلال بازهم در هفته هفتم به مصاف راه‌آهن رفت که با نتیجه مساوی متوقف شد تا با ۷ بازی و ۵ امتیاز از سرمربیگری استقلال برکنار شود. منصوریان که تا اینجا با ذوب‌آهن ۴ امتیاز دارد،

منصوریان مثل یحیی

ذوب‌آهن در لیگ شانزدهم هم با یحیی گل محمدی شروع بدی داشت. او تا پایان هفته چهارم فقط ۶ امتیاز داشت و بازی هفته هفتم را هم واگذار کرد تا از ۷ بازی فقط ۶ امتیاز داشته باشد. یحیی باوجوداین شروع بد، در ادامه توانست نتایج خوبی کسب کند. ذوب‌آهن در آن فصل بعد از پرسپولیس،استقلال و تراکتور در رتبه چهارم ایستاد و بالاتر از تیم هایی چون سپاهان و فولاد و سایپا و نفت تهران سهمیه آسیایی را کسب کرد.

منصوریان اگر امروز برنده شود، ۷ امتیازی شده و آماری بهتر از گل محمدی به دست می‌آورد. ذوب آهنی‌ها می‌تواند امیدوار باشند که مانند یحیی، در ادامه منصوریان هم نتایج خوبی کسب کند و این شروع بد جبران شود. به‌هرحال این بازی برای منصوریان و ذوب آهنی‌ها بسیار حساس و مهم و تعیین‌کننده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج