جاباما
۹۲۱۱۸۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فاتح‌تریم: زیدان رئال را از بحران خارج می‌کند

رئال مادرید و گالاتاسرای در حالی امشب به مصاف هم خواهند رفت که هر نتیجه ای غیر از پیروزی برای رئال جایگاه زیدان را متزلزل تر خواهد کرد.

ورزش سه: رئال در قعر گروه اول لیگ قهرمانان و پایین تر از تیم هایی مثل بروژ و گالاتاسرای قرار گرفته است و همین باعث شده تا شرایط برای صعود این تیم در گروی نتیجه مثبت از بازی امشب در ترکیه باشد.

باخت شنبه شب به مایورکا هم باعث شد رئال صدرنشینی در لالیگا را از درست بدهد و شایعات اخراج زیدان و بازگشت مورینیو بیش از پیش به گوش برسد.

فاتح تریم سرمربی گالاتاسرای در نشست خبری این بازی گفت:« به بازیکنانم گفته ام که بازی برابر رئال یک شانس بزرگ برای تان محسوب می شود چرا که همه دنیا شما را خواهند دید. هر بازی برابر رئال توجه جهانی را به خود جلب می کند و این بهترین فرصت است تا ما ارزش های مان را به اثبات برسانیم.

بازیکنان ما هم بهتر دیده خواهند شد. این مهمترین بازی گروه است و نقش مهمی در شانس صعودمان دارد. رئال به ۵ یا ۶ بازیکن خود برابر مایورکا استراحت داد و با انرژی بیشتری برابر ما قرار می گیرد. ال کلاسیکو هم که به تعویق افتاد و این به آنها از لحاظ ذهنی آرامش بیشتری خواهد داد.»

تریم در مورد وضعیت بحرانی زیدان در رئال گفت:« عادت نداریم رئال را در قعر جدول لیگ قهرمانان ببینیم و طبیعی است که انتقادات از آنها زیاد باشد ولی زیدان یک نام غیرقابل بحث است و یک مربی بزرگ. معتقدم او رئال را از بحران خارج خواهد کرد.»

تریم در پایان گفت:« نباید اجازه دهیم بازیکنان رئال کار ساده ای در زمین داشته باشند و به راحتی بازی کنند. رئال در خط حمله عالی است ولی وقتی توپ را در اختیار ندارند، در دفاع به مشکل برخورد می کنند. وقتی توپ در اختیارمان است، باید به خوبی بازی را اداره کنیم و وقتی آن را از دست می دهیم، باید با پرس بازیکنان رئال اجازه بازیسازی از آنها را بگیریم. ما این توان را داریم تا برابر رئال نتیجه خوبی کسب کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج