۹۲۱۱۶۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کرباسچی: برکناری منصوریان؟ خبر ندارم

محسن کرباسچی، سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما ساعت ۱۳ امروز تمرین داریم و تا الان هم اتفاق خاصی رخ نداده و من از چیزی خبر ندارم.

خبرگزاری میزان: محسن کرباسچی در خصوص شایعاتی که مبنی بر احتمال برکناری علیرضا منصوریان از سرمربیگری تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان شنیده می‌شود، اظهار داشت: ما ظهر امروز تمرین داریم و تا الان هم اتفاق خاصی رخ نداده و من از چیزی خبر ندارم.

وی درباره دیدار ذوب‌آهن مقابل شهرخودرو و شکست یک بر صفر این تیم، گفت: بازی بدی نبود و شهرخودرو هم، چون به معنای واقعی فوتبال بازی می‌کند، ما هم می‌توانیم راحت‌تر بازی کنیم. ما می‌توانستیم در این بازی پیروز میدان باشیم، چون بهتر بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما استفاده نکردیم. البته من نباید درباره مسائل فنی اظهارنظر کنم و کادرفنی باید در این مورد صحبت کند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت در مورد بازی بعدی این تیم مقابل پیکان تصریح کرد: پیکان مقابل پرسپولیس عالی بود و حتی گل هم زد. پیکان کاملا بادانش سرمربی خود بازی می‌کند و ما هم فرصتی نداریم و باید روند نتیجه‌گیری را هرچه زودتر آغاز کنیم.

کرباسچی در پایان در خصوص اینکه آیا کادرفنی برنامه‌ای برای خروج از بحران دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: کادرفنی ما در تلاش است مشکلات را برطرف کند. به هر حال تغییراتی در سیستم بازی به وجود آمده و این در بازی با شهرخودرو هم کاملا مشهود بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج