۹۲۱۱۹۷
۱۵ نظر
۵۰۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
پ

آمار‌های جالب تراکتور و سپاهان پس از ۷ هفته

تیم‌های سپاهان و تراکتور تا این‌جای کار و بعد از گذشت هفت هفته از رقابت‌های لیگ برتر با قرار گرفتن در رتبه اول و دوم جدول مسابقات، آمارهای جالبی را از خود به ثبت رساندند.

ایسنا: تیم سپاهان که در دیدار هفته هفتم خود مقابل گل‌گهر سیرجان موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر پیروز از میدان خارج شود و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند، بهترین شرایط ممکن را در بین تیم‌های دیگر لیگ برتر دارد. سپاهان با ۱۷ امتیاز در رتبه اول جدول قرار دارد که حاصل ۵ پیروزی و دو تساوی با ۱۰ گل زده است. سپاهان هم‌چنین با احتساب جام حذفی ۱۳ گل تا این‌جای کار زده است.

علی قربانی با سه گل زده موفق‌ترین بازیکن سپاهان در امر گلزنی است و کی‌روش استنلی و محمد محبی با دو گل و سجاد شهباززاده، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، ولادیمر کومان و گیورگی گولسیانی هر کدام با یک گل، سیزده گلزن سپاهان را تشکیل می‌دهند. یک گل هم به صورت گل به خودی در بازی برابر شاهین بوشهر به ثمر رسیده است.

تیم تراکتور نیز که در بازی این هفته خود موفق شد نساجی مازندران را در قائمشهر با ۴ گل، گل‌باران کند همانند سپاهان ۵ برد و ۲ تساوی کسب کرده و به دلیل گل‌های زده کم‌تر در رتبه دوم جدول قرار دارد.

تراکتور با احتساب مسابقات جام حذفی که برابر پاس همدان صف‌آرایی کرد ۱۰ گل زده است و از این لحاظ با تیم سپاهان ۳ گل اختلاف دارد.

احسان حاجی صفی و ساسان انصاری با دو گل بهترین گلزنان تراکتور تا این‌جای کار هستند و اشکان دژاگه، محمدرضا آزادی، کوین فورچونه، ویلیام میمبلا و یوگیا سوگیتا هر کدام با یک گل،‌ ۱۰ گلزن تراکتور را تشکیل داده‌اند. یک گل هم به صورت گل به خودی در بازی گل‌گهر سیرجان به ثمر رسیده است.

نکته قابل توجه در آمار این دو تیم بالای جدول،‌ گل‌های خورده سپاهان و تراکتور است که تا هفته هفتم رقابت‌ها هیچ گلی دریافت نکرده‌اند. رشید مظاهری و پیام نیازمند تا اینجای کار توانسته‌اند دروازه خود را بسته نگه دارند و خود را به رکوردهای کلین شیت در فوتبال ایران نزدیک کنند.

رشید مظاهری ۶۳۰ دقیقه است که دروازه‌اش باز نشده است. همچنین پیام نیازمند هم در این فصل ۶۳۰ دقیقه است دروازه‌اش را بسته نگه داشته است که مجموع رکورد او با احتساب ۱۷۵ دقیقه در دو بازی آخر فصل گذشته به ۸۰۵ دقیقه می‌رسد. بر این اساس دروازه‌بان سپاهان می‌تواند با بسته نگه داشتن دروازه‌اش تا حداقل دقیقه ۶۷ دیدار تیمش با سایپا، رکورد طولانی‌ترین زمان بسته نگه داشتن دروازه را در تاریخ لیگ برتر که فصل گذشته توسط حسین حسینی شکسته شد، از آن خود کند. سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال با ۸۷۱ دقیقه رکورددار فعلی این رکورد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر وقت تو یه سال رکورد زدین زر بزنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زر رو تو میزنی لنگی بیخاصیت

    • بدون نام

      عشقه تراکتور تیم خلق
      لنگ حکومتی فاسد
      زنده باد اس اس پرافتخارترین و پرطرفدارترین تیم تاریخ اسیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثلث تاس

      • ج

        چزغاله شده ای تو بدبخت نو متن نوشتن ونظردادنت مشخص میکنه که چقدداری می سوزی این فصل هم جام ازسرورتان میگیره

    • ایرانی

      خبرگزاری ایسنا حالش خوش نیست ها!!! فکر کنم یه هفته خواب مونده! رکورد کلین شیت رو که رشید مظاهری تو بازی قبلی تراکتور تو تبریز شکسته بود که!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میشکنه دادا مثل اون قهرمانی اونسالتونه

    • شمالی ریکا

      میگن فوتبالمون داره میره سمت تراکتور و سپاهان من باور نکرده بودم این تراکتوری که میگین انقد گل زده مگه تو شش هفته از چهارتا بیشتر زده عایا؟؟سپاهانم که نمیشه چیزی بهش گفت امیرمافیا انقد کلفت شده میزنه تو سینه اش و به همه اعلام میکنه ارههههه اینجوریاس هی هی فوتبال پاکم آرزوسسست

      پاسخ ها

      • ali

        خیلی زیبا دارید میسوزید

      • تاج

        من طرفدار سپاهان یا قلعه نوعی نیستم ولی چرا شما پرسپولیسیا اینقدر حسود و کم بین هستید .سه سال متوالی با حمایت وزارت و رئیس‌جمهور و فدراسیون کثیف قهرمان شدید کم بود یه وقت نمیرید از حسادت از خدا میخوام که به شما شفا بده .....البته کاشیما یادت نره

      • تاج

        من طرفدار سپاهان یا قلعه نوعی نیستم ولی چرا شما پرسپولیسیا اینقدر حسود و کم بین هستید .سه سال متوالی با حمایت وزارت و رئیس‌جمهور و فدراسیون کثیف قهرمان شدید کم بود یه وقت نمیرید از حسادت از خدا میخوام که به شما شفا بده .....البته کاشیما یادت نره

      • بدون نام

        سوزش داره حق داری

      • سلامتی لنگیا

        والا تمام اینا که گفتی با وزیر لنگی سه سال با مافیا بازیشون کاری کردن قهرمان بشین
        خیلی رو دارین خدایی
        لنگ سرور و سالار مافیا بازیه
        لنگ تیم حکومتی

      • بدون نام

        ریکا .کف خوبی نمیدی

    • ایرج دهیار

      برادرم اگه رشید دروازبان استقلال و چرتپولیسم بود رکورد چهار هفته گل نخوردن از فصل گذشته رو حساب نمیکردین در ضمن رشید تو بازی عقب افتاده گل خورده چه ربطی به بازی هفته ۲۷ تا ۳۰ داره اون بازی عقب افتاده از هفته ۲۲ سال پیش هستش ولی هر اینه رشید چون الان دروازبان تراختور کبیر هستش دارین اتیش میگیرین از حسادت و خباست جیگرتون داره میسوزه پس بسوز ای دشمن ایران زمین ما ایرانی هستیم پس چرا انقدر با ما دشمنی می کنین دنبال چی هستین میخوایین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج